معرفی

آشنایی با فتو دایرکتور

تکلیف کلاس رایانه


خلاصه :

فتودایرکتور یک نرم افزار ویرایشگر است که ...

فتو دایرکتور توسط شرکت سایبر لینک تولید شده است.برنامه فتو دایرکتور جزو بهترین ویرایشگر های عکس به شمار میرود.این برنامه با وجود ابزار های مناسب و ساده که دارد دارای محیط کاربری حرفه ای ها و مبتدیان است و هم چنین حجم به نسبت پایین تری از برنامه های فتوشاپ دیگر دارد.شما میتوانید در این نرم افزار  روشنایی  رنگ و  از بین بردن قرمزی چشم ... تصویر را  انجام دهید.

از جمله مزیت هایی که در این برنامه وجود دارد حذف چیز هایی است که شما دوست ندارید در تصویر باشد و هم چنین میتوانید یک قسمت تصویر را کپی و در جایی دیگر قرار دهید.  از امکانات دیگر فتو دایرکتور امکان ذخیره سازی  فرمت ها مختلف تصویر است.این برنامه قابل اجرا در نسخه های پی سی و اندروید و آیفون است.


 





 



 







 



 

فتو دایرکتور توسط شرکت سایبر لینک تولید شده است.برنامه فتو دایرکتور جزو بهترین ویرایشگر های عکس به شمار میرود.این برنامه با وجود ابزار های مناسب و ساده که دارد دارای محیط کاربری حرفه ای ها و مبتدیان است و هم چنین حجم به نسبت پایین تری از برنامه های فتوشاپ دیگر دارد.شما میتوانید در این نرم افزار روشنایی رنگ و  از بین بردن قرمزی چشم ... را  انجام دهید.

از جمله مزیت های یکه در این برنامه وجود دارد حذف چیز هایی است که شما دوست ندارید در تصویر باشد و هم چنین میتوانید یک قسمت تصویر را کپی و در جایی دیگر قرار دهید.  از امکانات دیگر فتو دایرکتور امکان ذخیره سازی  فرمت ها مختلف تصویر است.این برنامه قابل اجرا در نسخه های پی سی و اندروید و آیفون است.


 





 



 

 

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران