محتوای درسی

رایانه


خلاصه :

در هفته ی گذسته در باره ی نرم افزار های متشابه اسنگ ایت صحبت کردیم

 شرکت نرم افزاری techsmith یکی از مطرح ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه ساخت نرم افزار های فیلم برداری از دسکتاپ و عکس برداری این چنینی و با امکانات بسیار بالا برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک است که با دارا بودن دو محصول بسیار قدرتمند و گران قیمت به نام های SnagIt (مخصوص عکس برداری از دسکتاپ) و  Camtasia Studio  (مخصوص فیلم برداری از دسکتاپ) به شهرت بسیاری در دنیای نرم افزار دست یافته است.

یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای موجود در زمینه‌ی تصویر برداری و فیلم برداری از دسکتاپ برنامه‌ی Camtasia Studio می‌باشد که امکانات فراوان و متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ازجمله ویژگی‌ها و نکات مثبت برنامه نامبرده می‌توان به ثبت انبوه فریم‌ها یا به‌عبارتی‌دیگر تهیه فیلم از صفحه میزکار، ویرایش فیلم ضبطی در محیط نرم‌افزار، حذف بخش‌های اضافی، اعمال انواع جلوه‌ها و لایه‌های مختلف و ده‌ها امکانات دیگر اشاره کرد.

Camtasia Studio راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد. به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  TechSmith Camtasia Studio:

Record:

ضبط تمام یا قسمتی از صفحهضبط تصاویر  WebCamضبط صداهای ورودی و یا صداهای داخل  Systemضبط تمام عناصر و داده های ارائه شده توسط  PowerPoint شامل : Slide timing ، Animations  و  Voice Narrationضبط Click های Mouse و همچنین ضربه های صفحه کلیدضبط لایه های Windows و فعل و انفعالات نرم افزاره

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران