آموزش

کاربرد اکسل

داودی محمد عرفان


خلاصه :

کاربرد اکسل    

کاربرد اکسل (excel) در محیط کار :

مدیریت بودجه برای خانواده‌ها یا دارایی کسب و کارها

مدیریت فاکتورها و رسیدها

پیگیری پروژه‌ها، فروشنده‌ها و مشتری‌ها و سوابق سلامت اشخاص

مدیریت برنامه‌ها و تقویم‌ها

ایجاد چک لیست و لیست وظایف

محاسبات مالی، وام، بدهی و گرونامه‌ها

مدیریت اموال

 

مفاهیم به کاربرده شده در نرم‌افزار اکسل:

برگه یا Sheet: هر فایلی که در اکسل موجود است و در کاربرد اکسل نقش مهمی را دارد، شامل تعدادی برگه می‌باشد که در هر یک از این برگه‌ها می‌توانید اطلاعات مختلف و مهم را ذخیره کنید.

ردیف و ستون: هر جدول دارای تعداد دلخواه و مورد نیازی ردیف و ستون می‌باشد که هرچه اطلاعات تولید شده شما بیشتر باشد، این ردیف‌ها و ستون‎ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

سلول یا Cell:به هر خانه‌ای که موجود باشد، یک سلول می‌گویند که با استفاده از قابلیت Merge می‌توان در صورت نیاز و دلخواه، چند سلول را به یکدیگر چسباند.

 


برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران