دوره آموزشی

کلاس مداحی تابستانی

کلاس مداحی دبستان۲


خلاصه :

بسم الله الرحمن الرحیم طرح پویش تابستانی  دبستان پسرانه میزان دوره دوم عنوان کلاس : ستایشگری اهل بیت (علیهم السلام)-مداحی....

بسم الله الرحمن الرحیم
طرح پویش تابستانی  دبستان پسرانه میزان دوره دوم

عنوان کلاس : ستایشگری اهل بیت (علیهم السلام)-مداحی....

 

 

انتظار می رود پس از این دوره دانش آموز به این دانش برسد که؛

  • تکنیک­های صدا سازی را بداند.
  • آشنایی با ریتم های محزون و غیرمحزون را بداند.
  • آشنایی با آداب مداحی ( حضور در مجلس – شروع و پایان مناسب – محتوای مناسب – اشعار فاخر ) را بداند.
  • روان خوانی و صحیح خوانی ادعیه را بداند.
  •  اصول اخلاقی یک ستایشگر اهل بیت ع را بداند.

انتظار می رود پس از این دوره دانش آموز به این بینش برسد که:

  • بینش دانش آموز نسبت به شناخت جایگاه ستایشگر اهل بیت تغییر کند و شناخت دقیق تری پیدا کند.
  • بینش دانش آموز نسبت به وظیفه و تکلیف و ضرورت وجود این عرصه در جامعه و این جایگاه را تغییر پیدا کند.
  • بینش دانش آموز نسبت به مسئولیت بزرگ ستایشگر اهل بیت (علیهم السلام) در عرصه های پیش روی اجتماعی را بداند و نقش ایفا کند.

انتظار می رود پس از این دوره دانش آموز به این مهارت برسد که:

  • آشنایی دقیق ­تری با حادثه­ ی عاشورا و شناخت اصحاب حضرت سیدالشهدا پیدا کند.
  • بتواند وقایع پیرامون عاشورا سال 61 و جوانب تاریخی عاشورا را بداند و تحلیل کند.
  • بتواند اشعار فاخر را بشناسد و اشعار را ریتم ها ارتباط برقرار دهد.

 

تعداد جلسات مجازی :  12جلسه
هزینه کل جلسات : 72هزار تومان
هزینه ابزار و لوازم : اینترنت پر سرعت –رایانه رومیزی یا قابل حمل حداقلی – Voice Recorder – دفترچه یادداشت

هزینه ی کل : 72هزار تومان

 

تاریخ اولین جلسه :29/ تیر /   1399 
تاریخ آخرین جلسه : 04/ شهریور/ 1399 :

 

حد نصاب جهت تشکیل کلاس : 10 نفر
حد اکثر ظرفیت کلاس : 15  نفر


شرح کلاس :
 

خیلی ها فکر می کنن مداحی کردن کار سختیه و استرس دارن شروع کنن اما در کلاس متوجه خواهیم شد که با انجام چند تکنیک و تمرین مستمر این کار خیلی هم آسان و شیرین است.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چطور وارد مسیر درست در این عرصه شوید و انشالله با پیگیری و علاقه در این عرصه موفق شوید

حتماً این کلاس رو تجربه کنید .

 

 

 

 


 

 

 

اهداف آموزشی:

انتظار می­ رود فراگیرنده کتاب کامل الزیارت و نویسنده آن را بشناسد و موضوع کلی کتاب را بداند.

انتظار می ­رود فراگیرنده انواع گام­های صدا و آوا و همگام سازی آواها را بداند.

انتظار می­رود فراگیرنده صحیح خوانی متن زیارت عاشورا را بداند.

انتظار می­رود فراگیرنده صحیح خوانی متن زیارت عاشورا را بداند.

انتظار می­رود فراگیرنده صحیح خوانی متن زیارت آل یاسین را بداند.

انتظار می­رود فراگیرنده انواع قالب های شعری غزل، قصیده، ترکیب بند و تعداد ابیاتشان را بداند و تعریف شعر آئینی را بداند.

و ....

اهداف بینشی:

انتظاری می­ رود فراگیرنده به اهمیت این کتاب ارزشمند پی ببرد و بتواند جایگاه این کتاب را بشناسد.

انتظار می­ رود فراگیرنده بتواند به این بینش برسد اهمیت نُت ها و همگام سازی صدا با آوای قبلی را بداند و منطق سازی کند.

انتظاری می­رود فراگیرنده بینش و فهم بهتری درباره متن زیارت عاشورا پیدا کند.

انتظاری می­رود فراگیرنده بینش و فهم بهتری درباره فرازها و عبارات زیارت آل یس پیدا کند.

انتظاری می­رود فراگیرنده به این بینش برسد که قالب شعری مد نظر را تشخیص دهد و بشناسد و در ..... خود استفاده کند.

و...

 

اهداف مهارتی :

انتظار می ­رود فراگیرنده بتواند با این کتاب مانوس شود . احادیث باب امام حسین ع را مطالعه کند و استفاده ببرد.

انتظار می رود فراگیرند بتواند آوای صدای خود را با آوای نفر قبلی منطبق کند و قابلیت و حجم صدای خویش را پیدا کند.

انتظار می­رود فراگیرنده بتواند متن زیارت عاشورا را با آوا و لحن شروع به خواندن کند.

انتظار می­رود فراگیرنده بتواند متن زیارت آل یاسین را با آوا و لحن شروع به خواندن کند.

انتظار می­رود فراگیرنده بتواند در یک جزوی اشعار یا کتاب شعر قالب های مدنظر را جدا سازی کند.

و...

 

 

 

 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران