رویدادهای عمومی

مقایسه و تحلیل پیام رسان های ایرانی و خارجی

تحلیل خودمه


خلاصه :

با توجه به اینکه این تحلیل من است، اگر قسمتی از مطلب را با من هم نظر نبودید؛ با دادن کامنت نظر خودتون را بیان کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به تکلیف درس رایانه من می خواهم تحلیلی از پیام رسان ها بکنم و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنم.

این تحلیل ها از نظر من است و اگر کسی در قسمتی از متن با من هم نظر نیست می تواند کامنت بگذارد و نظر خودش را بیان کند.

در ابتدا لازم است بگویم که پیام رسان های معروفی همچون تلگرام،واتساپ،اینستاگرام و توییتر از همان روز اول با سروری دقیق و پیشرفته و بدون باگ کار نکردند. بلکه پس از حمایت مردم آن کشور آهسته آهسته تبدیل به پیام رسانی مدرن شدند.

اینستاگرام: پیام رسانی که در آن باید عکس ها وفیلم هایی را منتشر کنید. این انتشار به نحوه های گوناگون صورت می گیرد. می تواند به طور پست باشد که دائمی است و در پیج فرد با قی می ماند. می تواند زنده فیلم گرفته شود که پس از 24 ساعت پاک می شود. همچنین این برنامه در قسمت دایرکت قابلیت پیام دادن را نیز هم دارد.

توییتر: پیام رسانی با طراحی جالب؛ در توییتر باید مقصود را کوتاه بیان کنی و بیشتر از 280 حرف نمی توانی پیام دهی. در این پیام رسان هشتگ ها پر کاربرد هستند و فضا کمی سیاسی است.

تلگرام: این پیام رسان سروری به شدت قدرتمند دارد  به همین دلیل است که مردم ایران به تلگرام علاقه دارند.

***مقایسه پیام رسان های داخلی با داخلی***

  1. بله: به نظرم سریع ترین پیام رسان است. در بله می توان کار های بانکی مانند انتقال وجه را انجام داد.

  2. آی گپ: این پیام رسان کمی کند تر از بله است اما امکانات بیشتری دارد. در آی گپ علاوه بر انجام کار های بانکی قابلیت تماس تلفنی را نیز دارد و در صدد است تا تماس تصویری را نیز مهیا کند. همچنین در آی گپ می توان اپلیکشن دانلود کرد، بازی کرد، استیکر ساخت، مشاوره ی پزشکی گرفت، فیلم و سریال تماشا کرد و امکاناتی از اسن قبیل.

  3. ایتا: من به این پیام رسان علاقه ای ندارم، زیرا خلاقیتی ندارد در واقع شما از برنامه تلگرام استفاده می کنید اما نامش ایتاست. با همه ی اینها ایتا کم خطاست و بدون دردسر

  4.  سروش پلاس: سروش با تجربه است و بسیار قدیمی. در زمانی که هیچ پیام رسانی نبود یا قدت نمایی نمی کرد و مردم درگیر پیام رسان های خارجی بودند سروش به شدت تلاش می کرد تا خود را مطرح کند. پس از فیلتر تلگرام اغلب مردم سروش را نصب کردند و این هجم از استقبال باعث شد عملکرد سروش چند روزی متوقف شود و در این چند روز به شدت ریزش کرد و مردم به سایر پیام رسان ها روی آوردند. پس از روز های بسیار سروش تبدیل شد به سروش پلاس و به شد قدرتمند شد اما هنوز مردم به این برنامه اعتماد نکردند.

  5.  گپ: گپ در کار فضا سازی بسیار خلاق بوده و از نظر من زیبا ترین پیام رسان داخلی است. اما داشتن سروری ضعیف باعث شد تا مردم این پیام رسنا را دانلود نکنند.

*** مقایسه پیام رسان های داخلی با خارجی***

1.بله و آی گپ> تلگرام: اولین برتری با پیام رسان های داخلی است. زیرا قابلیت استفاده از کار های بانکی را دارد. اما در بحث سرور تلگرام بی رقیب است. سرعت تلگرام از این دو ایرانی بیشتر است.

تلگرام هیچ امکاناتی جز پیام دادن ندارد. ر بحث امکانات آی گپ به شدت قوی تر از همه است. با توجه به توضیحات بالا این موضوع واضح است.

2.بله و آی گپ<اینستاگرام: در این مقایسه اینستاگرام پیروز است.

زیرا امکاناتی متنوع در قالب عکس برداری و فیلمبرداری دارد که ایرانی ها ندارند.

با تشکر

 

 

تحلیل خوبی بود؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

محمد هادی نادی تحلیل خوبی بود؟
سلام علیکم

تحلیل هایی که درباره ی هر یک از پیام رسان های داخلی و خارجی کرده بودی خیل خوب بود ولی در تحلیلی که در مقایسه ی پیام رسان خارجی و داخلی کرده بودی من کمی موافق نیستم.

موفق باشی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

محمد هادی نادی تحلیل خوبی بود؟
وقتی داریم پیام رسان های داخلی رو با خارجی مقایسه می کنیم خب معلومه این مقایسه نا عادلانه است وقتی می گیم پیام رسان داخلی یعنی فقط ایران حالا می گیم پیام رسان خارجی یعنی چی یعنی هر کشوری به جز ایران خب معلومه خارجی سنگینی می کنه
یه ترازو داریم یه طرف جهان منهای ایران یه طرف ایران کدوم بهتره

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

محمد مهدی ملکان وقتی داریم پیام رسان های داخلی رو با خارجی مقایسه می کنیم خب معلومه این مقایسه نا عادلانه است وقتی می گیم پیام رسان داخلی یعنی فقط ایران حالا می گیم پیام رسان خارجی یعنی چی یعنی هر کشوری به جز ایران خب معلومه خارجی سنگینی می کنه یه ترازو داریم یه طرف جهان منهای ایران یه طرف ایران کدوم بهتره
الان تلگرام بهتره یا بله
به نظر من بله چون قابلیت انتقال وجه "ریال" دارد
هم اطلاعات ما در دسترس خارجی ها قرار نمی گیرد
هم اگر سرقتی شد اتفاقی افتاد در بله چقدر قابل پیگیری است و در تلگرام چقدر
در بله ربات هایی وجود دارد که کار های ما را خیلی ساده می ند (خرید شارژ، پرداخت قبض موبایل، خلافی خودرو و حتی کارت به کارت) تلگرام این قابلیت ها را حتی در خواب هم نمی بیند
در بله وجود داشتن ویترین و در تلگرام خیر
در بله حذف نکردن کاربرانی که عکس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرده اند و در اینستاگرام خیر
در بله وجود داشتن گروه ویژه شارژ ساختمان و در تلگرام خیر
تنها مزیتی که تلگرام دارد راحت بودن ساخت ربات در آن است در بله شما باید خودتان کد نویسی کنید ولی در تلگرام این کار راحت تر است
برای دوستانی که هی می گویند توییتر: تا بحال نام شبکه اجتماعی جمله یا نام شبکه اجتماعی کافه را شنیده اید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

در چه جاهایی با من مخالف بودید نظرتونو بزارید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
سلام
تلگرام رو خیلی دست کم گرفتید!!!
به نظر من تلگرام قدرتمندترین پیام‌رسان دنیاست با متنوع‌ترین امکانات (چت، گروه،کانال خصوصی یا عمومی) با پرامکانات‌ترین روش‌های مدیریتی و در عین حال دارای سریع‌ترین سرورها برای ارسال و نگهداری حجیم‌ترین داده‌ها برای مدت زمان نامحدود و امن‌ترین راهکارها از پیامک کد شده دوطرفه تا تماس‌های کد شده‌ی end2end.

برای یک تحلیل کامل از شبکه‌های مجازی باید دلایل وجودی هریک را بیان کرد تا بفهمیم آیا از هدف اصلی‌شان چقدر فاصله دارند یا با رقبایشان که همان فلسفه را دنبال کرده‌اند چه میزان فاصله دارند، برای این کار لزوما باید از آمار و ارقام واقعی استفاده شود و همه بخش‌ها و کارآیی‌شان ذیل آن فلسفه وجودی بررسی و نمره‌دهی شود.

و اما در مورد متن شما...
به عنوان یک فعال در عرصه رسانه و تولید نرم‌افزار عرض می‌کنم که ارزش اصلی هر نرم‌افزار اولا قوانین حاکم و ثانیا التزام به رعایت آن توسط صاحبان آن است.
مثلا قوانین و راهکارهای توجه به پرایویسی و یا امنیت داده‌ها از نظر واتس‌اپ با تلگرام کاملا متفاوت است...
ثالثا نگاه به امکانات مورد نیاز مشتریان در پیام‌رسان‌ها هم خیلی با هم فرق دارد.
مثلا نگاه کنید به تنوع کاربری از نظر اینستاگرام، تلگرام یا توییتر که هر کدام زمین تا آسمان با هم فرق دارند.
تازه چیزی شبیه به بات تلگرام معادلات را کاملا به هم می‌زند.

تازه از همه این‌ها که بگذریم، در فضای به شدت امنیتی ایران، با هزاران ناظر استصوابی غیرکارشناس، هیچ شبکه مجازی امکان جهانی شدن ندارد چون چیزی بنام پرایویسی برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و حکومتی ایران اصلا معنا ندارد.

لذا این مقایسه‌ها از اساس با مشکل عدم اعتماد مواجه می‌شود!

و مسلما پیروز این میدان تلگرام خواهد بود.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

داش علی سلام تلگرام رو خیلی دست کم گرفتید!!! به نظر من تلگرام قدرتمندترین پیام‌رسان دنیاست با متنوع‌ترین امکانات (چت، گروه،کانال خصوصی یا عمومی) با پرامکانات‌ترین روش‌های مدیریتی و در عین حال دارای سریع‌ترین سرورها برای ارسال و نگهداری حجیم‌ترین داده‌ها برای مدت زمان نامحدود و امن‌ترین راهکارها از پیامک کد شده دوطرفه تا تماس‌های کد شده‌ی end2end. برای یک تحلیل کامل از شبکه‌های مجازی باید دلایل وجودی هریک را بیان کرد تا بفهمیم آیا از هدف اصلی‌شان چقدر فاصله دارند یا با رقبایشان که همان فلسفه را دنبال کرده‌اند چه میزان فاصله دارند، برای این کار لزوما باید از آمار و ارقام واقعی استفاده شود و همه بخش‌ها و کارآیی‌شان ذیل آن فلسفه وجودی بررسی و نمره‌دهی شود. و اما در مورد متن شما... به عنوان یک فعال در عرصه رسانه و تولید نرم‌افزار عرض می‌کنم که ارزش اصلی هر نرم‌افزار اولا قوانین حاکم و ثانیا التزام به رعایت آن توسط صاحبان آن است. مثلا قوانین و راهکارهای توجه به پرایویسی و یا امنیت داده‌ها از نظر واتس‌اپ با تلگرام کاملا متفاوت است... ثالثا نگاه به امکانات مورد نیاز مشتریان در پیام‌رسان‌ها هم خیلی با هم فرق دارد. مثلا نگاه کنید به تنوع کاربری از نظر اینستاگرام، تلگرام یا توییتر که هر کدام زمین تا آسمان با هم فرق دارند. تازه چیزی شبیه به بات تلگرام معادلات را کاملا به هم می‌زند. تازه از همه این‌ها که بگذریم، در فضای به شدت امنیتی ایران، با هزاران ناظر استصوابی غیرکارشناس، هیچ شبکه مجازی امکان جهانی شدن ندارد چون چیزی بنام پرایویسی برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و حکومتی ایران اصلا معنا ندارد. لذا این مقایسه‌ها از اساس با مشکل عدم اعتماد مواجه می‌شود! و مسلما پیروز این میدان تلگرام خواهد بود.
الیته که من در این زمینه در مقابل شما هیچ هستم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

داش علی سلام تلگرام رو خیلی دست کم گرفتید!!! به نظر من تلگرام قدرتمندترین پیام‌رسان دنیاست با متنوع‌ترین امکانات (چت، گروه،کانال خصوصی یا عمومی) با پرامکانات‌ترین روش‌های مدیریتی و در عین حال دارای سریع‌ترین سرورها برای ارسال و نگهداری حجیم‌ترین داده‌ها برای مدت زمان نامحدود و امن‌ترین راهکارها از پیامک کد شده دوطرفه تا تماس‌های کد شده‌ی end2end. برای یک تحلیل کامل از شبکه‌های مجازی باید دلایل وجودی هریک را بیان کرد تا بفهمیم آیا از هدف اصلی‌شان چقدر فاصله دارند یا با رقبایشان که همان فلسفه را دنبال کرده‌اند چه میزان فاصله دارند، برای این کار لزوما باید از آمار و ارقام واقعی استفاده شود و همه بخش‌ها و کارآیی‌شان ذیل آن فلسفه وجودی بررسی و نمره‌دهی شود. و اما در مورد متن شما... به عنوان یک فعال در عرصه رسانه و تولید نرم‌افزار عرض می‌کنم که ارزش اصلی هر نرم‌افزار اولا قوانین حاکم و ثانیا التزام به رعایت آن توسط صاحبان آن است. مثلا قوانین و راهکارهای توجه به پرایویسی و یا امنیت داده‌ها از نظر واتس‌اپ با تلگرام کاملا متفاوت است... ثالثا نگاه به امکانات مورد نیاز مشتریان در پیام‌رسان‌ها هم خیلی با هم فرق دارد. مثلا نگاه کنید به تنوع کاربری از نظر اینستاگرام، تلگرام یا توییتر که هر کدام زمین تا آسمان با هم فرق دارند. تازه چیزی شبیه به بات تلگرام معادلات را کاملا به هم می‌زند. تازه از همه این‌ها که بگذریم، در فضای به شدت امنیتی ایران، با هزاران ناظر استصوابی غیرکارشناس، هیچ شبکه مجازی امکان جهانی شدن ندارد چون چیزی بنام پرایویسی برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و حکومتی ایران اصلا معنا ندارد. لذا این مقایسه‌ها از اساس با مشکل عدم اعتماد مواجه می‌شود! و مسلما پیروز این میدان تلگرام خواهد بود.
ممنون از این که وقت گرانمایه تان را به من دادید.
از نظر حقیر این درست است که تلگرام حرف اول را می زند اما...
1. تلگرام فقط سرور قوی دارد قابلیت انجام کار های بانکی و از این قبیل ر ا ندارد
2. آیا تلگرام از روز اول بدون باگ بوده و با بهترین سرور؟ یا با حمایت پس از مدتی این قدرت ر پیدا کرده
3. می خواستم بدونم از نظر استادی مثل شما توییتر از جمیع حالات بهتر است یا تلگرام؟
باز هم ممنون بابت وقتی که گذاشتید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
محمد هادی نادی ممنون از این که وقت گرانمایه تان را به من دادید. از نظر حقیر این درست است که تلگرام حرف اول را می زند اما... 1. تلگرام فقط سرور قوی دارد قابلیت انجام کار های بانکی و از این قبیل ر ا ندارد 2. آیا تلگرام از روز اول بدون باگ بوده و با بهترین سرور؟ یا با حمایت پس از مدتی این قدرت ر پیدا کرده 3. می خواستم بدونم از نظر استادی مثل شما توییتر از جمیع حالات بهتر است یا تلگرام؟ باز هم ممنون بابت وقتی که گذاشتید
به نظر من تلگرام یکی از فول آپشن ترین اپ های پیام رسان هست که همراه با امکانات گوناگون، فضای کاربری و اشتراک کاربری بسیار دل نشینی دارد. در ضمن تلگرام به این دلیل توان انتقال وجه و کار های بانکی را ندارد که سرور های خارجی دارد و بانک ها ایران روابط بین الملل خوبی ندارند و تحریم اند.


نکته دومیکه در متن شما به چشم می خورد این بود که دو پیام رسانی را که کاربرد های متفاوت دارند و برای مواقع متفاوتی استفاده می شوند را با هم مقایسه کرده اید.
به طور مثال، پیام رسان اینستاگرام را نمی توانید با بله مقایسه کنید. در بله محوریت پیام رسان این است که به شخص خاصی پیام دهید و اطلاعات پیام محفوظ بماند. ولی در اینستاگرام محوریت ارسال پیام به همه کاربران موجود است.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

داش علی سلام تلگرام رو خیلی دست کم گرفتید!!! به نظر من تلگرام قدرتمندترین پیام‌رسان دنیاست با متنوع‌ترین امکانات (چت، گروه،کانال خصوصی یا عمومی) با پرامکانات‌ترین روش‌های مدیریتی و در عین حال دارای سریع‌ترین سرورها برای ارسال و نگهداری حجیم‌ترین داده‌ها برای مدت زمان نامحدود و امن‌ترین راهکارها از پیامک کد شده دوطرفه تا تماس‌های کد شده‌ی end2end. برای یک تحلیل کامل از شبکه‌های مجازی باید دلایل وجودی هریک را بیان کرد تا بفهمیم آیا از هدف اصلی‌شان چقدر فاصله دارند یا با رقبایشان که همان فلسفه را دنبال کرده‌اند چه میزان فاصله دارند، برای این کار لزوما باید از آمار و ارقام واقعی استفاده شود و همه بخش‌ها و کارآیی‌شان ذیل آن فلسفه وجودی بررسی و نمره‌دهی شود. و اما در مورد متن شما... به عنوان یک فعال در عرصه رسانه و تولید نرم‌افزار عرض می‌کنم که ارزش اصلی هر نرم‌افزار اولا قوانین حاکم و ثانیا التزام به رعایت آن توسط صاحبان آن است. مثلا قوانین و راهکارهای توجه به پرایویسی و یا امنیت داده‌ها از نظر واتس‌اپ با تلگرام کاملا متفاوت است... ثالثا نگاه به امکانات مورد نیاز مشتریان در پیام‌رسان‌ها هم خیلی با هم فرق دارد. مثلا نگاه کنید به تنوع کاربری از نظر اینستاگرام، تلگرام یا توییتر که هر کدام زمین تا آسمان با هم فرق دارند. تازه چیزی شبیه به بات تلگرام معادلات را کاملا به هم می‌زند. تازه از همه این‌ها که بگذریم، در فضای به شدت امنیتی ایران، با هزاران ناظر استصوابی غیرکارشناس، هیچ شبکه مجازی امکان جهانی شدن ندارد چون چیزی بنام پرایویسی برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و حکومتی ایران اصلا معنا ندارد. لذا این مقایسه‌ها از اساس با مشکل عدم اعتماد مواجه می‌شود! و مسلما پیروز این میدان تلگرام خواهد بود.
امنیت اطلاعات
مگه در کشور های دیگه وجود داره تازه اینجا خیلی بهتره یعنیا خیلیییی بهتره
مستند تله گرام ساخته شده توسط خانه طراحان را ببینید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

در لوگوهای گذاشته شده برای پیامرسان ها لوگوی میزان هم بود.
نظرتون در مورد پیام رسان میزان چیه؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

روح اله توانا در لوگوهای گذاشته شده برای پیامرسان ها لوگوی میزان هم بود. نظرتون در مورد پیام رسان میزان چیه؟
اول اینکه پیام رسان میزان لوگوی متفاوت ندارد و من می خواستم لوگوی مدرسه ی میزان را بگذارم.
دوم اینکه پیام رسان میزان با توجه به بودجه خیلی خوب است

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سلام ...از نظر بنده پیام رسان بله نه سریع است و نه کند.(برای من این طوری است)
تنها خوبی این پیام رسان این است که میتوان در ان کارهای بانکی نیز انجام داد.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

محمد صدرا ظفرقاسم پور سلام ...از نظر بنده پیام رسان بله نه سریع است و نه کند.(برای من این طوری است) تنها خوبی این پیام رسان این است که میتوان در ان کارهای بانکی نیز انجام داد.
ممنون همین که با این بودجه ی کم انقدر سرعت دارد باید خدا رو شکر کنیم. فقط کافی است با یک تحقیق مقدار بودجه ای که تلگرام خرج کرده را با بله مقایسه کنی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
در پیام رسان تلگرام امکانات بیشتر هم دارد مانند ساخت ربات و ضد اسپم که در بله قابلیت ساخت ربات یا همان bot father را دارا است تنوع استیکر ها در تلگرام بیشتر است در بله به دلیل ایمنی بیشتر در خصوص چت و پیگیری راحت از طریق پلیس فتا میتوان به خوبی های اپلیکیشن بله اشاره کرد ولی متاسفانه سرور های بله آنچنان رشد نکردند و هنوز جای کار دارند نرمه افزار بله متاسفانه در اکثر موبایل ها باگ دارد یا دیر اجرا میشود ولی در گوشی هایی مانند note10+ به دلیل داشتن پردازنده بالا آن را خوب اجرا میکند و یکی دیگر از خوبی های بله که اشاره کردی انتقال پول و موجودی پرداخت قبض و ... بود که یکی از دلایلی که پرظرفدار شد همین بود
تلگرام فضایی باز برای جرم و غیره است به دلیل کم اهمیت بودن امنیت سایبری در تلگرام که این موضوع به دلیل برخی از تحریم ها شرکت تلگرام دیگر در این زمینه با ایران همکاری نمیکند
و نسخه web تلگرام که واقعا خوب و مثل نرمه افزار آن میباشد ولی در نسخه web بله انتقال وجه یا مجودی راندارد
متاسفانه به دلیل استقبال زیاد ایرانی ها از نسخه windows بله درحال حاضر اجرا نمیشود و قطع است
و در آخر در بله بانک ها اللخصوص بانک مرکزی با آن همکاری میکند ولی متاسفانه در بله تماس تصویری و صوتی امکان ندارد و لی در سروش دارد و همینطور در تلگرام به صورت صوتی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

‌‌‌‌ در پیام رسان تلگرام امکانات بیشتر هم دارد مانند ساخت ربات و ضد اسپم که در بله قابلیت ساخت ربات یا همان bot father را دارا است تنوع استیکر ها در تلگرام بیشتر است در بله به دلیل ایمنی بیشتر در خصوص چت و پیگیری راحت از طریق پلیس فتا میتوان به خوبی های اپلیکیشن بله اشاره کرد ولی متاسفانه سرور های بله آنچنان رشد نکردند و هنوز جای کار دارند نرمه افزار بله متاسفانه در اکثر موبایل ها باگ دارد یا دیر اجرا میشود ولی در گوشی هایی مانند note10+ به دلیل داشتن پردازنده بالا آن را خوب اجرا میکند و یکی دیگر از خوبی های بله که اشاره کردی انتقال پول و موجودی پرداخت قبض و ... بود که یکی از دلایلی که پرظرفدار شد همین بود تلگرام فضایی باز برای جرم و غیره است به دلیل کم اهمیت بودن امنیت سایبری در تلگرام که این موضوع به دلیل برخی از تحریم ها شرکت تلگرام دیگر در این زمینه با ایران همکاری نمیکند و نسخه web تلگرام که واقعا خوب و مثل نرمه افزار آن میباشد ولی در نسخه web بله انتقال وجه یا مجودی راندارد متاسفانه به دلیل استقبال زیاد ایرانی ها از نسخه windows بله درحال حاضر اجرا نمیشود و قطع است و در آخر در بله بانک ها اللخصوص بانک مرکزی با آن همکاری میکند ولی متاسفانه در بله تماس تصویری و صوتی امکان ندارد و لی در سروش دارد و همینطور در تلگرام به صورت صوتی
تا حدودی باهات موافقم
در خصوص تماس تلفنی آی گپ تلفنی دارد و در صدد است که تصویری اش را هم آماده کند که به امید خدا به زودی آماده می شود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

‌‌‌‌ در پیام رسان تلگرام امکانات بیشتر هم دارد مانند ساخت ربات و ضد اسپم که در بله قابلیت ساخت ربات یا همان bot father را دارا است تنوع استیکر ها در تلگرام بیشتر است در بله به دلیل ایمنی بیشتر در خصوص چت و پیگیری راحت از طریق پلیس فتا میتوان به خوبی های اپلیکیشن بله اشاره کرد ولی متاسفانه سرور های بله آنچنان رشد نکردند و هنوز جای کار دارند نرمه افزار بله متاسفانه در اکثر موبایل ها باگ دارد یا دیر اجرا میشود ولی در گوشی هایی مانند note10+ به دلیل داشتن پردازنده بالا آن را خوب اجرا میکند و یکی دیگر از خوبی های بله که اشاره کردی انتقال پول و موجودی پرداخت قبض و ... بود که یکی از دلایلی که پرظرفدار شد همین بود تلگرام فضایی باز برای جرم و غیره است به دلیل کم اهمیت بودن امنیت سایبری در تلگرام که این موضوع به دلیل برخی از تحریم ها شرکت تلگرام دیگر در این زمینه با ایران همکاری نمیکند و نسخه web تلگرام که واقعا خوب و مثل نرمه افزار آن میباشد ولی در نسخه web بله انتقال وجه یا مجودی راندارد متاسفانه به دلیل استقبال زیاد ایرانی ها از نسخه windows بله درحال حاضر اجرا نمیشود و قطع است و در آخر در بله بانک ها اللخصوص بانک مرکزی با آن همکاری میکند ولی متاسفانه در بله تماس تصویری و صوتی امکان ندارد و لی در سروش دارد و همینطور در تلگرام به صورت صوتی
گوشی مادر من Huawei p30 liteِ خیلی خوب و سریع و بدون باگ توش بله اجرا می شه
نکته 2 در تلگرام قابلیت انتقال وجه کلاً وجود ندارد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

یکی از قابلیت های مهم بله این است که میشه در آن بازو(روبات)ساخت و به آن دستور کار داد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سلام علیکم
ویژگی های تلگرام
قابلیت های تلگرام Telegram :
امکان برقراری ارتباط با دوستان با سرعت بسیار بالا
امکان ارسال عکس و کلیپ و فایل تا سقف ۱۰۰۰ مگابایت
ایجاد اتاق های چت گروهی با تعداد افراد ۲۰۰ نفر
بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات
رمزنگاری حرفه ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیامها
امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت
استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و اتصال حتی با اینترنت ضعیف
دارا بودن انواع شکلک های گوناگون و متنوع برای استفاده در محیط چت
کاملا رایگان و بدون تبلیغات با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و قابلیت ها

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
مشکل اصلی تلگرام اینه که تو ایران فیلتره و برای وارد شدن به آن به فیلتر شکن نیاز مندیم و گرنه تلگرام بهترین است. ولی در حاله حاضر بله بهتر است.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
محمد هادی نادی اولا خب مجبور نیستی از تلگرام استفاده کنی با حمایت از تولید ایرانی کمک کن تا بله هم در سطح تلگرام شود
تو بله و بقیه اپ های ایرانی فایل سنگین بارگزاری نمی شه اگه فیلم یه ساعته بخواب برا دوستت بفرستی نمیشه. پس درود بر تلگرام.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
mohammad ali rezakhah تا وقتی این جوری فکر کنی هیچ پیشرفتی نمیکنیم
ببین من برات یه فیلم تو تلگرام میفرستم تو نمی تونی همون فیلمو تو بله برا کسی بفرستی ربطی به طرز تفکر نداره عزیزم.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دوستان لایک هم بکنید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر...

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران