رویدادهای مدرسه

خواب


خلاصه :

خواب

ه گزارش برترین‌ها ، ما هرشب می‌خوابیم بدون اینکه بدانیم قرار است چه خوابی ببینیم.‌ می‌توانیم در خواب پرواز کنیم، با مرده‌ها حرف بزنیم یا به دوران مدرسه برگردیم. خواب‌ها آنقدر عجیب و اسرارآمیز هستند که دانشمندان سال‌هاست آن را بررسی می‌کنند. در این مطلب با حقایق جالبی درباره خواب‌ آشنا می‌شوید.

می‌توانید کنترل کنید که چه خوابی ببینید

به نظر می‌رسد «دام کاب» در فیلم تلقین تنها کسی نیست که می‌تواند خواب هایش را کنترل کنید، شما هم می‌توانید. طبق تحقیقات اگر مشکلی داشته باشید می‌توانید عمدا خوابش را ببینید تا راه حل آن پیدا کنید. همچنین می‌توانید در مورد یک شخص خاص یا حتی مرده خواب ببینید.
 
خواب‌ها برای حل مشکلاتی که یک جزء بصری دارند عالی هستند. اگر می‌خواهید خوابی ببینید که در آن مساله‌ای را حل می‌کنید، قبل از خواب درباره آن فکر کنید و سعی کنید تصویری از آن در ذهنتان بسازید. می‎توانید یک تصویر واقعی از مساله به خودتان بدهید. مثلا اگر می‌خواهید یک آهنگ بسازید، گیتارتان را کنار تخت قرار دهید. یا اگر با همسرتان مشکل دارید قبل از خواب خوب به او نگاه کنید. یا اگر می‌خواهید خواب یک شخص خاص را ببینید، قبل از خواب به عکس او نگاه کنید. اگر‌ می‌خواهید خواب چتربازی ببینید، عکسش را ببنید. بعد از اینکه بیدار شدید خوب به خوابتان فکر کنید تا از چیز‌هایی که یاد گرفتید استفاده کنید.

می‌توانید کنترل کنید که در خواب چه کاری انجام دهید

نه تنها می‌توانید کنترل کنید که چه خوابی ببینید، بلکه می‌توانید کنترل کنید که در خواب چه کار کنید. در رویای شفاف یا رویای آگاهانه به رویایی گفته می‌شود که فرد در آن از می‌داند که در حال خواب دیدن است و همچنان توانایی کنترل محیط فیزیکی را ندارد ولی به صورت آگاهانه روی رویا کنترل دارد و می‌تواند صحنه رویا را به میل خود تغییر دهد. 
 
روش‌های مختلفی برای دیدن خواب‌های شفاف وجود دارد که یکی از آن‌ها آزمایش واقعیت است. بخشی از آزمایش واقعیت این است که در طول روز از خودتان بپرسید آیا خواب مبی‌بینید و سپس به دنبال نشانه‌هایی باشید که بیدار هستید. شاید فکر کنید نیاز به نشانه نیست و بدیهی است که خواب نیستید. اما انجام این کار در روز به شما کمک می‌کند در شب از خواب بودنتان آگاه باشید.
 
قبل از این که بخوابید به خودتان بگویید که خواب‌هایتان را به یاد خواهید آورد. خواب قبلتان را به یاد آورید و به دنبال نشانه‌هایی بگردید که خواب بوده است. تصور کنید که می‌خواستید در آن چه کار کنید. سپس این مراحل را تکرار کنید تا خوابتان ببرد. دیدن خواب شفاف سخت است و به تمرین ذهنی زیادی نیاز دارد. اما آیا ارزش ندارد تصمیم بگیرید در خواب پرواز کنید به جای اینکه فقط امیدوار باشید این اتفاق بیفتد؟

۳ سال پیش
خوبه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران