آموزش

کاربرد اکسل

داودی محمد عرفان


خلاصه :

کاربرد اکسل    

کاربرد اکسل (excel) در محیط کار :

مدیریت بودجه برای خانواده‌ها یا دارایی کسب و کارها

مدیریت فاکتورها و رسیدها

پیگیری پروژه‌ها، فروشنده‌ها و مشتری‌ها و سوابق سلامت اشخاص

مدیریت برنامه‌ها و تقویم‌ها

ایجاد چک لیست و لیست وظایف

محاسبات مالی، وام، بدهی و گرونامه‌ها

مدیریت اموال

 

مفاهیم به کاربرده شده در نرم‌افزار اکسل:

برگه یا Sheet: هر فایلی که در اکسل موجود است و در کاربرد اکسل نقش مهمی را دارد، شامل تعدادی برگه می‌باشد که در هر یک از این برگه‌ها می‌توانید اطلاعات مختلف و مهم را ذخیره کنید.

ردیف و ستون: هر جدول دارای تعداد دلخواه و مورد نیازی ردیف و ستون می‌باشد که هرچه اطلاعات تولید شده شما بیشتر باشد، این ردیف‌ها و ستون‎ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

سلول یا Cell:به هر خانه‌ای که موجود باشد، یک سلول می‌گویند که با استفاده از قابلیت Merge می‌توان در صورت نیاز و دلخواه، چند سلول را به یکدیگر چسباند.

 


پارسال
عالی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

جناب داودی پروفسور اولا معلم گفتند در موردش مطلب نزاریم بعدشم خودت خودتو تایید میکنی؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران