دلنوشت

خواص انار


خلاصه :

تمام خواص و فواید بی نظیر انار این میوه بهشتی

انارها غنی از ویتامین ث هستند که یک ماده مغذی بسیار مهم برای سلامتی پوست است. هم چنین آن ها پر از آنتی اکسیدان ها مثل پروانتوسیانیدین و فلاونوئید هستند که با به تاخیر انداختن علایم پیری ( مانند چین و چروک ) برای پوست عالی عمل می کنند.

می توانید 2 قاشق سوپ خوری پودر پوست انار را با 1 قاشق سوپ خوری عصاره لیمو و عسل ترکیب کنید به خوبی مخلوط تا خمیر نرمی را شکل دهید. این را به صورت و گردن بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. با آب ولرم بشویید. این کار می تواند لکه های تیره را پاک کند و رنگ دانه ها را درمان و حتی پوست را روشن کند هم چنین خاصیت ضد پیری دارد.

فواید انار برای مو:

آنتی اکسیدان قوی در انار ، فولیکول های مو را تقویت می کنند و گردش خون را بهبود می بخشند. روغن دانه به عنوان یک درمان موثر برای مو های مجعد، خشک و نامرتب شناخته می شود.

آب انار به حفظ سلامت قلب از طریق الاستیسیته شریانی و کاهش التهاب رگ کمک می کند. هم چنین بیماری را کاهش می دهد . این عصاره همچنین به کاهش خطر انسداد شریانی، کاهش سطح کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب کمک می کند.

حفظ سطح قند خون یکی از خواص انار:

با وجود فروکتوز، عصاره انار سطح قند خون را بالا نمی برد. تحقیقات نشان داد افراد مبتلا به دیابت که 2 هفته آب انار می خورند، افزایش سطح قند خون را تجربه نکرده اند.

۴ سال پیش
انار میوه بهشتی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
خیلی خوب بود.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران