آموزش

میمون

میمون ها


خلاصه :

میمون ها حیوانات بسیار با مزه هستند و غذای انها موز است

مطمئنا واقف هستید که میمون ها حیوانات باهوشی هستند و رفتار و عکس العمل شان با حیوانات دیگر متفاوت است ولی این تنها راز زندگی و خلقت آنها نیست ، رازهایی وجود دارد که دانستن شان مطمئنا منجر خواهد شد تا شما نوعی دیگر آنها را ببینید و رفتارشان را تحلیل کنید

ریشه های کلمه "میمون" نامشخص است. به نظر می رسد ارتباطی بین کلمه "بشر(mankind)" با کلمه هلندی "manneken" به معنای "انسان کوچک" وجود داشته باشد و یا نیز می تواند از نام یک داستان محبوب عجیب و غریب در قرون وسطی که در آن، یک پسر میمون نمایی بنام "Moneke" وجود داشت.

میمون ها می توانند اعداد نوشته شده را بفهمند و حتی می توانند شمارش کنند ،آنها همچنین می توانند بخش های اساسی ریاضی را یاد بگیرند و درک کنند و حتی در مواردی نادر ضرب هم کنند.

برای جذب یک شریک مونث، میمونهای نر کاپوچین، در دستان خود ادرار می کنند و سپس به طور کامل به موهای تن خود میمالند.

 

یک زن کلمبیایی ادعا کرده است ، در زمانی که او 4 ساله بود و بعد ربوده شده بود و در جنگل رها شده بود، توسط یک کلونی از میمون های کاپچین بزرگ شد. مغز خام و پخته میمون های مرده به طور گسترده ای در چین و مالزی مصرف می شود.

دانشمندان به میمون های ماده، یاد میدهند که به فرزندانشان یاد دهند که دندان هایشان را نخ دندان بکشند و کوچکترین میمون در جهان، مارموزت کوچک است، با بدن کمتر از 5 اینچ (12 سانتیمتر) و دمی به طول حدود 7 اینچ (17 سانتیمتر) ، به عنوان یک مقایسه، آنها به اندازه یک همستر هستند، می توانند در کف دست، یک انسان قرار بگیرند، و وزنشان همانند یک بسته کارت است.

نژاد میمونی که اخیرا کشف شده است، میمون لسولا است که در سال 2007 در جمهوری دموکراتیک کنگو در آفریقا کشف شد.

۳ سال پیش
خوب بود🤔

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران