دلنوشت

برادران فوتبالیست!


خلاصه :

برادرانی که اهل فوتبالند!  

عداد کمی از فوتبالیست های مطرح، برادرهایی دارند که در سطح اول فوتبال بازی می کنند. 15 تن از موفق ترین برادرهای فوتبالیست را بررسی می کنیم.

اختصاصی طرفداری-از میان برادرانی که به فوتبال علاقه و استعداد دارند، خیلی کم اتفاق می افتد که هر دوی آنها به سطح اول فوتبال برسند و بازی کنند.

در این بخش 15 تن از برادرانی که تبدیل به فوتبالیست های حرفه ای و مشهوری شدند را بررسی می کنیم. از معروف ترین آنها می توان به برادران لادروپ، بوآتنگ و توره اشاره کرد.

برادران میلیتو

دیگو و گابریل، دیگو مهاجم گلزن و زهر داری که در اینتر چهره شد، یک سال از گابریل 35 ساله، مدافع سابق بارسلونا بزرگ تر است. گابریل 4 سال قبل فوتبال را کنار گذاشت. اما دیگو در کشورش مشغول بازی است. این 2 برادر موفق مقطعی را در رئال زاراگوزا هم بازی بودند. هر دوی آنها موفق به فتح لیگ قهرمانان شدند.

برادران اینزاگی

فیلیپو و سیمونه، فیلیپو 42 سال سن دارد و 2 سال از سیمونه بزرگتر است. فیلیپو شهرت و افتخار بیشتری  نسبت به سیمونه دارد. فیلیپو 11 سال در میلان و سیمونه 9 سال را در لاتزیو بازی کرده است.

برادران آلونسو

میکل و ژابی، میکل 35 سال سن دارد و یک سال از ژابی بزرگ تر است. میکل شهرت بسیار کمتری نسبت به ژابی دارد. او 7 سال را در سوسیداد بازی کرد، هم اکنون در  دسته 3 اسپانیا بازی می کند. بر عکس میکل، ژابی افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است.

برادران بندر

لارس و اسون، این 2 برادر دوقلو هستند و 26 ساله سن دارند. آنها از مونیخ 1860 راهشان جدا شد. لارس به لورکوزن رفت و کاپیتان شد، اسون هم به دورتموند رفت و موفقیت های زیادی را بدست آورد.

برادران کاناوارو

فابیو و پائولو، فابیو 8 سال از پائولوی 34 ساله بزرگ تر است. عملکرد و افتخاراتشان قابل مقایسه نیست. پائولو 8 سال مدافع ناپولی بود و هم اکنون در ساسولو بازی می کند.

برادران هازارد

ادن و تورگان، ادن 2 سال از تورگان 23 ساله بزرگ تر است. تورگان راه ادن را دنبال می کند. او که در گلادباخ بازی می کند، آرزو دارد مثل ادن بازیکن ثابت تیم ملی شود و به تیم های بزرگ تر برسد. آنها یک برادر دیگر هم دارند که در لیگ مجارستان بازی می کند.

برادران فردیناند

ریو و آنتون، ریو که 37 سال سن دارد، 6 سال از آنتون بزرگ تر است. توانایی های آنتون مثل ریو نبود. هر دو محصول باشگاه وستهم هستند. آنتون هم اکنون در ریدینگ بازی می کند و ریو از فوتبال خداحافظی کرده است.

برادران آلکانتارا

تیاگو و رافینیا، تیاگو 2 سال از رافینیای 23 ساله بزرگ تر است. این 2 برادر بسیار با یکدیگر صمیمی هستند. هر 2 از لاماسیا مطرح شده اند. جالب است که تیاگو برای اسپانیا و رافینیا برای برزیل بازی می کند.

برادران لادروپ

میشل و برایان، بی شک یکی از موفق ترین برادران در دنیای فوتبال هستند. میشل 51 ساله، 4 سال از برایان بزرگ تر است. این 2 موفقیت های زیادی کسب کرده اند.

برادران نویل

گری و فیل، گری 41 ساله است و 2 سال از فیل بزرگتر است. آنها شهرت زیادی در بریتانیا و اروپا دارند. این دو برادر، 10 سال در منچستر یونایتد کنار هم افتخار آفرینی کردند. فیل از سال 2005 به اورتون رفت و در آنجا کفش هایش را آویخت.

برادران دوس سانتوس 

جیووانی و جاناتان، با وجود اینکه جیووانی 26 ساله، یک سال از جانان بزرگ تر است اما تجربه و شهرت بیشتری دارد. هر 2 از لاماسیا به سطح اول فوتبال رسیدند. این 2 مدتی در ویارئال هم بازی بودند.

برادران بوآتنگ

پرینس و جروم، این 2 برادر ناتنی هستند. پرینس 29 ساله است و 2 سال از جروم بزرگ تر است. هر 2 بازیکنان مشهوری هستند، پرینس برای غنا و جروم برای آلمان بازی کرده است.

برادران دی بوئر

فرانک و رونالدو، آنها از دوقلوهای نادر فوتبال هستند. این 2 از افتخارات آژاکس و تیم ملی هلند هستند. آنها در 5 باشگاه مختلف، هم تیمی بوده اند. برادران دی بوئر 45 سال سن دارند.

برادران پوگبا

فلورنت و پول، فلورنت مدافع سنت اتین و تیم ملی گینه 2 سال از پول بزرگ تر است. شهرت فلورنت با پول قابل مقایسه نیست. پول که تنها 23 سال سن دارد، از بهترین هافبک های دنیا محسوب می شود. آنها یک برادر دیگر به نام ماتیاس هم دارند که معروف نیست و در لیگ اسکاتلند باز ی می کند.

برادران توره

حبیب و یحیی، از معروف ترین برادران در دنیای فوتبال هستند. حبیب 35 ساله است و 3 سال از یحیی بزرگ تر است. هر 2 بازیکنان موفقی بوده اند. هر کدام از آنها، 2 بار لیگ جزیره را فتح کرده اند. آنها 3 فصل در منچستر سیتی هم بازی بودند.

منبع همون طور که نوشته شده طرفداری هست:https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/464654/%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران