رویدادهای مدرسه

گزارش کلاس گفتگو پیش دبستان۲


خلاصه :

فعالیت های این هفته غرفه گفتگو هفته اول آبان ماه

باسلام خدمت اولیای گرامی
گزارش این هفته کلاس گفتگو پیش دبستان 2 خدمتتان اراِئه میگردد
فعالیت نوآموزن عزیز به شرح زیر میباشد:

1- فعالیت کتاب خوانی و قصه گویی برای بچه ها
در این فعالیت به نوآموزان عزیز گفته شد به دلخواه خود هر کتابی که دوست دارند از قسمت کتاب خانه انتخاب و با دوستان خود در مورد آن کتاب و موضوع و تصاویر آن صحبت کنند. در این فعالیت نیز مربی ها قسمت های آموزنده و جذاب کتاب هارا برای نوآموزان عزیز شرح و توضیح میدادند و در مورد آنها گفتگو میکردند.

2- بازی فکری
در این هفته با نوآموزان عزیز بازی های فکری گوناگونی انجام شد همچون زیستاس، دکتر اکتشاف، اونو، تیزبین، کاریبا و... که هریک در کنار جذابیت و بازی گروهی، نکات آموزشی و تقویت قوای ذهنی بچه ها نیز درآن لحاظ میشد.

3-پخش کلیپ آموزشی
پخش انیمیشن و کلیپ آموزشی برای نوآموزان عزیز و صحبت و پرسش و پاسخ در مورد آن کلیپ با بچه ها انجام شد که تمامی بچه ها در آن مشارکت داشتند.

4- گفتگو 
با نوآموزان عزیز راجب نظم و انظباط و مشارکت در مرتب کردن و تمیز کردن فضای پیش دبستان و منزل صحبت شد که این گفتگو همراه با پرسش و پاسخ و مشارکت نوآموزان عزیز بود و از آنها درخواست میشد نظرات خودشان را در مورد بحث بیان کنند و هریک، یک نکته مفید به همکلاسی خود بگویند.

5- لگو ریز و خانه سازی
 ساخت وسایل مختلف به همراه قطعه های لگو ریز و خانه سازی به صورت انفرادی و گروهی، که از هریک از نوآموزان در خواست میشد بعد ساخت وسیله خود آن را به همکلاسی های خود نشان دهند و راجب آن توضیح بدهند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران