مقالات

کمک استودیو ایرانی دد میج به نیازمندان با بازی فرزندان مورتا


خلاصه :

بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا ساخته استودیو ایرانی ددمیج میزبان یک بسته الحاقی با اهداف خیریه خواهد بود.

بنابر جدیدترین اخبار حوزه بازی؛ بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا میزبان بسته‌ای الحاقی با نام Children of Morta: Paws and Claws خواهد بود. این بسته الحاقی اما با نکته‌ای خاص عرضه می‌شود، آن‌هم اینکه در اینجا با یک بسته الحاقی با اهداف خیریه طرف هستیم. استودیو ددمیج به‌عنوان سازندگان و شرکت ۱۱ بیت استودیوز در مقام ناشر بازی اعلام کرده‌اند که تمام درآمد حاصل از فروش این بسته چهار دلاری صرف امور خیریه خواهد شد. همان‌طور که از اسم بسته الحاقی جدید بازی فرزندان مورتا مشخص است، Paws and Claws با تمرکز بر حیوانات ساخته شده است.

فرزندان مورتا Children of Morta

پس از دریافت و نصب Paws and Claws، یک بخش جدید با نام پناهگاه حیوانات به خانه خانواده برگسون اضافه خواهد شد. به‌همین ترتیب شاهد حضور حیوانات مختلفی نظیر پرندگان، گوزن و روباه خواهیم بود. به‌لطف مکانیک‌های تازه‌ای که این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌کند، بازیکن امکان مراقبت از پرندگان را نیز به‌دست می‌آورد. به تمام مواردی که خواندید، اضافه شدن بوست‌های مرتبط با حیوانات، صدها انیمیشن و امکان تعامل بیشتر با محیط خانه را نیز اضافه کنید. بسته الحاقی Children of Morta: Paws and Claws هم‌اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار در دسترس کاربران استیم قرار دارد.

بازی فرزندان مورتا یک بازی روگ‌لایک است که توسط استودیو ایرانی ددمیج ساخته شده است. نشر این بازی در فضای بین‌الملل، توسط شرکت ۱۱ بیت استودیوز صورت گرفته است. این بازی برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و ویندوز در دسترس قرار دارد. کاربران ویندوز اکنون می‌توانند فرزندان مورتا را در استیم با قیمت تنها ۱۴ دلار خریداری کنند. این بازی پس از انتشار نقدهایی مثبت دریافت کرد و به یکی از موفق‌ترین بازی‌های صنعت بازی‌سازی ایران تبدیل شد. سازندگان بازی نیز همواره در حال پشتیبانی و انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای آن بوده‌اند. برای نمونه مدتی پیش قهرمان تازه‌ای به بازی اضافه شد یا اینکه با انتشار یک به‌روزرسانی، حالت نیو گیم پلاس به بازی افزوده شد. فرزندان مورتا همچنین یکی از بازی‌های سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس محسوب می‌شود. ساخته استودیو ددمیج بسته الحاقی دیگری نیز داشته است.

۳ سال پیش
:)
عالی بود.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران