مقالات

ماشین های گران قیمت ۲۰۱۸


خلاصه :

ماشین های گران قیمت ۲۰۱۸

 

ماشین های گران قیمت 2018

امروزه بعد از گذشت سال های زیادی از اختراع اولین ماشین، می گذرد و با آموزش طراحان و ایده های روز دنیای ماشین ها تغییر کرده اند و دیگر دنیای کوچک قدیم بر آن حاکم نمی باشد و دنیایی بسیار متفاوت در زمینه خودروها حاکم است. چنانکه خودرو هایی با طراحی های بسیار زیبا تولید و ارائه شدهاند که گاها با شنیدن قیمت آنها ممکن است شگفت زده شوید و به این فکر کنید که آیا امکان دارد؟ آیا این مقدار پول وجود دارد؟چه کسانی توانایی خرید این ماشین های فوق لوکس را دارند؟ماشین گران قیمت

 

این خودروها بسیار نادر هستند و شاید در تمام طول عمرتان نتوانید یکی از آنها را از نزدیک مشاهده نمایید و افراد مشهور و ثروتمند اغلب این خودروها را خریداری می نمایند.همچنین برای خرید این خودروها باید میزان زیادی پول بپردازید و این برای افراد ثروتمند مشکلی نیست و می توانند بدون هیچ مشکلی هزینه را بپردازند.برای مثال برندهای مشهور و گران قیمت در حال حاضر جهان عبارتند از:لامبورگینی،استون مارتین و رولز رویس که در بین مردم شناخته شده اند و برای خرید محصولات آنها باید هزینه بسیار زیادی نمایید.با این حال خودروهای فهرست ما بسیار نادر هستند و گاها تعداد کمی از آنها در سطح جهان تولید می شوند و شما تنها می توانید از تصاویر آنها لذت ببرید. 

 

 10-بوگاتی شیرون -2.7 میلیون دلار

بوگاتی شیرون آخرین محصول کارخانه بوگاتی می باشد که بعد از سوپرماشین ویرون توسط این شرکت بزرگ و معروف ،معرفی شد ونرخ فعلی آن از 2.7 میلیون دلار شروع می شود و با امکانات دیگر به 3 میلیون دلار شاید برسد.این ماشین دارای طراحی بسیار زیبا و شگفت انگیزی می باشد که سریع ترین خودروی این شرکت می باشد چرا که می تواند سرعت 268 مایل در ساعت را تولید کند. بوگاتی شیرون دارای موتور 8.0 لیتری توربو شارژ با قدرت 1500 اسب بخار می باشد و در نوع خود منحصر بفرد است و گفتنی است که هنوز سرعت واقعی آن هنوز آزمایش نشده است و زمانیکه آزمایش شود می تواند نتیجه شگفت اگیزی از خود برجای بگذارد.

بوگاتی شیرون

گران قیمت ترین خودروهای جهان 

9-پاگانی هوایرا بی سی - 2.8 میلیون دلار

خودرو پاگانی هوایرا بی سی ،یکی دیگر از خودروهای فهرست ما می باشد که اولین بار در نمایشگاه ماشین ژنو در سال 2016 میلادی از آن رونمایی شد .خودرو پاگانی هوایرا بی سی دارای بدنه و کابین بسیار زیبا می باشد که در اولین نگاه می تواند باعث ذوق زدگی شما شود چرا که تنها ممکن است تصویر این خودرو را از نزدیک مشاهده نمایید و مشخصات این خودرو همانند نسخه قبلی اش یعنی ؛موتور 6.0 لیتری V-12 دو توربو که موتور BC از شرکت AMG تامین می شود که دارای 790 اسب بخار و گشتاور 811 پوند فوت می باشد.شرکت پاگانی به علت استفاده از فیبر کربن در این محصول خود، از وزن کمتری نسبت به خودرو قبلی(پاگانی هوایرا) دارد.

گرانترین ماشین

قیمت بهترین خودروهای سال 2018

8-فراری پینین فارینا سرجیو - 3 میلیون دلار

طرح ابتدایی این ماشین در سال 2013 توسط پینین فارینا در سال 2013 معرفی شد که از آن به عنوان خودرو مفهومی یاد شد که دارای طراحی مجلل و افسانه ایی ایتالیایی می باشد .تاکنون تنها 6 عدد از این خودرو ساخته و ایجاد شده است و به همین دلیل باعث محبوبیت آن شد. خودرو فراری پینین فارینا سرجیو، یکی از گران ترین و مجلل ترین خودرو های تولیدی شرکت فراری می باشد که طراحی بسیار خاص و بدون سقف می باشد . مشخصات این خودرو عبارت است از:یک موتور 4.5 لیتری F136F V-8 و562 اسب بخار می باشد و جالب ترین واقعیت این ماشین ،این است که صاحبان این 6 خودرو توسط تولیدکنندگان انتخاب شده اند و یک از نادرترین خودروهای جهان است.

 ماشین های روز دنیا

فراری پینین فارینا سرجیو از گران ترین ماشین های 2018

7-استون مارتین والکری - 3.2 میلیون دلار

هنوز قیمت این ماشین توسط کارخانه استون مارتین اعلام نشده است و با این وجود متخصصان خودرو اعلام کردند که هزینه این سوپرماشین 3.2 میلیون دلار خواهد بود.این ماشین توسط اندی پالمر تولید شده است.این ماشین همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید دارای بدنه شگفت انگیز می باشد که در ساخت و طراحی آن از ماشین های فرمول یک الهام گرفته شده است. این ماشین دارای موتور 6.5 لیتری V-12  و حدود 1000اسب بخار می باشد که در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز می باشد.تاکنون 150 دستگاه از این خودرو توسط شرکت استون مارتین تولید شده است و انتظار می رود که از سال 2019 این ماشین به مشتریان عرضه شوند.

 استون مارتین والکری

استون مارتین والکری از گرانقمیت ترین خودروهای جهان

6-نسخه محدود شده بوگاتی ویرون توسط مازوری ویور - 3.4 میلیون دلار

 بوگاتی ویرون برای اولین بار در سال 2005 معرفی شد و یکی از سریع ترین خودروهای جهان است.خودرویی که در تصویر مشاهده می نمایید توسط تیم آقای منصوری طراحی و ارتقا یافته است.این خودرو دارای بدنه ایی از فیبر کربن ،کابین بسیار جذاب ،پخش کننده بروز شده ، چراغ های ارتقا یافته و بروز و... می باشد.مشخصات فنی این ماشین ؛موتور 8.0 لیتر W16 که می تواند 1200 اسب بخار و 1106 پوند گشتاور تولید کند.نسخه اصلی این ماشین می تواند سرعتی تا 253 مایل در ساعت داشته باشد.

گرانترین ماشین

بوگاتی ویرون از گران ترین خودروهای جهان

5-لیکان هایپر اسپورت - 3.4 میلیون دلار

چراغ های جلویی این ماشین از 240 قطعه الماس 15 عیار قیمتی ساخته شده است.بسیار جالب و شگفت آور است؟!این یک ماشین سوپراسپرت می باشد که در کارخانه آن در لبنان است و با این وجود از تعداد بسیار زیادی از ماشین های اروپایی گران قیمت می باشد.به غیر از ظاهر جالب و جذاب این خودرو،می توان به موتور 6 لیتری و 780 اسب بخار و708 پوند گشتاور این ماشین اشاره کرد که تعداد ارقام شگفت انگیزی هستند و نهایت سرعت این خودرو 240 مایل در ساعت می باشد.

هایپر اسپورت

ماشین های بسیار لوکس و گران قیمت

4-مک لارن پی وان ال ام - 3.6میلیون دلار

این نه تنها یک ماشین رویایی و جذاب است ،بلکه یکی از ماشین هایی است که به ندرت در طول عمرتان ممکن است آنها را مشاهده نمایید.این خودرو یک خودروی افسانه ایی است که کابینی همانند کابین هواپیما با یک موتور 3.8لیتری است و نسبت به نسخه قبلی خود 60 کیلو سبک تر است.به آیرودینامیک منحصر بفرد این خودرو ،می تواند 1000 اسب بخار تولید کند که تاکنون تنها 5 عدد از این ماشین منحصر بفرد تولید و به فروش رسیده اند.

گران ترین خودرو ها

ماشین های گران قیمت جهان در سال 2018

3-لامبورگینی وننو رودستر - 4.5 میلیون دلار

این محصول که متعلق به شرکت لامبورگینی است،در روز تولد 50 سالگی شرکت لامبورگینی معرفی شد و معنا وننو در اسپانیایی به معنای زهرآلود است.این ماشین دارای سرعت و آیرودینامیک محصر بفردی می باشد.مشخصات این ماشین عبارتند از:موتور 6.5 لیتری V12 با یک گیربکس اتوماتیک ISR 7 می تواند با سرعت 8400 دور در دقیقه حرکت کند و 740 اسب بخار و 507 پوند گشتاور را ایجاد کند و بطور کل این ماشین می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد.

در بدنه این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است که باعث سبک تر شدن این ماشین زیبا و جذاب شده است و تنها 9 عدد از این خودرو وارد بازار شده اند و تنها مشکل خودروهایی که به تعداد محدود ساخته می شوند،قیمت آنها که یک دستگاه از این خودرو توسط یک شخص 11 میلیون دلار فروخته شد.

لامبورگینی وننو رودستر

لامبورگینی وننو رودستر از گران قیمت ترین ماشین های 2018

2-کونیگ زگ CCXR ترویتا - 4.8 میلیون دلار

بله درست خواندید، قیمت این ماشین که از الماس پوشانده شده است 4.8 میلیون دلار است.در ساخت این ماشین از میزان زیادی فیبر کربن استفاده شده است که باعث زیبایی زیاد این خودرو منحصر بفرد شده است .در قلب این ماشین از یک موتور V8 با قدرت 4.8 ،1004 اسب بخار و 797 پوند گشتاور دارد و در حین رانندگی با این ماشین گران قیمت ،با شنیدن صدای قلب تپنده این ماشین یقینا لبخند به روی لب هایتان خواهند آمد و به تمام آپشن های موجود و برتر مجهز است.تصمیم این شرکت این بود که تنها 3 عدد از آنرا تولید کند چرا که ساخت آن بسیار دشوار و وقت گیر می باشد.

ماشین های گران قیمت

کونیگ زگ CCXR ترویتا از گران قیمت ترین ماشین های 2018

1-رولزرویس سوپتیل - 13 میلیون دلار

در نهایت آخرین ماشین فهرست ما،ماشین رولزرویس سوپتیل می باشد که گران قیمت ترین ماشین جهان می باشد و جالب است بدانید که تنها یک عدد از این ماشین منحصر بفرد و زیبا ساخته و طراحی شده است.تاکنون شرکت رولزرویس 4000 دستگاه خودرو تولید کرده است و این ماشین منحصربفردترین ماشین این شرکت می باشد که در ساخت آن از مدل های قدیمی این برند و قایق تفریحی الهام گرفته شده است.این ماشین دارای برترین آپشن های روز دنیا است که تنها ما می توانیم تصویر آن را مشاهده نماییم.

رولزرویس سوپتیل

قیمت بالای خودرو رولزرویس سوپتیل

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران