![](/server/php/files/494/611/images/49479DSC_0005.jpg)
رویدادهای مدرسه
۵
مرحله چهارم : ساخت و ساز
پروژه طراحی و ساخت پل در کلاس پژوهش (۴)
در فرآیند پژوهشی دوم و سوم انجام گرفت
خلاصه :
رویارویی با مشکلات در مرحله عملیاتی و ساختپس از آشنایی با سازه های ماکارونی در کلاس پژوهش دانش آموزان کلاس دوم و سوم بصورت گروهی و با جدیت در فضایی بسیار با نشاط با ماکارونی و چسب حرارتی از روی طرح هایی که قبلا کشیده بودند پل های خود را ساختند.
روند تکمیل پل ها هر روز برای بچه ها جالب تر می شد .
اینکه خود آن ها توانسته بودند از طرح هایی که خود کشیده بودند این پل ها را بسازند که بتواند وزن های مختلفی را تحمل کند برای آنان دلگرمی و روحیه پشتکار را در آن ها افزایش می داد
برچسبهای این مطلب :
گالری تصاویر :
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0003.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0004.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0006.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0007.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0009.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0010.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0018.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0019.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0020.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0021.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0023.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0028.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0029.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0030.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0044.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0048.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0043.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0054.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0052.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0051.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0060.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0058.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0056.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0062.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0069.jpg)
![](/server/php/files/494/611/gallery/DSC_0063.jpg)