محتوای درسی

اموزش هندبال

معرفی کتاب

مبتدی تا پیشرفته


خلاصه :

کتاب هندبال به منظور تدریس در رشته و تألیف آموزشهای فنی حرفهای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش تهیه گردیده و مورد استفاده قرار گرفته است. 

این کتاب مانند ّه آن تخصصی بودن در فنون ویژه از نظر تکنیکها اکثر آثار مکتوب دیگر نقاط قوت و ضعف خود را دارد یکی از نقاط قوت قابل توج ٔ وسیع حمله و دفاع، و دیگری، ارائه روشهای سادهای از نقشههای گروهی و تیمی در حمله و و تاکتیکهای انفرادی در دو زمینه دفاع میباشد. این کتاب تجدید نظر شده در سه بخش تنظیم و ارائه میشود: بخش اول: مبانی هندبال بخش دوم: فنون انفرادی پایه در دفاع و در حمله بخش سوم: فنون گروهی و تیمی پایه در دفاع و در حمله ٔ مختصری از تاریخچه، مقررات بازی، زمین ّفی می ّ شود و در حد نیاز، به ارائه ّی معر در بخش مقدمات، ورزش هندبال به طور کل ٔ آشنایی با توپ در ضمن تمرینات و حرکات اولیه به منظور گرم کردن بدن برای بازی پرداخته میشود. و ابزار بازی و در نهایت، به نحوه بخش اول مشتمل بر سه فصل خواهد بود. در بخش دوم، خالصهای کاربردی از فنون انفرادی در بازی هندبال ارائه میشود. بخش سوم به کاربرد فنون انفرادی در بازی واقعی، در سطح مقدماتی، اختصاص یافته است. در این بخش، به مباحثی چون آغاز بازی، فنون و آرایشهای دفاعی، فنون و آرایشهای حمله و مبحث ضد حمله پرداخته شده و یک قسمت نیز به فنون دروازهبان که در تیمهای هندبال، در هر سطح از بازی یک بازیکن کلیدی است، اختصاص یافته است. چشم انداز پایه در این سه بخش، هندبال ٔ بخشها و فصلها، برای درک بهتر مفاهیم، تمرینات و بازیهای ساده آماده کننده، گنجانده شده آموزشی مقدماتی بوده است. در همه است تا کتاب، عالوه بر این که برای معلمان و مربیان هندبال یک منبع درسی است، برای فراگیران نیز یک خود آموز قابل استفاده باشد. تصاویر متعدد کتاب نیز در تکمیل مطالب نظری به این امر کمک خواهند کرد.

هدف کلی آموزش قوانین بازی و نحوه اجرای تکنیکها و تاکتیکهای انفرادی پایه و کاربردی در حمله و در دفاع و منتخبی از نقشههای گروهی و تیمی در ورزش هندبال تیمیheart

شکا میتوانید در کتاب خوانه مدرسه این کتاب را بخوانید 

شناسه ردیف:2002

شناسه فرعی :880

کد : 6481 در گروه علمی 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران