آموزش

برترین بازی های پلی استیشن ۴


خلاصه :

بازی های پلی استیشن چهار

توسط : سانیا زارعیبدون دیدگاه
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ : پلی استیشن ۴ محبوب‌ ترین کنسول بازی جهان محسوب میشود. عوامل زیادی هم در برتری PS4 وجود دارد، اما مهم‌ترین و بزرگترین ویژگی ان بازی‌ هایی است که برای این کنسول طراحی می شود. این کنسول نه تنها بسیاری از بازی‌ های کلی که قابل بازی در سایر دستگاه‌ ها (مانند Xbox One) هستند را اجرا میکند، بلکه بازی‌ های انحصاری آن نیز شگفت انگیز و متنوع است.
 
سال ۲۰۱۷ را می‌توان یکی از ناب‌ ترین سال‌ ها برای گیمرها دانست، چرا که تعداد پرشماری از بازی‌ ها با انواع و اقسام سبک‌ های مختلف در این سال منتشر شدند. اما همانقدر که سال ۲۰۱۷ پر از بازی‌ های جذاب بود، سال ۲۰۱۸ نیز به همان اندازه شگفت‌ انگیز و امیدوار کننده به نظر میرسد . ما در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین بازی های مختص ps4 را که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده یا در اینده منتشر می شوند را به شما معرفی کنیم پس تا اخر این مطلب را با ما همراه باشید.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
Shadow of the Colossus
 
 
 
سازنده : استودیو ژاپن – بلوپوینت گیمز
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Shadow of the Colossus یک عنوان مشهور است . یکی از بازی هایی که در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن ۲ منتشر شد . به طور کلی، بازیکن نقش یک مرد جوان به نام Wander را که به زمین ممنوعه وارد شده اند را بازی میکنند . هدف کلی شما در بازی ویدئویی نسبتا ساده است، بازیکنان باید رهگیری کنند و مبارزه با این موجودات عظیم شناخته شده به عنوان کولسی برای بازگرداندن زندگی یک دختر به نام Mono است .
 
بازی ویدیویی که ذکر شد، برای PlayStation 2 معرفی شد و منتشر شد، اما بعدا با گرافیک پیشرفته در سال ۲۰۱۱ برای PlayStation 3 دوباره منتشر شد.
 
The Last of us Part II
 
 
 
سازنده : Naughty Dog
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
این پوشیده نیست که یکی از محبوب ترین و گران ترین بازی هایی که برای کنسول نسل قبلی سونی منتشر شد Naughty Dog’s The Last of Us بود . این بازی ویدیویی یک ضربه بزرگ با یک داستان دراماتیک با روایت عمیق که ما مشتاقانه منتظرش بودیم. در حالی که اون سورپرایزی برای گیمرها نیست که Naughty Dog منتشر شد که عاقبت آینده خود را به بازی های ویدئویی شناخته شده سپرده است و پیوسته در حال پیشرفت است. و ما امیدواریم که داستان ان همچنان عمیق و قوی باشد.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
Death Stranding
 
 
 
سازنده : Kojima Productions
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
پس از تقسیم وحشیانه بین توسعه دهنده مشهور جهان Hideo Kojima و کارفرمای قبلیش، کونامی، دنیای بازی در مورد آنچه که Kojima در صورت هر چیزی ارائه می دهد، جدا شد. خوشبختانه، توسعه دهنده علاقه ای به ترک صنعت بازی ها نداشت و ما را با استودیوی توسعه شناخته شده خود به نام Kojima Productions تسخیر کرده است.
 
اولین بازی ویدیویی برای انتشار در زیر استودیوی توسعه Death Stranding خواهد بود و اگر یک چیز مطمئن باشد، اینه که هیچ کس نمی داند چه چیزی از عنوان بازی ویدئویی انتظار می رود. یک تن از محرمانه بودن آن با تریلر وجود دارد و Teasers تنها با اضافه کردن سوخت به hype از این اینده تولید Hideo Kojima.
 
شاید تریلر اسرارآمیز و کمبود اطلاعاتی که منجر به راه اندازی بازی ویدیویی می شود در کنار دانستن اینکه Hideo Kojima، شناخته شده و محقق توسعه دهنده در کنترل این محصول است، می تواند منبع این است که چرا این بازی ویدیویی با طرفداران در سراسر جهان بسیار زیاد است.
 
Kingdom Hearts 3
 
 
 
سازنده : واحد تولیدی Square Enix
ناشر : Square Enix
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
هر کسی باید از حق امتیاز قلب پادشاهی آگاه باشد. انتظار می رود که قسمت سوم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، روایت داستان دیزنی ادامه دارد . از زمان انتشار Kingdom Hearts 2، شرکت والت دیزنی Pixar Animation Studios، Marvel Entertainment، و Lucasfilm، که می تواند منجر به دیدن انواع شخصیت ها در جهان از این سه شرکت تازه به دست آمده است. درست مانند قبل، می توان انتظار داشت که سارا شخصیت برجسته در یک سفر با تنظیمات دیزنی و شخصیت های فاینال فانتزی است .
 
God of War
 
 
 
سازنده : SIE سانتا مونیکا استودیو
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی God of War، ادامه‌ای بر داستان کریتوس است که پس از نابودی خدایان یونان و الیمپوس، حال پایش به دنیای نورس باز شده است. او حالا صاحب یک پسر است که با او وارد یک ماجراجویی خطرناک خواهد شد.
 
ما در مورد خداوند جنگ چه می توانیم بگوییم که احتمالا شما از قبل کاملا در مورد اون آگاه نیستید؟ حق امتیاز بازی ویدیویی در زمان انتشار PlayStation 2 شروع به کار کرد و اون تا امروز قوی است . با این حال، این عنوان آینده به ویژه بیشتر از راه اندازی مجدد نرم افزار به حق رای دادن است.
 
اگر شما با قسمت های گذشته آشنا هستید، این بار کراوتوس زمان خود را با اسطوره یونانی به پایان رسانده است و به اساطیر نورس نقل مکان کرده است. اضافه کردن پسر به داستان و Kratos قدیمی تر قطعا برخی از جنبه هایی که ما در حق franchise خدا جنگ آشنا هستیم را تغییر دهید. Kratos باید خشم خودش رو در حالی که درس های زندگی را به پسرش می اموزد، کنترل کند.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ خرید بازی God of War
 
 
 
Spider-Man
 
 
 
سازنده : استودیوی Insomniac Games
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
مرد عنکبوتی یک بازی ویدیویی است که توسط استودیوی Insomniac Games منتشر میشود که قبلا برای استودیو Ratchet & Clank و Resistance شناخته شده است .جدیدترین عنوان اینده ان ها زندگی جدیدی در داستان مرد عنکبوتی نفوذ خواهد کرد که در کتاب های گذشته وجود نداره .
 
علاوه بر این، ما نمی خواهیم از طریق برخی از داستان های مبدأ مرد عنکبوتی بازی کنیم، در عوض، بازی ویدئویی روی پیتر پارکر متمرکز خواهد شد، هشت سال پس از آنکه نقش قهرمان مشهور را تعیین کرد.
 
بازی ویدئویی نیز به بازیکن امکان می دهد تا از طریق روایت به عنوان نه تنها مرد عنکبوتی، بلکه به عنوان شخصیت پیتر پارکر ملکی نیز بپردازد.
 
Detroit : Become Human
 
 
 
سازنده : Kojima Productions
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
جدیدترین بازی دیوید کیج، مرد بزرگی که پشت بازی هایی نظیر Heavy Rain و Beyond : Two Souls قرار دارد، نه تنها ایده اینکه روبات های انسان نمای مبتنی بر هوش مصنوعی تا چه حد قابلیت پیشرفت دارند را مورد توجه قرار می دهد، بلکه حس واقعی بودن این روبات ها و حس انسان بودن آن ها را عمیقا به شما تلقین خواهند کرد.
 
در این بازی انتظار محتوایی فوق العاده و نیز پایان هایی کاملا متفاوت بر اساس تصمیماتتان را داشته باشید.
 
بازیکنان کنترل سه شخصیت مختلف را خواهند داشت، که همه آنها اندرویدها هستند. شما کرا، اندرویدی زن دارید که از کارخانه ای که از آن ساخته شده است، فرار کرده است. همچنین Connor وجود دارد که آندرویید مرد است که وظیفه شکار کردن اندرویدهای انحرافی را دارد. در نهایت، مارکوس، یکی دیگر از آندروید مرد است که انقلاب اندیشه را علیه نژاد بشر آغاز کرده است.
 
Final Fantasy VII Remake
 
 
 
سازنده : Square Enix Business Division 1
ناشر : Square Enix
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
سری بازی های Dissidia در دوره درخش PSP و اخیرا در میان بازی های آرکید ژاپنی به موفقیت چشمگیری دست یافته و طرفداران نسبتا زیادی را برای خود دست و پا کردند. از میان تمام بازی های ویدئویی Final Fantasy منتشر شده، شناخته شده ترین بین گیمرها است.
 
در حال حاضر طرفداران اصلی و تازه واردان می توانند به زودی با نسخه Final Fantasy VII دوباره سفر کنند. این یک بازنویسی از روایت اصلی است که به دنبال ابر نبرد است و گروه اکو تروریست شناخته شده به عنوان Avalanche، در برابر megacorporation فاسد، Shinra مبارزه میکنند.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
Kingdom Come Deliverance
 
 
 
سازنده : Warhorse Studios
ناشر : Warhorse Studios, Deep Silver
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – PC, XB1
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی Kingdom Come: Deliverance شما را به پادشاهی بوهم، واقع در جمهوری چک می‌برد. جایی که پادشاه مرده و برادر او پادشاهی این سرزمین را به ناحق به دست گرفته است. شما در نقش پسر یک آهنگر هستید که خانواده‌اش توسط نیروی ارتش کشته شده‌ است و حالا او به دنبال انتقام است و همچنین میخواهد تاج و تخت را به وارث حقیقی اش بازگرداند .گیمرها ممکن است زره دقیق دوره، لباس، تکنیک های مبارزه و حتی تفریحات قلعه دنیای واقعی را متوجه شوند.
 
Monster Hunter: World
 
 
 
سازنده : Capcom
ناشر : Capcom
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – XBO, PC
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Monster Hunter در حال پیشرفت است و با هر قسمت جدید تعدادی از گیمرهای جدید، جهان های پر هیولا را کشف می کنند که توسط استودیو توسعه Capcom ساخته شده است. Monster Hunter جهان به عنوان پنجمین بخش عمده برای حق رای دادن علامت گذاری میشه و همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، تعدادی از به روز رسانی های قابل توجهی نیز وجود خواهد داشت.
 
به عنوان مثال، Capcom نقشه های بزرگتری را قرار داده است، تجربه ای بی نظیر بین مناطق و یک بازی ویدئویی شکارچی هیولا بدون توانایی شکار با دوستان است؟ خارج از مبارزه آفلاین، این بازی به یک فرصت چهار نفره و بازی آنلاین اجازه خواهد داد.
 
Far Cry 5
 
 
 
سازنده : Ubisoft Montreal
ناشر : Ubisoft
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – XBO, PC
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
سری بازی Far Cry همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و در هر قسمت سعی کرده تا داستان‌‌ها و شخصیت‌های منفی و مثبت زیادی را روایت کند. بازی Far Cry 5 نیز همانند نسخه‌های گذشته خود در سبک اکشن ماجراجویی و اول شخص تیراندازی دنبال می‌شود و بازیکنان را در دنیای جهان‌باز خود، آزادانه رها می‌کند. بازی در دنیایی ساختگی به نام هوپ کانتی جریان دارد، جایی که کشیشی به نام جوزف سید سعی دارد مردم را از طریق دین کنترل کند؛ آن هم به شکلی خشن و کاملا بی‌رحمانه. حال برخی از ساکنین این شهر، قصد مقابله با جوزف و خانواده‌اش را دارند.
 
این بازی ویدیویی در این زمان در ایالات متحده آمریکا اتفاق می افتد، اما به طور خاص، در ایالت خیانت خیالی، مونتانا است .
 
Dragon Ball FighterZ
 
 
 
سازنده : Arc System Works
ناشر : Bandai Namco Entertainment
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – XBO, PC
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی ویدیویی در حال حاضر توسط Arc System Works توسعه یافته است، که ممکن است برای سری Guilty Gear و BlazBlue شناخته شود. بازی ویدئویی بازیکنان را انتخاب خواهند کرد که سه شخصیت برای مبارزه و تغییر در طی مسابقات انتخاب خواهند شد. با این حال، برای روایت داستان، این بازی به دنبال اندروید ۱۶ و ارتش او اندرویدی های تازه بازی شده است که به نظر می رسد مانند شخصیت های مختلف طراحی شده است .
 
در حالی که بازی ویدیویی تنها برای PlayStation 4، Xbox One و پلت فرم های PC، Bandai در دسترس است احتمال ارائه یک پلت فرم برای سوئیچ نینتندو هم به خاطر درخواست های زیاد وجود دارد.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
A Way Out
 
 
 
سازنده : Hazelight Studios
ناشر : EA Originals
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی A Way Out یک اثر اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص بازی را دنبال خواهید کرد. این بازی به طور کامل با روند همکاری چند نفره و به صورت اسپلیت اسکرین (تقسیم صفحه) دنبال خواهد شد و فقط در صورتی می‌توانید این بازی را تجربه کنید که همراه با یک شخص دیگر مراحل را پیش ببرید. در این اثر شما نقش لئو و وینسنت را بر عهده خواهید داشت که سعی دارند زنده بمانند و از زندان فرار کنند. داستان های آنها به طور همزمان گفته می شود و در حالیکه یک شخصیت ممکن است در یک صحنه باشد، دیگری قادر به حرکت آزادانه و اجرای وظایف خود خواهند بود.
 
همانطور که احتمالا تصور می کنید، A Way Out تمرکز خود را بر بازیگرانی که مجبور به همکاری با یکدیگر هستند، برای فرار از زندان و رسیدن به اهدافشان، قرار داده است .
 
Red Dead Redemption 2
 
 
 
سازنده : Rockstar Studios
ناشر : Rockstar Games
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Rockstar Games تعدادی از قطعات باور نکردنی کار را ساخته است. سری های محبوب اون، Grand Theft Auto، انتشار واحد IP Bully،و البته سری قدیمی های غربی آن، Red Dead Redemption فقط برای چند نفر است. Red Dead Redemption یک پیروزی عظیم است و گیمرها در سراسر جهان بدون شک منتظر اطلاعات جدید هستند که از Rockstar فرار می کنند .
 
گیمر ها می توانند از این موضوع آگاه باشند که آخرین تریلر Red Dead Redemption 2 داستان را نشان می دهد. بازیکنان آرتور مورگان، دروازهبان را دنبال خواهند کرد و باند ون با Linde ، در این قسمت اینده در غرب هستند .
 
Vampyr
 
 
 
سازنده : Dontnod Entertainment
ناشر : Focus Home Interactive
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Dontnod Entertainment تا حالا بازی های زیادی رو ساخته است . پس از آزادی زندگی عجیب و غریب Vampyr، IP بسیار متفاوت است. ومپیر در طول بیماری پاندمی آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ در لندن اتفاق می افتد که بازیکنان نقش جاناتان رید را بازی می کنند. شخصیت اصلی ما یک مشکل دارد، زیرا او یک خون آشام با طبیعت خونخوار است. اما در شرایط خود با سوگند گپپرواتر خود مبارزه می کند.
 
بازیکنان می توانند بخش هایی از جهان را از بین ببرند در حالیکه Jonathan را به سطح بالاتری می برد تا توانایی ها و مهارت های جدید را از طریق درخت مهارت دریافت کند.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
Metro Exodus
 
 
 
سازنده : ۴A Games
ناشر : Deep Silver
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی «مترو: هجرت» Metro: Exodus برای نخستین بار در کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2017 با نمایش یک تریلر شگفت‌انگیز معرفی شد و حالا نسخه جدید اون در ۲۰۱۸ منتشر شده است . طبق اظهارات شرکت ۴A Games بازی Metro: Exodus یک بازی جهان باز نیست، اما دارای بسیاری از ویژگی‌های این سبک می‌باشد.
 
از دیگر ویژگی‌هایی که شرکت ۴A Games وجود آن را در بازی تائید کرده، گروهک‌های متنوع مردمی است و این بدین معناست که کاربر می‌تواند وارد این‌گونه اجتماع‌ها شود؛ چه هم‌پیمانان و چه دشمنان، چراکه جذاب‌ترین بخش‌های عناوین ‍Metro را همین نفوذ به مقر دشمنان تشکیل می‌داد. دیدن چگونگی ارتقاء این ویژگی مارا بسیار هیجان‌زده کرده است.
 
توسعه دهندگان ۴A Games سومین قسمت را به سری بازی های Metro Metro، Metro Exodus منتقل می کنند. این تیرانداز اول شخص در آینده ای نه چندان دور در سال ۲۰۳۶ اتفاق می افتد، اما در یک زمین پس از آخرالزمان که توسط یک جنگ هسته ای که ده ها سال پیش اتفاق افتاد، ویران شد. اگر از قسمت های گذشته لذت بردید، Metro Exodus از رویدادهای Metro: Last Light پیروی خواهد کرد.
 
Yakuza 6 : The Song of Life
 
 
 
سازنده : Sega
ناشر : Sega
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
ششمین نسخه از سری بازی جهان باز کمپانی سگا، یاکوزا ۶ از دیگر بازی های انحصاری PS4 سال ۲۰۱۸  است که بار دیگر شما را در محیط و تم شرقی خود غرق خواهد کرد.
 
Yakuza 6 : The Song of Life همچنین نخستین بازی ایست که از موتور جدید اژدها استفاده می کند که به واسطه آن نسخه مجازی شهر توکیو و نیز شخصیت بازی واقع گرایانه تر از پیش در برابر شما حضور خواهند داشت.
 
این بازی یک اثر جهان باز در سبک اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص کاراکتر شناخته شده این مجموعه از یاکوزا یعنی کازوما کیریو را دنبال خواهید کرد. بازی از ادامه نسخه قبل جریان خواهد داشت. او که چندین سال در زندان به سر می‌برد، پس از آزادی‌اش متوجه وقایعی می‌شود که باید از اسرار آن پرده بردارد.
 
Ghost of Tsushima
 
 
 
سازنده : Sucker Punch
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
توسعه دهندگان که مجموعه های Sly Cooper و Infamous را به ارمغان اورده اند، اخرین ای پی، Ghosts of Tsushima خود را عرضه می کنند. بازی Ghost of Tsushima با اینکه از وقایع واقعی الهام گرفته است، اما داستان اصلی‌اش در دنیای دست‌اندرکاران استودیو ساکر پانچ روایت می‌شود. این بازی یک «شبیه‌سازی از روی تاریخ» نیست. در نتیجه کاراکترها و اتفاقات بازی نیز ساختگی خواهند بود، اما جنبه تاریخی این موارد برای سازندگان بسیار مهم است.
 
Left Alive
 
 
 
سازنده : Square Enix
ناشر : Square Enix
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴ – PC
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی Left Alive یک بازی اکشن تیراندازی است و برای دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی ساخته می‌شود. «شینجی هاشیموتو» تهیه کنندگی بازی Left Alive را برعهده دارد. هاشیموتو پیش از این تهیه کننده‌ی مجموعه بازی‌های Front Mission بوده. کارگردان بازی Left Alive «توشیفومی نابه‌شیما» است که روی مجموعه بازی‌های رباتیک Armored Core کار کرده و طراحی شخصیت‌های بازی هم به دست «یوجی شینکاوا»، کارگردان هنری مجموعه بازی‌های متال گیر افتاده است.
 
در Left Alive باید در کنار تیراندازی، در محیط بازی تله‌هایی قرار دهید. بازی در دنیای مجموعه‌ی Front Mission اتفاق می‌افتد و از نظر داستانی، بین Front Mission 5 و Front Mission Evolved قرار می‌گیرد. بازی در روسیه اتفاق می‌افتد و قصه‌ی یک روز را روایت می‌کند. جنگ بزرگی در شهر شروع شده و شخصیت‌های بازی، هر کدام در نهایت مجبور می‌شوند در این جنگ نقشی داشته باشند.
 
بازی سه شخصیت اصلی دارد. شخصیت‌های اصلی همان سه نفری هستند که در پوستر بازی دیده می‌شوند. بازی با یک شخصیت جوان شروع می‌شود، سپس کنترل یک شخصیت زن را به دست می‌گیرید و در مراحل بین سه شخصیت سوییچ می‌کنند.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
The Crew 2
 
 
 
سازنده : Ivory Tower
ناشر : Ubisoft
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
این یک بازی اتومبیلرانی و جهان آزاد است و بازیکنان در سراسر جهان اتومبیل های مسابقه ای، موتور سیکلت، قایق ها و هواپیماها به گردش در می اورند. در اصل، The Crew 2 هنوز هم یک عنوان مسابقه ای است که با روایت برای نمایشنامه ها همراه است. در این بازی، بازیکن نقش برخی از مسابقات آینده ای را که در حال تبدیل شدن به یک موفقیت در صنعت مسابقه است، به کار می گیرد.
 
Jurassic World Evolution
 
 
 
سازنده : Frontier Developments
ناشر : Frontier Developments
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Evolution World of Jurassic توسط Developments Frontier توسعه یافته است که چندین بازی ویدئویی دیگر را نیز خلق کرده است. از آنجایی که هیچ پارکی بدون دایناسورها وجود نخواهد داشت، توسعه‌دهندگان در این ویدیو به تشریح اینکه بازیکنان چگونه باید از داده‌های ژنوم (تمام ترکیب ژنتیکی فرد یا جمعیت که به‌وسیله کروموزوم‌ها به ارث می‌رسند) جمع‌آوری‌شده توسط تیم‌های اعزامی برای مهندسی ژنتیک استفاده کنند، می‌پردازند.
 
بازیکنان در بازی Jurassic World Evolution نه‌تنها نیازهای اساسی دایناسورها نظیر گرسنگی و تشنگی را مدیریت می‌کنند، بلکه این موارد بسته به هر دایناسور متفاوت خواهد بود. توسعه‌دهندگان به عنوان مثال می‌گویند که باید توجه بیشتری به نیازهای اجتماعی دایناسورهای گیاه‌خوار داشت و در طرف مقابل نوع گوشت‌خوار به شکار نیاز دارد.
 
Darksiders III
 
 
 
سازنده : Gunfire Games
ناشر : THQ Nordic
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی Darksiders II یکی از این بازی هاست که به خوبی میتواند بدون آنکه متوجه بشوید ذهن شما را کنترل کند! در بازی Darksiders 3 دوباره به دنیای آخر‌الزمان بازی سفر خواهید کرد و به عنوان شخصیت Fury ایفای نقش خواهید کرد. Fury که خواهر دو کاراکتر نسخه قبل یعنی War و Death محسوب می‌شود، قادر به تغییر شکل است و در هر یک از اشکال به قابلیت‌ها و سلاح‌های مختلفی دسترسی خواهد داشت. هدف اصلی در این بازی از بین بردن هفت گناه اصلی و خدمتکاران آنها است و در این مسیر با انواع مختلفی از خدمتکاران روبرو خواهید شد.
 
در Darksiders 3 قرار است نقش جادوگری به نام Fury را ایفا کنید؛ جادوگری که قادر است به اشکال مختلفی دربیاید و در هریک از این فُرم‌ها، سلاح‌ها و قابلیت‌های مخصوصی خواهد داشت. همچنین اعلام شده که در بازی قادر خواهید بود آزادانه در جهانی وسیع و پویا گردش کنید.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
World War Z
 
 
 
سازنده : Saber Interactive
ناشر : Saber Interactive
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی World War Z توسط استودیو Saber Interactive در حال توسعه است و توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) عرضه خواهد شد.این بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد . حال و هوای بازی، همانطور که از اسم آن انتظار می‌رود، آخرالزمانی خواهد بود و باید در آن با زامبی‌ های متعددی دست و پنجه نرم کنید.
 
بازیکنان در سراسر جهان در نقاط مختلف جهان خواهند ماند زیرا آنها در داستان های زنده ماندن در برابر بیماری همه گیر زامبی شرکت خواهند کرد. علاوه بر این، این بازی دارای چهار بازیکن است که با هم همکاری میکنند.
 
Concrete Genie
 
 
 
سازنده : Pixelopus
ناشر : بخش سرگرمی سونی
پلتفرم : پلی‌ استیشن ۴
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
در جریان این بازی شاهد پسرکی هستیم که علاقه‌ی خاصی به نقاشی کشیدن دارد و نقاشی‌ های مختلفی را در دفتر خود می‌کشد که ناگهان یک قلموی نقاشی جادویی به سراغش آمده و می‌تواند نقاشی‌های متحرکی را روی دیوارها و ساختمان‌های مختلف بکشد. در این بازی با نقاشی روی دیوار‌های شهر می‌توانید موجوداتی را خلق کنید که در بخش‌های مختلف به کمک شما خواهند آمد. از طرفی ظاهرا در دنیای بازی تنها نیستید و یک سری پسر بچه ارازل قصد اذیت و آزار و دزدیدن این قلمو را از شما دارند.
 
ظاهرا در جریان بازی Concrete Genie، با یک بازی شدیدا سرگرم کننده و متنوع روبه‌رو هستیم که به شما اجازه نقاشی کردن انواع و اقسام موجودات و سایر موارد را می‌دهد.
 
Mega Man 11
 
 
 
سازنده : Capcom
ناشر : Capcom
پلتفرم : PC, NS, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
کمپانی کپکام برای ساخت بازی Mega Man 11، از اعضای توسعه‌دهنده نسخه‌های قدیمی بازی الهام گرفته است تا بتواند در کنار المان‌های جدید، تجربه‌ای آشنا و خاطره‌انگیز را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. در جریان بخش داستانی، شاهد مبارزات مداوم مگامن و همراهان‌اش (رول، دکتر لایت و راش) با دکتر وایلی نابکار هستیم که قصد دارد دنیا را تسخیر کند و حال شما باید مانع از انجام این کار شوید. نکته‌ی متفاوت رویارویی مگامن با شخصیت شرور این مجموعه، این است که این بار دکتر وایلی برای قدرتمند ساختن سرهنگ‌های سایبورگش جدیدترین تکنولوژی و ارتقاهای دانشگاه ربات را می‌دزدد. البته در این راه مگامن هم ویژگی‌های جدیدی کسب کرده است که از میان آن می‌توان به تقویت شدن شلیک‌های معروف‌اش و همچنین اضافه شدن یک سری مهارت‌های پرشی اشاره کرد.
 
بهترین بازی‌ های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸
 
Soulcalibur VI
 
 
 
سازنده : Project Soul
ناشر : Bandai Namco Entertainment
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اینترتینمنت یکی دیگر از شخصیت‌ های قدیمی این مجموعه را برای بازی SoulCalibur VI معرفی کرد. این شخصیت Maxi نام دارد و طرفداران این مجموعه با نام او آشنا هستند. Maxi با نانچیکوی Fatibalm خود بازگشته است تا هنرهای رزمی Shissen Karihadi خود را به رخ بکشد. مثل همیشه، سبک مبارزه‌ او بسیار روان و چشمگیر است و در این تریلر نشان داده میشود که چگونه با نانچیکوی خود حریفان را در مقابل انبوهی از حملات قرار میدهد.
 
Strange Brigade
 
 
 
سازنده : Rebellion Developments
ناشر : Rebellion Developments
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
این بازی ماجراجویی در سبک سوم-شخص طراحی شده است و ظاهرا وقایع آن در سال ۱۹۳۰ میلادی اتفاق می‌افتد که موجودات ماور‌ا طبیعی نیز در آن حضور دارند.
 
بازی در مورد سفر ماجراجویانه چهار شخصیت است. در این بازی هر کدام از کاربران هدایت یکی از چهار قهرمان را که از سلاح‌ هایی منحصر‌به‌ فرد بهره می‌برند، در دست می‌گیرد. ضمنا هر کدام از شخصیت‌ ها از قابلیت‌ های «تخیلی و ماورالطبیعی ویژه‌ای» برخوردار هستند.
 
وقایع  این بازی به احتمال زیاد در گوشه‌ای از امپراطوری بریتانیا در سال ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد؛ جایی که «موجودات ماورالطبیعی کمین کرده‌ اند و سایه‌ ها نیز انتظار میکشند؛ در حالی که تعداد کمی جرات می‌کنند به اعماق آن بروند و تعدادی کمتری هم برمی‌گردند». کاربران در این بازی با تمدنی که از نظرها ناپدید شده، روبه‌رو می‌شوند. در Strange Brigade، شما باید سفر خود را آغاز و مقبره‌ های پنهان‌ شده را پیدا کنید و مهارت خود را در مقابل ارتشی از موجودات اساطیری محک بزنید؛ موجوداتی که به دست ملکه‌ ای مصری آزاد شده‌ اند و به دستور او کارشان را آغاز کرده‌ اند.
 
Valkyria Chronicles 4
 
 
 
سازنده : Sega
ناشر : Sega
پلتفرم : PS4, NS, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
Valkyria Chronicles 4 یک بازی RPG تاکتیکی است که همچنان به همان شیوه بازی گیم پلی استراتژی که قواعد قبلی برای آن ها مشهور است، ادامه دارد.
 
اولین نسخه از سری Valkyria Chronicles در سال ۲۰۰۸ برای پلی‌ استیشن ۳ منتشر شد و به لطف مکانیزم‌ های گیم‌ پلی جالب و مبارزات تاکتیکی و همچنین شخصیت‌ های جذاب و داستانی غنی واکنش مثبت منتقدین و کاربران را در پی داشت. برای این بازی بعد‌ها دو دنباله روی PSP نیز منتشر شد.
 
بروزرسانی ۱٫۰۱ بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شده است که پشتیبانی از اولین بسته الحاقی بازی را به همراه می‌ آورد و بازی را به روشی که در جزئیات آپدیت به طور دقیق به آن اشاره نشده است. ندی قبل کمپانی سگا چهار بسته الحاقی بازی Valkyria Chronicles 4 را معرفی کرد و تریلرهایی از این بازی نقش‌ آفرینی منتشر کرد که یکی از آن ها شخصیت «فورس»، فرمانده تاکتیکی موسسه Special Test Force X-0 را به نمایش در می‌آورد و دیگریمکانیزیم‌ها و سیستم مبارزات بازی را به تصویر می‌کشید. همچنین دردی‌ماه سال گذشته شعبه ژاپن و آسیای کمپانی سونی از نسخه محدود باندل Valkyria Chronicles 4 کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم رونمایی کرد که در تعداد محدود در کشور ژاپن در دسترس قرار گرفت.
 
Extinction
 
 
 
سازنده : Iron Galaxy
ناشر : Maximum Games
پلتفرم : PC, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
اثری اکشن و پارکور محور که تمرکز اصلی ان مبارزه با غول‌ هایی صد متری بسیار قوی‌ تر از خود بازی‌ کن است و میبایست برای پیروزی بر آن‌ ها، نه از پشت هم زدن دکمه‌ های مختلف و بلکه از امکانات موجود در محیط و تمامی قابلیت‌ های شخصیت اصلی استفاده کرد. ایده کلی بازی آن است که مبارزه با موجودات بسیار قدرتمند هم چالش‌ بر‌انگیز و هم لذت‌ بخش است و شکست دادن آن‌ ها حس پیروزی بسیار قدرتمندی را به مخاطب القا میکند، در عین حال نیز پیاده‌ سازی مکانیک‌ های پیچیده و مبتنی بر قابلیت‌ های خود بازیکن در مواجه با دشمنانی که عملاً نمیتوان با آن‌ ها به صورت رودررو جنگید، آسان‌ تر از قرار دادن این ویژگی‌ ها در مقابل دشمنان کوچک‌ تر و آسیب‌ پذیر‌تر است.
 
Wargroove
 
 
 
سازنده : Chucklefish
ناشر : Chucklefish
پلتفرم : PC, NS, PS4, XBO
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
این بازی دقیقاً همان چیزیست که نیاز دارید : موسیقی گوش دهید، بازی کنید و سیاره خود را به تکامل برسانید. در ابتدای ورود به بازی یک سیاره به شکل دیسک موسیقی در اختیار شما قرار می گیرد و باید به عنوان یک شهردار ان را بچرخانید. تنها کاری که باید بکنید انتخاب موزیک مورد علاقه تان و لمس صفحه نمایش برای کسب درامد است. به میزان هماهنگ بودن این لمس ها با ریتم موسیقی می توانید امتیازات بیشتری را کسب کرده و سیاره خود را غرق در موسیقی کنید. در این بین باید برای رفاه شهروندان و جذاب تر کردن محیط خود ساختمان های مختلفی ایجاد کنید.
 
با ساختن این سازه ها، میزان در آمد شما نیز به نسبت زیادتر شده و قادر خواهید بود ساختمان های بیشتری بسازید. به غیر از موسیقی هایی که بازی به شما پیشنهاد می دهد، می توانید از اهنگ های ذخیره شده روی دیوایس خود نیز استفاده کنید. این مورد به جذابیت بازی افزوده و از یکنواختی آن جلوگیری می کند.
 
Knights and Bikes
 
 
 
سازنده : Foam Sword
ناشر : Double Fine Presents
پلتفرم : PC, PS4
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی درباره رویاهای کودکی می باشد که شاید همه ما ان را تجربه کرده باشیم ، از گل بازی در باغچه خانه گرفته تا دوچرخه سواری و مسابقه دادن با دوستانمان و کندن باغچه ی حیاط خانه برای پیدا کردن گنج و … است.
 
The Gardens Between
 
 
 
سازنده :  The Voxel Agents
ناشر :  The Voxel Agents
پلتفرم : PC, PS4
تاریخ انتشار : ۲۰۱۸
بازی The Gardens Between در سبک معمایی جای میگیرد و به‌ گفته‌ سازندگانش داستانی سورئال در مورد دوستی را روایت میکند.
 
شخصیت‌ های اصلی این اثر، دو نوجوان هم سن‌ و سال هستند. بازی گرافیک هنری جالب توجهی را در فضای سه‌ بعدی خود به نمایش میگذارد و بعضی از پازل‌ های ان هم با دستکاری جریان زمان قابل حل شدن هستند. در کل، ان‌ طور که پیدا است این اثر فضایی ارام و رنگارنگ را به تصویر میکشد

بابا رییس

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

ندیدی چه عکسی گذاشته؟ رییس

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
یه سوال این لیست بر چه مبنایی است اولا هنوز The Game Awards 2018 بر گذار نشده دووم یکسری از این بازی ها هنوز تاریخ انتشار هم ندارند و 2020 میان سوومن اینا که هر بازی یکم معروف که در سال 2018 خبری ازش امده گذاشته شده و در اخرم لطفا یا کپی نکن یا منبع رو بزار

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
راستی ممدلی دمت جیز

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
راستی ورلد چیه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
man Am راستی ورلد چیه
|: |:
یه سرچ بزن یاد بگیر

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

یعنی جهان

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
باشه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

Mt خفن دیگه کیه تکی تویی؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
آخرش چی شد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

ZED آخرش چی شد
هیچی کپی کردم تمام شد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
راستی یک سوال چرا تو همه ی لایک هایت6 تاهست ولی 1مطلب گذاشتی این مطلب هم فقت 4 لایک داره

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر...

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران