معرفی

در قرنطینه

فیلم هایی که در دوران قرنطینه باید دید


خلاصه :

این مقاله رو براتون آماده کردم که تو قرنطینه بیکار نباشید

1.درون و بیرون

 

کارگردان: پیت داکتر محصول ۲۰۱۵ (آمریکا)

برترین فیلم کمپانی پیکسار که در صدر این فهرست قرار می‌گیرد، فیلمی نیست جز «درون و بیرون»؛ یکی از خلاقانه‌ترین، پویاترین و مسحورکننده‌ترین محصولات کمپانی پیکسار. یک انیمیشن زیرکانه‌ی فلسفی در زمینه‌ی روان‌شناسی نوین قرن ۲۱. شخصیت‌سازی‌هایی با مفهوم انتزاعی و مطلق، شاهکارهای شگفت‌انگیزی که با نوآوری بی‌نظیری اجرا می‌شوند. این انیمیشن در قالب داستانی که تقریبا خنده و اشک شما را به یک میزان درمی‌آورد روایت می‌شود؛ این انیمیشن به مفهوم غم و شادی که هردو لازمه‌ی زندگی‌ هستند می‌پردازد و انصافا موفق هم عمل می‌کند.

2.چاقو کشی

 

چاقوکشی، یا چاقوهای بی‌غلاف، یک فیلم آمریکایی در ژانر معمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسن است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم، داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه پدر خود در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد.

3.فورد در برابر فراری

برای عاشقان ماشین !

فورد در برابر فراری، یک فیلم آمریکایی در ژانر زندگینامه‌ای درام به کارگردانی جیمز منگولد است در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جیسون کلر بر اساس رخدادهای واقعی به نگارش درآمده است.

 

4.شزم!

در بین فیلم‌های کامیکی دی سی در چند سال گذشته، شاید فیلمی که خیلی مورد ستایش منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، فیلم !SHAZAM بود. این فیلم که بر اساس کتاب‌های کامیکی شزم ساخته شده، داستان قهرمانی را بیان می‌کند که در حقیقت چهارده سال دارد! او با فریاد زدن یک کلمه یعنی «شزم» تبدیل به قهرمانی بزرگ می‌شود اما هنوز در قلبش همان کودک چهارده ساله است. او علاوه بر شیطنت‌های نوجوانی خود باید قدرت‌های درونی‌اش را کشف کند و بیشتر بشناسد که در این میان فرد شروری نیز زندگی او و مردم شهرش را تهدید می‌کند.

5.کاراگاه پیکاجو

معمولا خیلی پیش آمده است که فیلم‌های سینمایی راهشان را به سمت بازی‌های ویدیویی پیدا کنند، اما خیلی کم پیش آمده است که آثاری از بازی‌های ویدیویی به دنیای سینما ورود کنند! اما طی دو الی سه سال اخیر این ماجرا بسیار بیشتر از قبل پررنگ‌تر شده است. یکی از فیلم‌هایی که اخیرا بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده است، فیلم «پوکیمان کارآگاه پیکاچو» است که با استقبال فوق‌العاده‌ای از منتقدان و مخاطبان رو به رو شد و باید اعتراف کرد که یکی از قدرت‌مندترین لایو‌اکشن‌های تاریخ سینما بود.

6.جان ویک 3 :پرابلوم

جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم نام یک فیلم سینمایی اکشن مهیج و نئو-نوآر با بازی کیانو ریوز و کارگردانی چد استاهلسکی می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ روانهٔ سینما شد.این فیلم به عنوان قسمت سوم سری جان ویک و بعد از جان ویک و جان ویک ۲ ساخته شده‌است و داستان آن کمی بعد از وقایع قسمت دوم روایت می‌شود.

7.جوکر

جوکر، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است.

8.داستان اسباب بازی 4

داستان اسباب بازی‌ها همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها داشته است و این موضوع بعد از گذشت حدود یک دهه و بیشتر، تغییر خاصی نداشته است. بعد از این که استودیو پیکسار تایید کرد که قسمت چهارم این انیمیشن جذاب در حال ساخت است، تقریبا همگی ما خوشحال شده بودیم؛ چرا که می‌توانستیم یک بار و برای بار آخر شخصیت‌های محبوب این انیمیشن‌ها را ببینیم.

9. انقام جویان : پایان بازی

چه کسی می‌تواند بگوید که با پایان انتقام‌جویان دلش پر از غم نشد و خداحافظی با قهرمانانی که حدود ۱۳ سال با آن‌ها همراه بودیم، باعث شد تا «انتقام‌جویان: پایان بازی»، بعد از پایان دراماتیک قسمت قبلی‌اش یعنی «جنگ بی‌نهایت» به یکی از بهترین فیلم‌ های ۲۰۱۹ بدل شود و همگی یک حس نزدیکی به آن داشته باشیم. بعد از انتظار یک ساله‌ای که برای تماشای این فیلم داشتیم، بالاخره این فیلم منتشر شد و یک پایان درست و منطقی بر مجموعه فیلم‌های انتقام جویان و سه فاز اولیه دنیای سینماتیک مارول بود.

10.کاپیتان مارول

قطعا اگر از طرفداران فیلم مارول باشید، فیلم «کاپیتان مارول» را دیده‌اید. کاملا معلوم بود که بعد از رونمایی از شخصیت کاپیتان مارول در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت»، قرار است که فیلمی بر اساس او ساخته شود، اما هرگز انتظارش را نداشتیم که با چنین فیلم جذاب و حیرت‌آوری رو به رو باشیم.

۳ سال پیش
ببخشید سایت عکسارو کامل پشتیبانی نکرده

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
افرین با انتقام جویانت حال کردم ولی اخه جوکر؟؟؟؟ میدونستی بازیگزش خود کشی کرده؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران