دلنوشت

اموزش وصل رم بر روی سیستم


خلاصه :

کامپیوتر را خاموش کرده بعد کامپیوتر را از برق در میاوریم بعد بدنه را باز کنید بعد در  ماژول رم مورد نظر  را وصل کنیم بعد بدنه را دوباره وصل کنیم بعد کامپیوتر را به برق وصل کنیم  

ابتدا باید کامپیوتر خود را خاموش کرده و تمام کابل‌های متصل به آن را جدا کنید. سپس بدنه کناری کیس کامپیوتر خود را برداشته و به مادربرد دسترسی پیدا کنید. اسلات‌های حافظه رم را می‌توانید دقیقا در کنار سوکت پردازنده مشاهده کنید. به دنبال هیت سینک بزرگی که در بالای مادربرد قرار دارد، بگردید. در کنار آن، معمولا دو یا چهار اسلات حافظه را خواهیم دید.

قبل از نصب حافظه رم جدیدی که خریداری کرده‌اید، باید کیت‌های قدیمی را بردارید. کنار این کیت‌ها، گیره‌های نگهدارنده پلاستیکی وجود دارند که در دو انتهای شکاف‌های حافظه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. آن‌ها را فشار دهید تا بتوانید حافظه رم قدیمی سیستم خود را بیرون بیاورید. بعد از این کار، بهتر است که هرگونه گرد و غبار را از اسلات‌های حافظه پاک کنید یا اینکه با استفاده جاروبرقی، به آرامی آن منطقه را پاکسازی کنید. روش‌های دیگر نیز بنا به تجربه و امکانات خودتان برای این کار قابل استفاده هستند.

هر مشکل داشتید بپرسید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران