رویدادهای مدرسه

اردوی

کوهنوردی

دارآباد


خلاصه :

اردو ی کوهنوردی دارآباد، اولین اردو دسته جمعی دبیرستان دوره اول میزان...

بسم الله الرحمن الرحیم

از سه شنبه سیزدهم آذر بود که معلوم شد قرار است به چهارشنبه هفته ی بعد(بیست یکم آذر) به اردو برویم. توی این مدت خیلی پیش آمد که دانش آموزان از معلم های راهنما سوال میکردند که اردو کجا است و قرار است کجا برویم؟! 

گذشت تا دوشنبه نوزدهم آذر رضایت نامه ها را پخش کردند، بالاخره فهمیدیم که قرار است به کوه دارآباد برویم و یک برنامه کوهنوردی سبک را تجربه کنیم.  

چهارشنبه شد و به مدرسه آمدیم .مثل تمام چهارشنبه های گذشته برنامه دعا خوانی داشتیم. بعد از اینکه دعای عهد را با نوای زیبای آقای صالحی زمزمه کردیم، قرار شد که ما دانش آموزان آماده رفتن بشویم و آبی بخوریم. نزدیک بیست دقیقه بعد حدودای ساعت هشت سوار اتوبوس ها شدیم و به سمت کوه راه افتادیم.

راه طولانی بود و ما هم حوصله ی مان سر میرفت اگر پانتومیم بازی نمیکردیم! داخل اتوبوس بچه ها با شور و حرارت خاصی بازی میکردند و کلمه برای اجرا میگفتند و یا تلاش میکردند با حدس هایشان به کلمه مطلوب دست پیدا کنند. انگار نه انگار که همین دانش آموزانی در کلاس های درسی زنگ اول و دوم، شاید نصفش را هم بیدار نباشند!

ما اتوبوس آخری بودیم که به کوه رسیدیم. صبر کردیم تا دانش آموزان هفتم و هشتم جلوتر از ما حرکت کنند و ما بعد از آنها به سمت قله برویم. مسیر همانطور که معلمین گفته بودند مسیر، مسیر سختی نبود اما همین راه نسبتا آسان هم برای بعضی ها خیلی سخت به نظر می رسید.

توی راه گروه گروه با هم حرف میزدیم و راه میرفتم و از مناظر زیبا لذت میبردیم. ایستگاه های اول و دوم را رد کردیم و کمی جلوتر از ایستگاه دوم ایستادیم و منتظر بقیه شدم تا به ما برسند. وقتی همه دانش آموزان و معلمان به ما رسیدند کمی عقب تر در جایی کنار رود مستقر شدیم.بعضی این طرف و بعضی طرف دیگر رود مشغول بازی و استراحت و خوردن خوراکی هایشان شدند.  

تا نزدیکیای اذان به کار هایمان ادامه دادیم و بعد هم وضو گرفتیم و نمازی عجیب و دلچسبی خواندیم! بعد هم به سمت اتوبوس ها حرکت کردیم. جالب این بود که با وجود خستگی بچه های خیلی ها بر خلاف من نخوابیده بودند و دوباره مثل اتوبوس رفت مشغول بازی شدن بودند!

به مدرسه که برگشتیم ساعت طرفای سه بود و زنگ مدرسه ساعت چهار میخورد. بعضی از بچه ها توی سالن بالا مشغول بازی و صحبت شدند و بعضی هم توی نماز خونه دراز کشیدند یا مشغول تماشای کلیپ هایی که توی نماز خونه چخش می شد شدند.

کمی بعد هم زنگ خورد و یک روز دیگر از مدرسه تمام شد...

۵ سال پیش
عالی😉😜😎🤞❤👌

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۵ سال پیش
احسنت .خوش گذشت

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران