معرفی

پلی استیشن ۵ PS۵

پلی استیشن ۵ PS۵

پلی استیشن ۵ PS۵


خلاصه :

سلام این مقاله توسط شرکت فنی مهندسی پرو الکترونیک به نمایش داده می شود که نماینده این شرکت یعنی جناب اقای سید امیر علی احمدی این مقاله را می نویسند  

حجم فیلم هر زیاد بود برای همین نه لینک مستقیم قبول می کرد نه فایل برای همین لینک های فیلم ها را میفرستم
 

https://www.aparat.com/v/8rfLo

https://www.aparat.com/v/Ab0tS


 

 


کنسول بازی PS5 یکی از بهترین و برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که بیشترین طرفدار را دارد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی PS5 در بخش بازی سرگرمی وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

 

فروش PS5

 

شرکت سونی 

شرکت سونی یک شرکتی از برترین شرکت‌های ژاپنی است که در حوزه تولید لوازم الکترونیکی، تکنولوژی بازی‌های ویدیویی، فیلم، هنر موسیقی و وسایل سرگرمی فعالیت می‌کند.

این کمپانی بزرگ و قدرتمند که در زمینه تولید و عرضه کنسول‌های بازی بسیار قدرتمند و معروف می‌باشد، به تازگی از نسل جدید کنسول بازی خود یعنی PS5 رونمایی کرده ‌است. این پلی استیشن، نسل پنجم از سری پلی استیشن‌های موفق تولیدی شرکت سونی است.

جالب است بدانید که هر چند سال یکبار با عرضه محصولات خود در بین طرفدارانش سر و صدای بسیار زیادی راه می‌اندازد. برای خرید نقدی یا اقساطی PS5 با ما همراه باشد. 

PS5 

پلی استیشن 5، پنجمین کنسول بازی از پلی استیشن است که طراحی آن بر عهده سونی اینتراکتیو اینترتینمنت می‌باشد. شرکت سونی یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های دارای نام در عرصه بازی‌های رایانه‌ای است که با تولید و عرضه اولین کنسول بازی خود، انقلابی بزرگ در دنیا به راه انداخت. 

پس از هفت سال، یعنی از سال 2013 که کنسول نسل هشتم یعنی پلی استیشن 4 به دنیا معرفی شد، شرکت سونی کنسول نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 را به بازار جهانی عرضه کرد. برای خرید نقدی یا اقساطی PS5 همراه ما باشید. 

ویژگی‌های کنسول بازی PS5 

بازی با پلی استیشن، یکی از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین بازی‌ها برای اکثریت مردم دنیا است که شرکت سونی هر چند سال یکبار مدل جدیدتری را به بازار دنیا عرضه می‌کند. 

کنسول بازی نسل نهم همان شکل که منتظرش بودند، دارای امکانات بسیار فوق‌العاده و شگفت انگیزی بود که تبدیل به برگ برنده کمپانی سونی شد. 

این کنسول از یک کانفیگ با امکانات سخت‌افزاری بسیار عالی و شگفت‌انگیزی برخوردار است و تا انتظاراتی که گیمرها حرفه‌ای از آن دارند را به آن‌ها هدیه دهد، در ادامه با ما باشید تا از نحوه خرید نقدی یا اقساطی PS5 مطلع شوید. 

مشخصات کنسول بازی PS5 

کنسول بازی Ps5 دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای با مدل Zen 2 از شرکت AMD می‌باشد که فرکانسی برابر با 3.5 گیگاهرتز دارد که تغییر پذیر است. با خرید نقدی یا اقساطی ps5 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کنسول بازی PS5 دارای یک حافظه 825 گیگابایتی NWMe SSD است که فناوری مدرن و جدیدی می‌باشد و با فناوری 448Gb/s bandtwith که سرعتی برابر با 50 تا 100 برابر کنسول‌های نسل هشتم، یعنی پلی استیشن 4 بوده است، طراحی شده و  به گیمرهای قوی خود ارائه داده است، همچنین بهتر است بدانید کنسول بازی PS5 از هاردهای اکسترنال در سیستم خود استفاده می‌کند.

پردازنده گرافیکی کنسول بازی Playstation 5 همانطور که انتظار داشتید، دارای قدرتی 4 تا 5 برابری نسبت به کنسول نسل قبلی خودش می‌باشد.

PS5 دارای یک تراشه با طراحی ویژه Custom RDNA 2 است که فرکانس آن برابر با 2.23 گیگاهرتز آن هم به طور تغییر یافته می‌باشد و بازده‌ای معادل با 10.2 ترافلاپس را در اختیار علاقه‌مندان خود می‌گذارد. 

با نگاه به ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های مدرن کنسول بازی PS5، می‌توانید به این نتیجه برسید که این کنسول بازی 4 تا 5 برابر کنسول بازی PS4 Pro باکیفیت‌تر و قوی‌تر می‌باشد.

پلی‌استیشن 5 ویژگی‌های نسل نوین و خلاقیت‌های فراوانی شامل می‌شود که در نهایت یک کنسول قوی و مدرن برای سال‌های متمادی به علاقه‌مندان و طرفداران خود هدیه داده است.

حافظه RAM دستگاه ps5 برابر با 16GB و رام GDDR6 256 می‌باشد که عالی و پرسرعت است در ادامه از نحوه خرید نقدی یا اقساطی PS5 شما را مطلع می کنیم. 

کیفیت و طراحی کنسول بازی نسل نهم 

این کنسول بازی بسیار مدرن و فوق‌العاده زیبا و به روز طراحی شده ‌است و به نسبت کنسول‌های قبلی بزرگ‌تر است. دارای درگاه USB است و یک Drive 4k بلوری می‌باشد. 

شرایط خرید نقدی یا اقساطی PS5 از سایت قسطی کلاب 

برای اطلاع از شرایط خرید نقدی یا اقساطی از سایت قسطی کلاب شما می‌توانید در قسمت ثبت‌نام سایت، نام خود را وارد کنید و بلافاصله پس از گرفتن اعتبار از سمت قسطی کلاب، تا سقف ۳۰ میلیون تومان از محصولات سایت را به صورت اینترنتی و راحت خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
 

در پایان رویداد PlayStation 5 Games Showcase که به معرفی بازی‌های کاملا جدیدی برای کنسول نسل بعد سونی پرداخت، شاهد اعلام رسمی تاریخ و قیمت عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ بودیم. طبق اعلام سونی، مدل معمولی کنسول پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۵۰۰ دلار و مدل دیجیتال، با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

سونی دو تاریخ جداگانه را برای عرضه‌ی کنسول PS5 در نظر گرفته است؛ این کنسول در روز ۱۲ نوامبر در کشورها‌ی ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا و کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود. عرضه‌ی کنسول در دیگر نقاط دنیا، به غیر از چین که هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی ندارد، برای روز ۱۹ نوامبر در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه PS5

قیمت ۵۰۰ و ۴۰۰ دلاری پلی‌استیشن ۵ به ترتیب برای دو مدل معمولی و دیجیتال، با توجه به سخت‌افزار کاملا یکسان دو کنسول، به برنامه‌ی بلند مدت سونی برای درآمدزایی از فروشگاه پلی‌استیشن استور اشاره دارد. از نظر سخت‌افزاری، مدل معمولی و مدل دیجیتال کنسول PS5 هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط نسخه‌ی دیجیتال، بدون دیسک درایو عرضه می‌شود. بدون شک هزینه‌ی یک دیسک درایو صد دلار نیست، اما سونی حاضر است تا با هدف ترغیب افراد به خرید از فروشگاه پلی‌استیشن و نه خرید دیسک از فروشگاه‌ها، این ضرر را جبران کند. البته که هر دو مدل پلی‌استیشن ۵ احتمالا با ضرر به فروش می‌رسند.

قیمت لوازم جانبی PS5 از این قرار است؛

  • دسته‌ی DualSense: قیمت ۷۰ دلار
  • هدست Pulse 3D: قیمت ۱۰۰ دلار
  • دوربین HD: قیمت ۶۰ دلار
  • ریموت کنترل: قیمت ۳۰ دلار
  • استند شارژ دسته: قیمت ۳۰ دلار

پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار است از فردا در دنیا آغاز شود.

به غیر از بازی‌های میان‌نسلی متعددی مثل فرقه و اساسین و درت ۵ و سایبرپانک، بازی‌های انحصاری PS5 که هم‌زمان با خود کنسول وارد بازار می‌شوند، در حال حاضر از قرار زیر هستند.

  • Demons Souls
  • Destruction All-Stars
  • Spider-Man: Miles Morales
  • Spider-Man: Remastered
  • Sackboy: A Big Adventure
  • Astro’s Playroom
  • Godfall

سونی در برنامه‌ی خود همچنین اعلام کرد که مشترکان سرویس پلی‌استیشن پلاس، روی PS5 به مجموعه‌ای از بازی‌های PS4 به رایگان دسترسی خواهند داشت. این بازی‌ها در قالب بسته‌ای به نام «کلکسیون پلی‌استیشن پلاس» به صورت دانلودی برای تمام مشترکان پلی‌استیشن پلاس روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس خواهند بود. این بازی‌ها شامل God of War ،The Last of Us: Remastered، Uncharted 4 ،Monster Hunter World ،Battlefield 1 ،Fallout 4 ،Final Fantasy XV ،The Last Guardian ،Ratchet and Clank، Infamous: Second Son ،Days Gone ،Bloodborne ،Detroit: Become Human ،Batman: Arkham Knight ،Persona 5 ،Until Dawn و Resident Evil 7 می‌شوند.

در رویداد دوم معرفی بازی‌های پلی‌استیشن ۵ شاهد رونمایی بازی‌هایی مثل «فاینال فانتزی ۱۶»، «میراث هاگوارتز»، «گاد آو وار بعدی» و همچنین نمایش گیم‌پلی بازی‌هایی مثل «اسپایدرمن: مایلز مورالس» و «دیمنز سولز» بودیم.
قیمت امروز پلی استیشن 5    29ملیون است دیروز 32 ملیون بوده هروز قیمت اون بالا پایین می شود چون به دلار بستگی دارد نسخه دجیتالش 500 دلار و نسخه غیر دیجیتالش 400 دلار است نسخه دجیتال یعنی سی دی نمی خورد 

مقایسه پلی استیشن 5 با ایکس باکس سری ایکس

در جدول زیر می‌توانید خلاصه‌ای از مقایسه سخت افزار پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس را مشاهده کنید:

 

پلی‌استیشن 5

ایکس‌باکس سری ایکس 

معماری CPU

AMD Zen 2 سفارشی 

AMD Zen 2 سفارشی 

پردازنده (CPU)

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیت SMT با ۱۶ رشته

(فرکانس متغیر)

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانس ۳.۸ گیگاهرتز یا ۱۶ رشته در فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز

معماری GPU

 AMD RDNA 2 سفارشی

 AMD RDNA 2 سفارشی

تراشه گرافیکی (GPU)

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانس ۲.۲۳ گیگاهرتز

(فرکانس متغیر)

۱۲.۱۵ ترافلاپس، ۵۲ واحد CU در فرکانس ۱.۸۲۵ گیگاهرتز

 

حافظه/گذرگاه

۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرض ۲۵۶ بیتی

۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرض ۳۲۰ بیتی برای GPU و ۱۹۲ بیتی برای CPU و سایر

پهنای باند حافظه

۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه

۵۶۰ گیگابایت بر ثانیه برای بخش ۱۰ گیگابایتی

۳۳۶ گیگابایت بر ثانیه برای بخش ۶ گیگابایتی

ذخیره‌ساز داخلی

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

 

یک ترابایت SSD سفارشی

سرعت ورودی/خروجی

۵.۵ گیگابایت بر ثانیه (خام)/۸ تا ۹ گیگابایت بر ثانیه (فشرده)

۲.۴ گیگابایت بر ثانیه (خام)/ ۴.۸ گیگابایت بر ثانیه (فشرده)

ذخیره‌ساز قابل ارتقا

اسلات NVMe

یک ترابایت کارت سفارشی NVMe اضافه شونده

ذخیره‌ساز خارجی

پشتیبانی از هارددیسک USB

پشتیبانی از هارددیسک USB با استاندارد USB 3.2

درایو نوری

درایو 4K UHD Blu-ray 

درایو 4K UHD Blu-ray 

خروجی تصویر

HDMI 2.1 - پشتیبانی از  4K/120 Hz, 8K, VRR

HDMI 2.1 - پشتیبانی از  4K/120 Hz, 8K, VRR

صدای محیطی

Sony Tempest 3D AudioTech

Dolby Atmos, DTS:X, Windows Sonic

پورت‌های خروجی

USB Type-A x2, USB Type-C, Ethernet

HDMI 2.1, 3x USB 3.2, Ethernet, storage expansion slot, power input

قیمت ۴۹۹ دلار

۴۹۹ دلار

۳ سال پیش
خیلی باحاله

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

Hossein.kh خیلی باحاله
تازه یکی از چیز هایش است

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پیارسال
https://hedayatmizan.ir/site/content/49523
اینم لینک دسته اش دوال سنس لطفا دیدن بفرمایید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران