رویدادهای عمومی

گروه بزرگ بهمن

بهمن فیدلیتی

فیدلیتی


خلاصه :

بهمن فیدلیتی...

فیدلیتی پرایم  فیدلیتی پرایم کراس اوور بزرگ گروه بهمن در بازار خودروی ایران است که از تابستان ۱۴۰۰ تولید انبوه آن در کارخانه بهمن موتور آغاز شده است.  فیدلیتی پرایم همان جتور X70 به حساب می آید که به خاطر برخی تغییرات و فرایند داخلی سازی، تغییر نام را در بازار ایران تجربه کرده است. فیدلیتی پرایم در دو تیپ (تیپ یک ۵ نفره و تیپ دو ۷ نفره) در بازار ایران به فروش میرسد. باید اشاره کرد که این دو نسخه تفاوتی در بحث ابعاد و سایر امکانات ندارند و تنها به سلیقه مشتری، ردیف سوم صندلی ها در محوظه بار عقب نصب می شوند.  در حال حاضر گروه بهمن برنامه دارد تا این محصول را به عنوان یکی از پرتیراژترین و استراتژیک ترین خودروهای مونتاژی خود تبدیل کند.

مشخصات فنی فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک توسعه داده شده است.

این کراس اوور بزرگ با ظرفیت باک ۵۵ لیتری و با جرمی در حدود ۱۵۷۵ کیلوگرم، به صورت ترکیبی ۷٫۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. شتاب ۱۱٫۵ ثانیه‌ای برای این خودرو توسط کارخانه سازنده اعلام شده است و سرعت این خودرو حداکثر به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.

حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی توربوشارژ
قدرت موتور ۱۵۵ اسب بخار
گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۱۶
دیفرانسیل جلو
ابعاد خودرو ۱۷۱۰۱۹۰۰۴۷۳۵ میلی متر

امکانات ایمنی و رفاهی

کابین فیدلیتی

این کراس اوور چینی در ایران با امکانات زیر در بازار عرضه می شود:

همچنین متقاضیان این خودرو می توانند تا سبک تریم داخلی و طرح رینگ ۲۰ اینچی را در هنگام خرید انتخاب کنند و به عبارتی نقشی از سفارشی سازی خودروی خود داشته باشند.

طراحی فیدلیتی

  • طراحی داخلی فیدلیتی

  • طراحی داخلی فیدلیتی

فیدلیتی پرایم در بحث ظاهری کاملاً مشابه به جتور X70S است و در این محصول گروه بهمن هم با جلو پنجره بزرگ طرف هستیم. شکل ظاهری جلوی خودرو عضلانی و با خطوط نرم همراه بوده است و در بخش عقب هم با مدلسازی مشابه محصولات کره ای مواجه می شویم. در نمای جانبی طراحی اصولی و مناسبی را می بینیم که همراهی رینگ های ۲۰ اینچی، ظاهری جذاب را به این کراس اوور بزرگ اعطا کرده است.

  • بهمن فیدلیتی پرایم

  • بهمن فیدلیتی پرایم

در بخش نمای داخلی با سبکی به نسبت مناسب مواجه می شویم که ظاهر خوبی را به سرنشیان ارائه می دهد. محل قرارگیری نمایشگر لمسی، تریم داخلی و صندلی ها، کنسول میانی و… از جمله نکات مثبت در کابین فیدلیتی پرایم است.

مزایای و معایب فیدلیتی

مزایا

۱- ظاهر مناسب و به روز

۲- کیفیت مونتاژ خوب

۳- ابعاد مناسب برای استفاده های خانوادگی

۴- قیمت رقابتی در کارخانه

۵- پیشرانه و جعبه دنده هماهنگ

۶- شتاب قابل قبول

۷- امکانات رفاهی و ایمنی مناسب

۸- خدمات پس از فروش گسترده

معایب

۱- نبود دکمه درِ صندوق برقی در کابین

۲- استفاده از جعبه دنده دو کلاچه خشک

۳- نبود دریچه تهویه مستقل برای ردیف سوم

۴- قیمت بالا در بازار آزاد

۵- با وجود حضور بسیاری از امکانات رفاهی و ایمنی، ویژگی هایی مانند کیسه هوای پرده ای و تهویه اتوماتیک دراین خودرو دیده نمی شود.

۶- صدای به نصبت زیاد تایرهای ایرانی

قیمت فیدلیتی

با توجه به آخرین قیمت اعلام شده توسط گروه بهمن فیدلیتی پرایم در نسخه پنج نفره ۷۳۵ میلیون تومان و در نسخه هفت نفره ۷۴۷ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در بازار آزاد این کراس اوور در بازه قیمتی یک تا یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان به فروش میرسد.

رقبای فیدلیتی در بازار ایران

این کراس اوور با توجه به قیمتی که در کارخانه و بازار آزاد دارد، می تواند با خودروهایی مانند KMC K7، FMC T5، هایما S7 پلاس و… رقابت کند. همچنین رقبای نام برده در بحث هایی مانند سطح امکانات رفاهی و ایمنی، کیفیت، سواری و قابلیت های حرکتی می توانند مانند فیدلیتی پرایم ظاهر شوند.

گالری تصاویر

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  • تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

  •  

    مزایا و معایب فیدلیتی

    مزایا
    • طراحی مناسب بدنه و کابین، آپشن‌های کامل، ارزان‌ترین نسخه 7 نفره بازار، خدمات پس از فروش گسترده
    معایب
    • حساسیت و نگهداری توربوشارژ، تاخیر در ورود توربوشارژ به مدار، تک دیفرانسیل بودن با وجود ابعاد بزرگ

    بررسی اجمالی

    برند جتور (Jetour) تازه در سال 2018 در کشور چین معرفی شده و در نتیجه طبیعی است نامش به گوشتان نخورده باشد. اما پشت این اسم جدید، یک برند نسبتاً قدیمی و معتبر بنام چری قرار گرفته که اتفاقاً سابقه طولانی در عرضه محصولاتش به کشورمان داشته است. در واقع جتور یکی از زیر مجموعه‌های لوکس چری به حساب می‌آید پس اگر از محصولاتی مانند چری تیگو 7 یا آریزو 6 خاطره خوبی دارید می‌توانید نسبت به جتور X70 که در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود نیز خوش بین باشید. البته فیدلیتی بر خلاف محصولات گذشته چری که توسط مدیران خودرو به کشورمان عرضه می‌شد، این بار با گروه خودروسازی بهمن قرارداد امضا کرده است. در یک نگاه گذرا با مشاهده طراحی، کیفیت و بخصوص لیست بلند بالای آپشن‌های فیدلیتی می‌توان حدس زد که با خودرو نسبتاً جذابی طرف هستیم.

    تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم

    بررسی فیدلیتی

    فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.
    البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

    داخل فیدلیتی

    به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.
     
    داخل کابین فیدلیتی
    کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

    طراحی فیدلیتی

    چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.
    اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.
     
    طراحی فیدلیتی
    نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی "که بیشتر جوانان را هدف قرار داده" با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.
    شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمی‌ها مهم به نظر نمی‌رسد!

    عکس فیدلیتی

     
    فیدلیتی - 0 فیدلیتی - 1 فیدلیتی - 2

    مشخصات فیدلیتی

    زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته در سال 2019 یک موتور قوی‌تر 1.6 لیتری هم برای جتور X70 معرفی شده بود که انتظار می‌رفت گروه بهمن از آن نسخه برای نمونه عرضه شده در کشور استفاده کند اما با این حال موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است. این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر "حتی خارج از نمایندگی بهمن" خواهد بود. نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است.
    هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند. همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.
    فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد. البته مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.
    از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که نوید یک سواری قابل قبول را به ما می‌دهند.

    مشخصات فنی فیدلیتی

    نام خودرو فیدلیتی
    کشور سازنده
    پرچم کشور
    چین
    سال (طراحی) 2018

    مشخصات فنی

    موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
    حجم موتور 1498 سی سی
    تنفس موتور توربوشارژ
    انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
    حداکثر قدرت 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
    جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه
    شتاب 0 تا 100 10 ثانیه
    حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
    وزن 1575 کیلوگرم
    اندازه (میلیمتر) 4735 طول - 1900 عرض - 1710 ارتفاع
    فاصله بین دو محور 2720 میلیمتر

    مصرف سوخت و استانداردها

    مصرف سوخت داخل شهر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر
    مصرف سوخت خارج از شهر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
    مصرف سوخت ترکیبی 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر
    حجم باک 55 لیتر
    استاندارد آلایندگی یورو 5
    میزان تولید CO2 - گرم در هر کیلومتر
    استاندارد امنیت  

    امکانات و تجهیزات فیدلیتی

    خودروهای چینی همواره به ارائه آپشن‌های بیشتر نسبت به رقبای هم قیمت معروف بوده‌اند و حالا که از محصولات کاملاً اقتصادی به تولید ماشین‌های لوکس روی آورده‌اند، لیست آپشن‌ها تکمیل‌تر از همیشه پیش رویمان قرار گرفته است. ماشین فیدلیتی گروه بهمن نیز از نظر لیست امکانات یکی از کامل‌ترین ماشین‌های رده قیمتی خودش محسوب می‌شود و با ارائه انواع و اقسام گزینه‌های رفاهی و ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان جای گله و شکایتی باقی نگذاشته است. در جدول زیر می‌توانید لیست آپشن های این محصول را مشاهده نمایید.

    امکانات فیدلیتی

    ترمز و پایداری ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)
    کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی
    سیستم صوتی صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه
    دیگر تجهیزات سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

    رقبای فیدلیتی در بازار

    در این رده قیمتی رقبای نزدیک به فیدلیتی کم نیستند. خودروهای تازه واردی مثل کی ام سی K7 و دیگر محصول جدید گروه بهمن بنام دیگنیتی پرایم در کنار کراس‌اوورهای قدیمی‌تر نظیر چری تیگو 7 هم می‌توانند کم و بیش به عنوان رقبای فیدلیتی مطرح باشند. جدای از این با توجه به قیمت نسبتاً گران این محصول، مشتریان ممکن است رقبای دست دوم کره‌ای و ژاپنی نظیر توسان و اسپورتیج با سیستم دو دیفرانسیل و بازار دست دوم بهتر را به خرید این محصول گمنام چینی ترجیح بدهند. بخصوص که تجربه تلخ چند سال اخیر در خصوص عرضه بسیار محدود برخی از ماشین‌های جدید، مردم را تا حدودی نسبت به خرید گزینه‌هایی تازه وارد بدبین کرده است. اما نباید فراموش کرد که گروه بهمن جزو برندهای خوشنام و معتبر کشورمان محسوب می‌شود و قراردادهای امیدوارکننده‌ای در خصوص داخلی‌سازی و مونتاژ بسیاری از قطعات (حتی پیشرانه) فیدلیتی مطرح شده است. ضمن اینکه در این روزها که هزینه‌های نگهداری خودرو سر به فلک می‌کشد، داشتن یک محصول صفر کیلومتر گارانتی‌دار علیرغم افت قیمت ابتدایی می‌تواند ریسک کمتری نسبت به گزینه‌های دست دوم "حتی از برندهای به مراتب معتبرتر" داشته باشد.
    پیش فروش مرحله اول خودروی فیدلیتی انجام شد و حدود 1200 خودرو پیش فروش شدند. در این پیش فروش قیمت نسخه 7 نفره 670 میلیون تومان و قیمت نسخه 5 نفره 655 میلیون تومان بود که هر خریدار می توانست طرح رینگ خودرو را انتخاب کند. البته طولی نکشید که این خودرو با قیمت هایی نزدیک به 900 میلیون تومان در بازار آزاد آگهی شد که رقمی بسیار بالاتر از قیمت مصوب آن در زمان پیش فروش اولیه است.ابعاد خودرو( طول× عرض × ارتفاع )4735*1900*1710 میلی متر فاصله دو محور2720 میلی متر فاصله تا سطح زمین210 میلی متر وزن خالص1575 کیلوگرم تعداد سرنشیندر دو مدل 5 و 7 نفره (به انتخاب مشتری) حجم صندوق عقب1680 لیتر مدل موتورE4T15C حجم موتور1500 سی سی توربوشارژ حداکثر قدرت موتور155 اسب بخار - 5500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور230 نیوتن متر - 4000 - 1750 دور در دقیقه نوع گیربکساتوماتیک 6 سرعته دوکلاچه (DCT) سطح آلایندگییورو 5 مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در 100 کیلومتر)8/1 ظرفیت مخزن سوخت (لیتر)55 نوع سیستم تعلیق جلو / نوع تعلیق عقبسیستم مک فرسون/ سیستم مستقل چندمیله ای (Multi-link) سیستم فرمانبرقی (EPS) رینگ و تایرR20 255/45 - رینگ آلومینیومی سیستم کمکی ترمزBA-EBD-EBA ترمز پارک برقی ( EPB)به همراه سیستم توقف خودکار(Auto Hold )دارد سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC)دارد سیستم کنترل کشش( TCS)دارد سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)دارد کالیپرهای قرمز سیستم ترمزدارد سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)دارد کالیپرهای قرمز سیستم ترمزدارد سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)دارد سیستم رادار تشخیص نقاط کور (BSD)دارد سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)دارد ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبیدارد سیستم ضد سرقت الکترونیکی(Immobilizer)دارد سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالا بر و سان روفدارد صندلی راننده برقی قابل تنظیم در 6 جهت به همراه گرم کندارد صندلی سرنشین برقی قابل تنظیم در 4 جهت به همراه گرم کندارد پوشش چرمی صندلی هادارد قابلیت تاشدن صندلی های ردیف دوم و حرکت ریلیدارد صندلی های ردیف آخر به صورت کاملا تاشودارد
    • صندلی های ردیف آخر به صورت کاملا تاشودارد
    • سیستم اتصال صندلی کودک (ISOFIX)دارد
    • دستگیره های درب با پوشش کرومدارد
    • نور محیط داخل کابین (Ambient Lighting)دارد
    • صفحه نمایشگر لمسی 10/25 اینچی به همراه Bluetoothدارد
    • قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link)دارد
    • جلوآمپر 12/3 اینچی دیجیتال (TFT)دارد
    • دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقبدارد
    • دوربین ثبت رانندگیدارد
    • فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیادارد
    • قابلیت تنظیم فرمان (بالا و پایین)دارد
    • 8 عدد بلندگودارد
    • یک عدد خروجی USB در جلو و دو عدد در عقب خودرودارد
    • دارای 2 عدد سوکت برق 12ولتدارد
    • شارژ وایرلس تلفن همراهدارد
    • سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless)دارد
    • استارت دکمه ایدارد
    • سیستم تهویه مطبوع به همراه دریچه برای سرنشینان عقبدارد
    • قفل مرکزی و ریموت کنترل با قابلیت جستجوی خودرودارد
    • تثبیت کننده سرعت خودرو (Cruise control)دارد
    • حالات رانندگی اقتصادی و اسپورتدارد
    • سان روف پانورامادارد
    • شیشه های Privacy جانبی و عقب
    • سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو)دارد
    • سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندق (توسط پا)دارد
    • جک هیدرولیکی بازکردن درب موتوردارد
    • درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانعدارد
    • تمامی چراغ ها با تکنولوژی Full LEDدارد
    • روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light)دارد
    • چراغ روشنایی در روز (DRL)دارد
    • چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقیدارد
    • سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-meدارد
    • آینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک به همراه گرمکن، چراغ راهنما و خوش آمدگوییدارد
    • آینه آرایشی و چراغ روشنایی آفتابگیر راننده و سرنشین جلودارد
    • آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد انعکاس نوردارد
    • برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor)دارد
    • برف پاک کن شیشه عقبدارد
    • تیغه های برف پاک کن به صورت ژله ای (Boneless)دارد
    • جنس و رنگ تودوزیچرم و مشکی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • تهویه مطبوع
    فیدلیتی
    فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • فیدلیتی
    • تهویه مطبوع

    آموزش استفاده از کلاستر فیدلیتی

    نمایش ویدئو

    آموزش استفاده از سیستم مولتی مدیافیدلیتی

    نمایش ویدئو

    معرفی فیدلیتی

    نمایش ویدئو

    آموزش استفاده از گیربکس

    نمایش ویدئو

    آموزش باز کردن درب صندوق توسط پا

    نمایش ویدئو

    نحوه خارج کردن لاستیک یدک خودرو فیدلیتی

    نمایش ویدئو

    آموزش استفاده از دوربین ثبت رانندگی

    نمایش ویدئو

     

سلام
لطفاً نظر دهید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

بسیار عالی و جذاب
فقط یک سوال داشتم
قیمت این ماشین حدودا چقدر است؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سلام ۷۳۰ میلیون تومان

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پیارسال
من دیگنیتی بیشتر دوست دارم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

الان دارند فیلیپین را یک میلیارد و پانصد در بازار می فروشند!!!

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران