معرفی

چگونه بتوانیم از صفحه گوشی موبایلمان عکس بیاندازیم

Phone screenshot


خلاصه :

این مطلبمان در مورد نحوه عکس گرفتن از صفحه گوشی است

 

برنامه Photo Editor Pro

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه Photo Editor Pro هم یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. در این برنامه قابلیتی با عنوان auto-enhance ارائه شده که عکس انتخابی را به شکل بسیار عالی و اتوماتیک ویرایش می‌نماید. برنامه Photo Editor Pro هم شامل فیلترهای متنوعی می‌شود که استفاده از آن‌ها تجربه‌ای جالب را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

برنامه Adobe Photoshop Express

 10 برنامه ویرایش عکس

همگی ما نرم افزار فتوشاپ را می‌شناسیم. فتوشاپ مشهورترین و یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای ویرایش عکس موجود به شمار می‌رود نسخه اندرویدی آن Adobe Photoshop Express نام دارد. برنامه Adobe Photoshop Express در زمینه ویرایش عکس عملکرد بسیار عالی دارد ما انتظار نداشته باشید که تمام قابلیت‌های نسخه ویندوزی فتوشاپ را در اپلیکیشن Adobe Photoshop Express مشاهده کنید.

 

 

 

برنامه PicCollage

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه PicCollage در زمینه ویرایش عکس بسیار عالی عمل کرده و قابلیت کلاژ تصاویر را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن هم دارای فیلترها و گزینه‌های ویرایش متنوعی است که به واقع کاربردی هستند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید نسبت به دانلود برنامه PicCollage اقدام کنید.

 

برنامه Layout from Instagram

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه Layout from Instagram با اپلیکیشن اینستاگرام و تصاویر پروفایل شما در ارتباط است. این برنامه هم قابلیت کلاژ کردن تصاویر را ارائه می‌کند و قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم تصویر در اینستاگرام را هم به همراه دارد. از نظر ما اپلیکیشن Layout from Instagram هم در حال حاضر یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندرویدی موجود به شمار می‌رود.

 

برنامه Photo Editor

 10 برنامه ویرایش عکس

نام برنامه Photo Editor بیانگر تمام موضوع است! برنامه Photo Editor به واقع یک اپلیکیشن قدرتمند در زمینه ویرایش یا ادیت عکس به شمار می‌رود. این برنامه این قابلیت را ارائه می‌کند تا ترکیبات رنگی نامناسب عکس حذف شده و مورد ویرایش قرار گیرند. برنامه Photo Editor دارای فیلترها، فریم‌ها و روتوش‌های مختلفی است که بسیار کاربردی هستند.

 

برنامه Pixlr

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه Pixlr هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندرویدی مناسب به منظور ویرایش عکس محسوب می‌شود که استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه امکان ویرایش عکس‌ها به شیوه‌های مختلفی را ارائه می‌کند. تنظیم ابعاد، نور، شدت رنگ و … برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Pixlr هستند. این برنامه همچنین فیلترها و روتوش‌های بسیاری متنوعی را به همراه دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهر عکس خود را به شیوه مد نظرتان تغییر دهید.

 

برنامه PicsArt Photo Studio

 10 برنامه ویرایش عکس

بیش از 250 میلیون کاربر هم اکنون برنامه PicsArt Photo Studio را در دستگاه‌های اندرویدی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن فریم‌ها، روتوش‌ها و فیلترهای متنوعی را به همراه دارد و به راحتی عکس‌های مد نظرتان را ویرایش خواهد کرد. برنامه PicsArt Photo Studio قابلیت کلاژ تصاویر را هم ارائه می‌کند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه از طریق گوگل پلی استور اقدام کنید.

 

برنامه PIP Camera – Photo Effect

 10 برنامه ویرایش عکس

برنامه PIP Camera – Photo Effect از نظر قابلیت و امکانات یکی از غنی‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس اندرویدی موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به کلاژ تصاویر پرداخته و تقریبا هر افکتی که مد نظرتان باشد را به عکس‌های خود وارد کنید. برنامه PIP Camera – Photo Effect همچنین قابلیت خلق عکس‌های تصویر در تصویر را هم ارائه می‌کند.

 

 

 

برنامه Photo Collage Editor

 10 برنامه ویرایش عکس

اگر علاقه خاصی به کلاژ عکس‌های خود دارید، می‌توانید اپلیکیشن Photo Collage Editor را دانلود و از آن استفاده کنید. این برنامه در زمینه کلاژ تصاویر به خوبی عمل کرده و قابلیت ویرایش عکس‌ را هم ارائه می‌کند. برنامه Photo Collage Editor امکان اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و … را هم به همراه دارد. رابط کاربری این برنامه فوق‌العاده ساده و روان طراحی شده و هر کاربری قادر به استفاده از آن خواهد بود.

حال به نرم افزار هایی که قابلیت عکس صفحه دارند می پردازیم

گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی قابلیتی است که تقریبا همه گوشی های هوشمند از آن بهره می برند اما برای این کار حتما باید دکمه های خاصی را به صورت همزمان فشار دهید تا دستگاه اسکرین شات بگیرد. شاید در برخی از نرم افزار ها و در برخی از مواقع چنین کاری برای شما مقدور نباشد. با استفاده از نرم افزار Screenshot Capture می توانید میانبر دلخواه و خاصی مانند تکان دادن گوشی، برای گرفتن اسکرین شات انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ویرایش تصاویر اشاره کرد. با این نرم افزار می توانید اسکرین شات های خود را نیز ویرایش کنید.
 

Screenshot Capture


ویژگی های نرم افزار Screenshot Capture :

  • ثبت اسکرین شات با استفاده از حالت های گوناگون نظیر تکان دادن دستگاه
  • اضافه کردن میانبر به نوار اعلان ها برای گرفتن اسکرین شات در هر لحظه
  • قابلیت کراپ تصاویر پس از گرفتن اسکرین شات
  • دارای فیلتر های مختلف برای ویرایش تصاویر
  • نوشتن متن بر روی اسکرین شات ها

تغییرات نسخه جدبد:

  •  امکان چسباندن دو عکس به یکدیگر
  • بهبود تجربه کاربری
  • رفع کرش و باگ ها


 

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

 Screenshot Capture Screenshot Capture Screenshot Capture

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران