دلنوشت

مدافع امنیت شهید علی وردی

شهید آرمان علی وردی

بسیجی طلبه که در اکباتان به دست آشوبگران به درجه رفیع شهادت رسید.


خلاصه :

طلبه بسیجی آرمان علی وردی ۲۱ ساله از شهدای ناآرامی ها و اغشتاشات اخیر است که چهارشنبه شب (۴ آبان ۱۴۰۱) در منطقه اکباتان تهران مجروح و به شهادت رسید

گفته ای از خانواده شهید :

آرمان پیش از این دوست داشت به سوریه برود و در راه حرم حضرت زینب به شهادت برسد. آدمی نبود که به دیگران ظلم کند، همیشه مدافع حق بود، رشته مهندسی می خواند ولی به خاطر علاقه ای که به حوزه داشت از دانشگاه انصراف و رفت طلبه شدآرمان مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) بود و بعد از طلبه شدند به کارهای تربیتی آموزشی ادامه داد و وقتش را برای تربیت نوجوانان گذاشت.

شهادت:

کلاس درس و حوزه‌اش که تمام شد بعد از گپ و گفت با هم کلاسی ها راهی مسجد محل شد، تا طبق قرار قبلی برای مقابله با آشوبگران راهی شوند، به مسجد که رسید یکی از بچه های مسجد آرمان را دید او را گوشه مسجد نشاند و شروع کرد به مباحثه، یواش یواش دوستان دیگه هم کنار هم جمع شدند و گعده شکل گرفت، چند ساعتی را مشغول مباحثه بودند که اعلام شد در محله اکباتان اغتشاش گران گران و معترضان درحال شعار و آشوب در مکان هستند.

 

شهید بادوستانش به محل رفتند و آشوب گران آن را می گیرد ودیگری کوله پشتی آرمان را باز میکند و می‌بیند که درآن  کتاب های حوزه علمیه است ومیفهمند که آرمان طلبه است ومورد ضرب آشوب گران قرار می‌گیردودر اثر ضربات شدید آشوبگران به کما رفت و بعد از چند ساعت به شهادت رسید.

ده روز پس از حادثه پلیس مدعی شد که عاملان اصلی این اقدام را شناسایی و دستگیر کرده‌است. روزنامهٔ جوان وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «... متهمان که همگی جوان هستند و تحصیلاتی از سیکل تا دیپلم دارند در بازجویی‌ها ادعا می‌کنند تحت تأثیر آموزش‌های شبکه‌های مجازی و مصرف ماده مخدر گل و جنگ رسانه‌ای بیگانگان قرار گرفته و فریب خورده‌اند.»

تعداد متهمان دستگیر شده ۵ نفر اعلام شده‌است، (۱ نفر به اتهام زدن ضربات چاقو، ۱ نفر متهم به زدن با سنگ، ۱ نفر متهم به ضرب و شتم و ۲ نفر دیگر فیلم‌بردار و انتشار دهنده فیلم بوده‌اند) و تعداد کل مظنونان پرونده، ۱۵ نفر عنوان شده‌است. به گزارش فارس، در ۱۶ آبان، فرمانده سپاه تهران از دستگیری ۱۴ نفر از عوامل کشته‌شدن آرمان علی‌وردی خبر داد.

سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، کشته شدن علی‌وردی را به‌دلیل تحریک و آموزش رسانه‌های غربی دانست. چهارده نفر از عاملان اصلی قتل وی دستگیر شدند و متهم اصلی، دلیل حمله خود را تأثیر پذیرفتن از فضای مجازی عنوان کرد.

#ما_برای_آرمان_هامون_میجنگیم

خیلی حادثه ناراحت کننده ای بود
در ادامه بگم که حتما برای مطلب عکس بزار و رو تیتر زندگینامه ننویس

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران