مقالات

بهترین اتومبیل های بنز

دسته بندی خودرو های مفهومی مرسدس بنز

در طول تاریخ


خلاصه :

اتوموبیل های مفهومی همواره از جذاب ترین و زیبا ترین مدل های هر شرکت بوده و توجه فراوان را به خود جلب می کند چراکه بازگو کننده ی خط مشی و یمت و سوی طراحی نسل های آینده آن شرکتبه شمار رفته و ایده های جدیدی را مطرح می کند.

خودروهای تحقیقاتی
یکی از معروف ترین این گروه های مفهومی,خودرو های تحقیقاتی مرسدس بنز هستند که بیشوندFرو در نام خود دارند .اگر چه طلایه دار این گروه دراصل c111بوده که یک خودروی تحقیقاتی بوداما این شاخه به طور رسمی در سال 1991توسط مدل F100متولد شده. بنا براین سریFنه خودرویی مفهومی بلکه نمونه ای تحقیقاتی است!به طور میانگین به نتیجه رسیدن طرح های تحقیقاتی تا2سال به طول بیانجامد و هر هر خودروی تحقیقاتی معمولا روی یک ویژگی مانند دایلمر که قدیمی ترین تولید کننده ی خودرو است,تحقیق و ابداع رااز بایه های اصلی خود می داند و این همان شالوده ای است که کارل بنز به وایطه اش سه چرخه موتوری معروف خود را در سال 1886 افرید. وی با محاسبه و حلاجی ایده ها ماشینی ساخت که به غیر از چرخ هایش هیچ نقطه ی مشترک دیگری با نمونه ی غبل از خود نداشته وهمه ی اجزاءآن جدید و زایده ی نبوغ و تفکر وی بوده اند.بنابراین اولین خودرو ی تولیدی یک خودروی تحقیقاتی و مفهومی بود!

تولید خودرو های مفهومی به شکل امروزی به طوری که تماما قابل استفاده و کاربردی باشند از سال 1969به صورت منسجم در مرسدس بنز کلید خورد تا یکی از اسطوره های خودرو های مفهومی یعنیc111متولد شده و در سال1970معرفی شود.

اما نکته ی جالب این است که تمام مدل های مفهومی مرسدس بنز,مفهومی نیستند! وعناوین وزیر مجموعه های دیگری نیز وجود دارند که به صورت عامیانه از همگی به عنوان نمونه های مفهومی یاد می شود . به طور کلی می توان اینگونه خودرو ها در مرسدس بنزرا در سه گروه خودرو های تحقیقاتی(Research Vehicles),مفهومی(Concept Vehiclis)و طراحی مطالعاتی(Design Studies)دسته بندی کرد که هر کئام ویژگی های کلی منحصر به فرد و گاه جزئیاتی مشترکنیز با یکدیگر دارند.

باز نشر اخوان را می کنییییییییییییییییی 😲😐😑😐😑😐😡😠😬😱😰👺👹💩💀👻👽👾🔫📣🚔🏍🚫🛇☠📵📳📴⚔❎❌⚠☡😎

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

آقای جباری بنده به نظر شما احترام می گذارم اما لطفا بروید ابتدا متن عتیقه ی برادر عزیزم آقای اخوان را کامل بخوانید بعد نظر بدهید در ضمن بنده بدبخت عالم هستم اگر کاری که شما گفتید را انجام بدهم.
ممنون از نظر شما

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران