معرفی

تفاوت شادی بازیکنان پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ پس از صعود به فینال


خلاصه :

و تیم پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ توانستند با شکست حریفانشان به فینال لیگ قهرمانان برسند اما تفاوت فاحشی در شادی این دو تیم پس از پایان دیدار نیمه نهایی وجود داشت.

پاریسی‌ها توانستند لایپزیش را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان برسند. اتفاقی که باعث شد فیلم‌ها و کلیپ‌ها بی‌شماری در رابطه با شادی بی‌حد و حصر بازیکنانشان در فضای مجازی منتشر شود.

روز بعد از صعود پاریسن ژرمن یعنی شب گذشته، بایرن با همان نتیجه‌ای که پاریسی‌ها لایپزیش را شکست داده بودند، بر لیون غلبه کرد و به فینال رسید اما اصلا خبری از شادی فراوان بین بازیکنان بایرن در رسانه‌ها منتشر نشد. حتی پس از برد ۸-۲ بایرن مونیخ مقابل بارسلونا هم رومنیگه اعلام کرد بازیکنان بایرن ترجیح‌ می‌دهند شادی‌ها در سکوت باشد. او به خبرنگار اسکای اسپورت گفته: «به رختکن رفتم و انتظار داشتم همه جشن بگیرند اما دیدم همه آرامش نشسته‌اند و با تمرکز به بازی بعد فکر می‌کنند!» پس از پایان بازی هم مولر گفت: «نکته مهم اینجاست دیدار بعدی‌مان ۰-۰ شروع می‌شود و ما اینجا برای بردن یک چهارم نهایی نیامده‌ایم، بلکه می‌خواهیم قهرمان شویم!».

بایرن سابقه بسیار زیادی در اروپا دارد و بارها قهرمان لیگ قهرمانا شده. بسیاری با بیان همین مسئله می‌گویند این شادی را نباید با تاریخ سازی بازیکنان پاریسن ژرمن مقایسه کرد اما مخالفان این نظر هم می‌گویند همین تفاوت شادی نشان می‌دهد که بایرن چه عزمی برای قهرمانی دارد و مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان باواریایی‌ها هستند.

۳ سال پیش
مهم نتیجه بود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران