معرفی

| قلمروگیری | بلوف | ریسک

بازی فکری رکب


خلاصه :

بازی رکب یه بازی قلمرو گیری است که می تونید با خانواده بازی کنید . برای اطلاعات بیشتر به سایت رومیز  بروید .

بازی رکب یک بازی رومیزی در سبک Area Control یا قلمروگیری است و برگردانی است از بازی محبوب Condottiere از طراح معروف Dominique Ehrhard فرانسوی است.

در دورانی که قلمرو شاهی به استان‌های خودمختار تقسیم شده، سردارانی از گوشه گوشه‌ی سرزمین در سودای کشورگشایی، ارتش خود را برای فتح شهرها گسیل داشته‌اند.

پس با مهارت و شجاعت بجنگید و با تدبیر و مکر به حریفان رکب بزنید تا قدرت و افتخار کسب کنید.

در بازی رکب، ۲ تا ۶ بازیکن برای کشورگشایی و بدست آوردن قلمرو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا هرکدام در طول بازی ۳ استان مجاور (و یا ۵ استان غیر مجاور) را فتح کنند. هر دور از بازی با مشخص کردن محل جنگ شروع می‌شود و در ادامه بازیکنان با کارت بازی کردن قدرت ارتش خود را زیاد می‌کنند و به کمک کارت‌های ویژه به رقیبان رکب می‌زنند.
پس ارتش خود را آماده نبرد کن…

چقدر حاضری بهای جنگ بدهی؟

در بازی رکب بازیکنان با یکدیگر بر سر تصاحب استان‌های نقشه به دفعات جنگ می‌کنند. در هر کدام از جنگ‌ها هر بازیکن با بازی کردن کارت‌های سرباز قدرت ارتش خود را زیاد می‌کند و یا با بازی کردن کارت‌های ویژه برنامه‌ی دیگر بازیکنان را به هم می‌زند.

در پایان هر جنگ، بازیکنی که جمع اعداد کارت‌های ارتشش از بقیه بیشتر باشد جنگ را می‌برد و نشان خود را در آن استان قرار می‌دهد. بازی زمانیکه یکی از بازیکنان بتواند سه استان مجاور و یا پنج استان در کل نقشه را تصاحب کند به پایان می‌رسد.

بازی رودست زدن!

با وجود اینکه کارت‌های بازی به شکل تصادفی به دست بازیکنان می‌رسد، ولی نحوه‌ی استفاده و بازی کردن آنهاست که برنده‌ی هر نبرد را مشخص می‌کند. همچنین کارت‌های ویژه‌ای که در بازی هستند هرکدام خاصیتی دارند که می‌تواند روی نتیجه‌ی جنگ تاثیر بگذارد. مثلا کارت مترسک به بازیکن اجازه می‌‌دهد تا یکی از سربازانی که بازی کرده را به دستش برگرداند، یا کارت زمستان ارزش تمام کارت‌ها را برابر با یک می‌کند و …

قیمت مصرف‌کننده ۱۵۰ هزار تومن


 

۳ سال پیش
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رومیز مراجعه کنید!

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران