مقالات

ماشین لیموزین برای ترامپ


خلاصه :

لیموزین ترامپ  نقشه ی ماشین  اطلاعات مربوط به آن و...

خودرو موسوم به The Beast لیموزین 7 صندلی با نهایت حمایت نظامی از رئیس‌ جمهوری آمریکا ساخته‌شده که در کنار 17 خودروی دیگر و سایر ادوات نظامی و غیرنظامی به‌ اندازه یک زمین فوتبال، او را در سفرهای خارج پشتیبانی می‌ کند.
 
ظاهر این لیموزین با وجود اسکلت بندی دراز و پهنش شبیه Cadilac Escalade است. مجله آمریکایی «آتوویک»، در مقاله ای جزییات بیشتری از خودرو عظیم و سنگین وزن دونالد ترامپ منتشر کرده است، از جمله مصرف آن که 30 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. اطلاعات این خودرو بسیار محرمانه است، و از اسرار دولتی و امنیت ملی محسوب می شود. جالب است بدانید که هیچکس حق نزدیک شدن و عکسبرداری از این خودرو را ندارد.
 
برخی مشخصات فنی خودروی کادیلاک «بیست» به شرح زیر است که در عکس مشاهده می‌ کنید:
شیشه ‌ها ضدگلوله بوده و فقط ترامپ می‌ تواند شیشه ‌ها را بالا و پایین کند. دکمه ایجاد رعب و وحشت در کنار سیستم توزیع اکسیژن نیز زیردست رئیس‌ جمهور است.
سیستم اطفاء حریق، گاز اشک‌ آور و ایجاد دود جلوی شیشه ‌های ماشین ترامپ از جمله امکاناتی که دکمه آن تحت فرمان رئیس جمهور آمریکاست.
در صندلی عقب تلفن ماهواره ‌ای با خط مستقیم به پنتاگون و معاون رئیس‌ جمهور ایالات متحده تعبیه‌ شده است.
مخزن سوخت با فوم مخصوصی محافظت می‌ شود تا در صورت اصابت مستقیم، از انفجار و آتش‌ سوزی جلوگیری کند.
ترکیب مقاوم 5 اینچی از فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم و سرامیک به‌ عنوان بدنه خودرو تعبیه ‌شده است تا کاملاً ضدگلوله شود.
اسلحه و ادوات گاز اشک‌ آور و جعبه کمک‌ های اولیه در کنار خون هم ‌گروه برای رئیس‌جمهور در صورت نیاز؛ بخشی از لوازم جانبی داخل ماشین ترامپ است.
 
لایه دیگری از فولاد به‌ عنوان ضد بمب در ماشین ترامپ تعریف‌ شده است.
تایرهای تقویت‌ شده از جنسKevlar با رینگ ‌های آلومینیومی طوری ساخته ‌شده‌ اند که در صورت خرابی کامل همچنان خودرو می ‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.
در جلوی خودرو مکان مخصوص برای پرتاب گاز اشک‌ آور ساخته‌ شده است.
درب‌ های 8 اینچی این خودرو با وزنی معادل با وزن درب‌ های بوئینگ 757 به‌ قدری محکم و قوی ساخته‌ شده ‌اند که در برابر حملات شیمیایی نیز آسیب ‌ناپذیر هستند.
این درب ها شیشه‌ ها 5 لایه محافظ از نوع پلی کربنات را در خود جای ‌داده ‌اند.
به علاوه یک سیستم ارتباطات و جی‌ پی‌ اس برای راننده تعلیم‌ یافته، تعبیه ‌شده است.
 
دونالد ترامپ پس از ورود به کاخ سفید تمام رفت و آمدهایش را با این خودرو انجام داده و از داخل آن به طور کامل با کاخ سفید در ارتباط است.
 
 
 
با این وجود جالب است بدانید که دونالد ترامپ از علاقه مندان به خودروهای گران قیمت و سریع به شمار می آید و در گاراژ خود سابقه داشتن خودروهایی نظیر رولزرویس یا لامبورگینی را دارد. بنابراین کمی بعید به نظر می رسد که این رییس جمهور پرحاشیه آمریکا از مشخصات فنی و توانایی های حرکتی نسبتا کُند لیموزین مخصوص کاخ سفید رضایت کامل داشته باشد.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران