رویدادهای مدرسه

کلاس کارگاه

گزارش هفتگی کلاس کارگاه پیش دبستانی ۲


خلاصه :

در این هفته به فعالیت های زیر پرداختیم.

سلام و عرض ادب خدمت اولیا محترم .

گزارش این هفته کلاس کارگاه پیش دبستانی ۲ خدمتتان ارائه می‌گردد: 


آغاز هفته ما با نقاشی با مداد شمعی شروع شد . بدین صورت که بچه ها ، ابتدا روی کاغذ را به عنوان رنگ زمینه کار کردند ، سپس روی آنرا رنگ دیگری به دلخواه خود رنگ آمیزی کردند. این کار خلاقیت و ذوق درونی بچه ها را تقویت می‌کند.


فعالیت بعدی ، کُلاژ با کاغذ رنگی بود. بدین صورت که پسرها تیکه های بریده شده کاغذ رنگی  توسط خودشان را به دلخواه خود روی کاغذ سفید می‌چسبانند. دست ورزی و کار با قیچی و چسب و تقویت مهارت ، در این فعالیت تقویت می‌شود. 


فعالیت بعدی آشنایی با تلفن و کارکرد آن و سپس کاردستی درست کردن تلفن همراه و یا تلفن خانه با مقوا بود که بسیار برایشان لذت بخش بود. 


فعالیت بعدی ما کار با نخ کاموا و دانه های ماکارونی بود. گفتیم میتوانید گردن آویزی با آن ها درست کنید و هدیه بدهید به خواهرهایتان و یا مادر. پسرها با دانستن این نکته که حاصل کارشان را می‌خواهند به عزیزشان هدیه بدهند ، شوقشان ، دو چندان می‌گردید.

و در نهایت فعالیت آخر هفته ما ،رنگ آمیزی کاربرگ و دوربری آن بود که در افزایش مهارت آنها بسیار تاثیر گذار است.
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای عزیزانمان.

اهمیت رنگ آمیزی و مهارت کار با قیچی: در رنگ آمیزی مهارت‌های حرکتی ارتقا پیدا می‌کند باعث شکوفا شدن خلاقیت دست ورزی و کمک به بهتر شدن دست خط می‌شود تقویت و تمرکز و هماهنگی بین چشم و دست را افزایش می‌دهد عزت نفس و اعتماد به نفس نوآموزان را افزایش می‌دهد و همچنین مهارت کار با قیچی باعث هماهنگی بین دست و چشم شده و باعث می‌شود نوآموزان توانایی هماهنگی دو سویه بین اعضای بدن خود را تقویت کننداولین چیزی که نوآموز برای برش با قیچی یاد می‌گیرد نحوه باز و بسته کردن دست و داشتن احساس برش زدن تیکه‌ای از کاغذ می‌باشد

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران