معرفی
بنز مدل s
خلاصه :
نمای بیرونی: طراحی آیرودینامیکینمای بیرونی: طراحی آیرودینامیکی
تغییرات جزئی بیرونی ، مرسدس بنز S کلاس 2021 را وارد عصر مدرن می کند. کاپوت آن بلندتر است ، چراغ ها و چرخ ها تیزتر هستند - اندازه برخی کفش ها 21 اینچ است - ستون C روان تر به شانه عقب می رود و برای اولین بار در سه نسل ، کلاس S چراغ های عقب افقی دریافت می کند.
دستگیره های درب کاملاً با بدنه کاملاً تراز شده است و در قسمت داخلی آینه ها «آئروستریپ» های جدیدی وجود دارد که به بهبود جریان هوا کمک می کند. همه اینها به ضریب درگ 0.22 کمک می کند و کلاس S را به یکی از ایرودینامیکی ترین اتومبیل های جهان تبدیل می کند. برای مقایسه ، تسلا مدل S براق دارای ضریب درگ 0.24 است.
از نظر اندازه ، کلاس S جدید نسبت به نسل قبلی خود 1.3 کیلومتر بلندتر است (در مدل شاسی بلند) ، عرض آن تا 2.0 اینچ بیشتر است و از 0.4 اینچ بلندتر است. اما مرسدس برای کنترل نسبت کلاس S کلاس ، فاصله محوری را نیز 2.0 اینچ ، مسیر جلو را 1.4 اینچ و مسیر عقب را 2.0 اینچ افزایش داد. بنابراین کلاس S 2021 با داشتن یک برآمدگی جلوی کوتاه ، یک برآمدگی نسبتاً عقب و یک نمای مجسمه ، با داشتن فضای بیشتری در کابین ، نسبت های ورزشی خود را حفظ می کند.
داخلی: برداشتی مدرن
بدیهی است که صفحه نمایش لمسی جدید 12.8 اینچی بنز همان چیزی است که بلافاصله جلب توجه می کند - به سمت بالا و خارج از کنسول مرکزی شناور است. اما فراتر از سخت افزار جدید نگاه کنید و متوجه خواهید شد که فضای داخلی کلاس S چه مقدار تغییر کرده است. مدل 2021 دارای 27 دستگیره و صفحه شماره گیری کمتر (در واقع سوئیچ مکانیکی) نسبت به مدل قبلی است - تقریباً همه این عملکردها یا به کنترل کننده های صوتی یا لمسی منتقل می شوند.
چهار دریچه هوای براق و باریک و افقی در بالای داشب ، درست بالای صفحه قرار گرفته اند - جایگزین چهار دریچه گرد در مدل قبلی می شوند - و بسته به نوع تر و تمیز ، مرسدس اتمام خطوط تمام طول مانند الیاف کربن و چوب سیاه پیانو را با سنجاق زدن همچنین 30 بلندگو و هشت تشدیدکننده بخشی از سیستم صوتی 4 بعدی فراگیر Burmester در دسترس است. همچنین فرمان جدید است که دارای کنترل خازنی به روز شده است.
S کلاس به لطف پد سنسور دو منطقه ای در لبه فرمان دارای نسل جدیدی از فرمان ها با قابلیت خاموش کردن خازنی است. سنسورهای جلو و عقب رینگ ثبت می کنند که آیا دست راننده روی چرخ است. برای اطلاع از سیستم های کمکی رانندگی که راننده کنترل دارد ، هیچگونه حرکت فرمان ضروری نیست.
برخی از قطعات ثابت آلومینیومی با کیفیت بالا و قطعات تزئینی مشکی براق مدل قبلی قابل حمل هستند ، فقط اکنون نمونه های دوم در کنسول مرکزی (دوباره بسته به تریم بستگی دارد) و اطراف کنترل صندلی در برجسته تر هستند. صندلی ها از همان کیفیت چرم Nappa با لحاف لحیم کاری شده ، در چند رنگ مختلف موجود هستند. این صندلی ها همچنین دارای گرمایش ، تهویه ، و 10 عملکرد مختلف ماساژ ، و همچنین گزینه های جدید "انرژی بخش" هستند که از طریق صفحه لمسی قابل دسترسی هستند.
ویژگی های اختیاری انرژی یک انتقال از سال گذشته است و کاربران می توانند از بین شش گزینه مختلف انرژی بخشی: تازه سازی ، گرم شدن ، نشاط ، لذت ، رفاه و آموزش را انتخاب کنند. هر یک از موارد مانند موسیقی ، نور محیط ، موقعیت صندلی و تهویه مطبوع را تنظیم می کند تا جلوه مورد نظر را ایجاد کند. و اکنون برای سال 2021 ، همین گزینه ها به مسافران ردیف دوم به عنوان بخشی از بسته انتخابی انرژی دهنده عقب تعمیم می یابد.
به لطف فاصله دو محور کشیده و نسبت های بهبود یافته ، S کلاس 2021 همچنین دارای فضای داخلی کمی بیشتر از مدل قبلی است. فضای سر جلو (42.0 اینچ) و فضای پا (41.0 اینچ) تقریباً یکسان هستند ، اما فضای آرنج جلویی با رشد 1.5 اینچی محکم رشد می کند. و در ردیف دوم ، یک دهم دهم اینچ اضافی در فضای سر ، 1.0 اینچ در فضای پا و چهار دهم اینچ در اتاق آرنج وجود دارد. فضای صندوق عقب نیز 0.8 فوت مکعب رشد می کند.
یکی از بزرگترین برجسته های کابین ، ویژگی جدید روشنایی محیط است که هر 0.6 اینچ دارای یک LED درون فیبر نوری است. مرسدس می گوید ، هدف این است که وسایل جدید روشنایی محیط یک خط نور مداوم در سراسر خودرو ایجاد کنند. از پانل های درب و داشبورد گرفته تا تخته های کف (حتی تا صندلی های عقب نیز امتداد یافته است) ، حدود 250 چراغ فیبر نوری در کل کابین وجود دارد.
فناوری: بزرگتر و پیشرفته تر
در داخل کلاس S جدید ، صفحه نمایش لمسی 12.8 اینچی به صورت استاندارد عرضه می شود و جایگزین صفحه نمایش 10.3 اینچی مدل قبلی می شود. این یک تنظیمات OLED است - مانند آنچه در Cadillac Escalade جدید دریافت می کنید - و در مقایسه با یک LCD سنتی ، گرافیک واضح تر ، سیاهی عمیق تر و رنگ های طبیعی تر را ارائه می دهد ، در حالی که 30 درصد انرژی کمتری مصرف می کنید.
این صفحه لمسی نسخه به روز شده سیستم سرگرمی و سرگرمی MBUX مرسدس بنز را اجرا می کند ، که به معنای انتقال ویژگی هایی مانند دستیار صوتی "Hey، Mercedes" است. اما اکنون "هی ، مرسدس" کمی بیشتر شهودی است. این می تواند توابع اساسی مانند اتصال بلوتوث ، پاسخ به دستوراتی مانند "قبول تماس" را توضیح دهد و حتی تا 27 زبان مختلف را می فهمد. به علاوه ، اکنون حتی مسافران ردیف دوم نیز می توانند از آن استفاده کنند.
یکی دیگر از تحولات MBUX ، ویژگی ناوبری با واقعیت افزوده است و مانند فرمان صوتی ، برخی از به روزرسانی ها را نیز دریافت می کند. ناوبری AR اکنون به جای صفحه مرکزی ، قرائت واضح تری را روی صفحه نمایشگر - که مربوط به مساوی 77.0 اینچ است - نمایش می دهد و می تواند تصویری را در فاصله حداکثر 33 فوت (10 متر) ارائه دهد.
پیوستن به آن صفحه عظیم مرکزی تا چهار صفحه نمایشگر دیگر در تمام اتاق قرار گرفته است. اولی یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی است که هر دو ال سی دی دیجیتال و عناصر عملی را با هم ترکیب می کند و جلوه ای شبیه به 3D ایجاد می کند که حرکت چشم راننده را ردیابی می کند - و مانند نسخه قبلی ، این مورد نیز بسیار قابل تنظیم و قابل تنظیم است. خوشه دیجیتال دارای چهار تنظیم مختلف است: احتیاط ، ورزشی ، انحصاری و کلاسیک.
- محرمانه: هفت رنگ مختلف ، 64 رنگ روشنایی محیطی
- Sporty: رنگ قرمز خوشه ابزار ، شمارنده دور پویا
- اختصاصی: رنگ سفید مروارید سفید ، حالت شب به طور خودکار به صفحه تاریک تغییر می کند
همچنین سه صفحه نمایش اختیاری در عقب موجود است: دو نمایشگر سرگرمی 11.6 اینچی نصب شده بر روی صندلی های جلو و سومین تبلت قابل جابجایی 7.0 اینچی در کنسول مرکزی به عنوان بخشی از بسته کنسول Business Center که دو قسمت عقب را کنترل می کند. راننده و سرنشینان عقب می توانند از طریق فرمان صوتی به پروفایل های شخصی در صفحه مرکزی و صفحه نمایش صندلی های عقب دسترسی داشته باشند که هرکدام گزینه های موسیقی و مالتی مدیا را دارند. و هر صفحه می تواند حداکثر هفت پروفایل کاربر مختلف را در خود جای دهد.
عملکرد: EQ تقویت شده است
مرسدس بنز S500 پایه دارای یک موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ با یک ژنراتور استارتر یکپارچه با EQ Boost - یک سیستم ترکیبی ملایم 48 ولت - مشابه آنچه در سایر بنزهای مدرن می گیرید. این تنظیمات برای 429 اسب بخار و 384 پوند فوت مناسب است ، 67 اسب و 15 پوند فوت نسبت به شش سیلندر پایه توربوشارژ مدل قبلی بهتر است. قدرت به هر چهار چرخ می رسد و EQ Boost با انفجارهای کوتاه 184 پوند فوت و 21 اسب بخار قدرت اضافی ارائه می دهد.
از آنجا S580 دارای V8 توربوشارژ دوقلوی V8 است که با 469 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت - یک پیشرفت شش اسب بخاری است. مرسدس 0 تا 60 بار عرضه نکرده است ، اما S500 و S580 هر دو با همان 9 سرعته اتوماتیک جفت می شوند و حداکثر سرعت الکترونیکی آنها 130 مایل در ساعت و پنج حالت مختلف رانندگی است: به علاوه ، و فردی
2021 مرسدس S500 | 2021 مرسدس S580 | در مقابل 2020 | |
موتور | Turbo 3.0L I6 w / EQ Boost | Twin-Turbo V8 w / EQ Boost | - |
اسب بخار | 429 | 469 | +67 HP / +15 LB-FT |
گشتاور | 384 | 516 | +6 HP / 0 LB-FT |
همچنین جدید برای سال 2020 اضافه شدن کنترل E-Active Body Control استاندارد است - همان میراگرهای هیدروپنوماتیک از SUV های مرسدس مانند GLE و GLS که وسیله نقلیه را به سمت بالا ، پایین و کنار می کشند. S کلاس همچنین دارای یک سیستم تعلیق جلو چهار پیوندی جلو و یک سیستم تعلیق عقب مستقل چند پیوندی است تا فرمان محرک عقب را در خود جای دهد. با کمک فرمان محور عقب ، کلاس S 2021 دارای نسبت فرمان 15 درصدی بهتر است.
ایمنی: امنیت اضافه شده
همانطور که انتظار دارید ، کلاس S جدید تقریباً با هر ویژگی ایمنی که مرسدس بنز در حال حاضر ارائه می دهد ، ارائه می شود. این لیست شامل ترمز اضطراری خودکار ، کروز کنترل تطبیقی با توقف و حرکت ، فرمان فعال ، کمک نگهدارنده خط ، کمک تغییر خط ، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی ، هشدار عبور متقابل جلو و عقب و نظارت فعال بر نقاط کور است. کاملاً جدید برای سال 2021 تشخیص دستی است ، به این معنی که برای دانستن اینکه کنترل دارید نیازی به حرکت دادن فرمان برای ماشین نیست - به راحتی دستان خود را روی آن قرار دهید. همچنین افزودن کنترل ایمپالس پیش ایمن استاندارد برای سال 2021 جدید است.
یک انتقال از SUV مانند GLE و GLS و وجهی از سیستم تعلیق تطبیقی E-Active Body Control (در واقع میله های ضد رول فعال که برای از بین بردن رول بدنه از سیستم 48 ولت استفاده می کنند) ، Pre-Safe Impulse Control می تواند یک از دو طرف به وسیله نقلیه می آیند و کلاس S را کمی بالا می آورند تا از شدت برخورد بالقوه کم شود.
گالری: 2021 مرسدس بنز کلاس S سدان
70 عکسها
S کلاس همچنین برای رانندگان خارج از وسایل نقلیه هشدار ویژه در مورد نقطه کور ارائه می دهد و اولین خودرویی است که کیسه های هوای صندلی عقب را برای محافظت از مسافران ردیف دوم در برابر برخورد شدید و همچنین یک نقطه کور ویژه ارائه می دهد هشدار برای رانندگانی که از وسایل نقلیه خود خارج می شوند. همچنین در این ویژگی های ایمنی فعال وسایل جدید روشنایی محیط وجود دارد که می توانند هشدارها را بصری تقویت کنند.
یکی دیگر از وسایل نقلیه جدید کلاس S ، گزینه سنتی ورود PIN در درب سمت راننده است. اما پیوستن به آن برای سال 2021 سه اقدام شناسایی جدید است تا مطمئن شوید S-Class شما از هر زمان دیگری ایمن تر است: اثر انگشت (واقع در داخل ، کنار دکمه نور خطر) ، تشخیص چهره و صدا. و گفته می شود که از هر سه گزینه مذکور می توان برای خریدهای داخل اتومبیل نیز استفاده کرد.
M.vesal
۳ سال پیش