آموزش

مأموریت نو+جوان برای داشتن ماه رجبی متفاوت

از اهالی رجب

ماه رجب از راه رسید


خلاصه :

باید یک‌راهی برای پیوستن به اهل رجب پیدا کنید.

دوست نو+جوان سلام
بشتابید...بشتابید. ماه رجب از راه رسید؛ ماه رحمت خدا، ماهی که به ریزش زیاد هم معروف است! یعنی خدا تا دلتان بخواهد بر سر ما باران رحمت می‌بارد. باید یک‌راهی برای پیوستن به اهل رجب پیدا کنید. مثلاً با ذکر، با تفکر، با نماز و روزه، با خودشناسی... تو چه‌کاری را برای پیوستن به اهل رجب انتخاب می‌کنی؟ چه برنامه‌هایی برای این ماه داری؟ درباره آن فکر کن و با ما همراه شو. پیشنهاد ما یک جدول محاسباتی و مراقبتی است، جدولی که بتوانی آخر ماه از طریق آن بفهمی با خودت چند چند هستی.

 

1

چطور همراهی کنم؟

● یک جدول محاسباتی برای کل روزهای ماه رجب درست کن. می‌توانی از جدول پیشنهادی ما ایده بگیری.
● هر روز این جدول را پرکُن و به اعمال خودت نمره بده یا کارهایی را که انجام دادی بنویس.
● هر هفته جمعه رأس ساعت 8 شب، بخشی از اعمالی که موفق به انجامش شدی را به همراه یک جمله از حس و حال آن هفته برایمان بنویس و عکس بگیر و بفرست.
● از هشتگ # از_اهالی_رجب  در مطلبت استفاده کن.

 
 
2

چطوری مأموریت را بارگذاری کنم؟

به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو، حالا یک + کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس یا فیلم، عکس یا فیلمت را بارگذاری کن و به سؤال ما جواب بده.
*دوستانت را به مأموریت # از_اهالی_رجب دعوت کن.

 
 
3

نمونه جدول پیشنهادی «از اهالی رجب»

شما می‌توانید جدول پیشنهادی نو+جوان را از روی تصویر زیر ذخیره کنید یا از کنار صفحه نسخه پی دی اف جدول را دانلود کنید.​​​​​​​ یا اینجا کلیک و دانلود کنید.

شما (جوانان و نوجوانان) مظهر بهار انسانیّت هستید؛ چون در بهار عمر قرار دارید. از این بهار معنویّت هرچه می‌توانید استفاده کنید. یاد خدا، ذکر خدا، دعاهایی که وارد شده، توجّه به مضامین این دعاها، تلاوت قرآن، نماز اوّل وقت، پرهیز از گناه و اخلاق نیک، در این ماه (رجب) فرصت‌های بزرگی است که در اختیار همه‌ ما هست.

۱۳۹۵/۲/1 - رهبرانقلاب

ماه گل

 مسابقه با آقا

وقتی آقا از مسابقه معنویت بین خودشان و نوجوانان می‌گویند

بعد از ماه رجب هم ماه شعبان است، بعد ماه رمضان است، بهار معنویّت است. شماها هم -همان‌طور که آقای حاج علی‌اکبری فرمودند- مظهر بهار انسانیّت هستید؛ چون در بهار عمر قرار دارید؛ از این بهار معنویّت هرچه میتوانید استفاده کنید. یاد خدا، ذکر خدا، دعاهایی که وارد شده، توجّه به مضامین این دعاها، تلاوت قرآن، نماز اوّل وقت، پرهیز از گناه، اخلاق نیک، در این ماه فرصتهای بزرگی است که در اختیار همه‌ی ما هست امّا شما جوانها از این فرصتها بهتر میتوانید استفاده کنید.۱۳۹۵/۰۲/۰۱

 
 

۳ سال پیش
ممنون

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران