دلنوشت

متن ها یی از حاج قاسم

عمو قاسم


خلاصه :

متنی درمورد حاج قاسم

از خود گذشتگی هایشان، از رشادت هایشان، از دین و ایمان و انسانیتشان، از سختی ها و رنج هایی که کشیده اند، از ظلم هایی که به آنها شده و از پر پر شدنشان به خاطر آسایش ما، به خاطر دفاع از میهن و ناموسشان…

حاج قاسم عزیز! ای سردار دلها! چقدر دلم میخواست که شما را از نزدیک ببینم و بپرسم که چگونه زیستی که همه را برای ما خواستی و برای خودت هیچ نخواستی؛ بپرسم که این همه رشادت و دلاوری را چگونه کسب نمودی که از کابوس بزرگی مثل داعش وحشی نمی ترسیدی.

وقتی فهمیدم که به قلب دشمن میزدی و باافتخار بر می گشتی مو به تنم سیخ می شد.

مادرم می گوید که شما در جنگ تحمیلی نیز فرمانده دلیری بودی و با بعثی های خبیث می جنگیدی.

وقتی می بینم کشور عزیزم این همه فرمانده و سرباز رشید و دلاوری دارد که درس گرفته از مکتب سید الشهدا و امام (ره) هستند به خودم می بالم و احساس آرامش و غرور می کنم و این امنیت را مدیون شما می دانم. شمایی که نه تنها ایران، بلکه تمام کشورهای مسلمان (سوریه، لبنان، عراق و …) به شما افتخار می کنند.

سالار عزیز! تو یک نفر بودی و اما آمریکا و اسرائیل و انگلیس که به قول خودشان ابر قدرت بودند از تو می ترسیدند و برای همین تو را به شهادت رساندند تا شاید به آرامش برسند. اما این خیالباطلی بود، چرا که خون تو هنوز می جوشد… تو نه تنها کشور ما بلکه کشورهای مسلمان و مظلوم را نیز از شر داعش رهاندی و به استکبار سیلی محکمی زدی که هیچ وقت تاریخ بشری تو را فراموش نخواهد کرد.

حاج قاسم عزیز، بگو بدانیم ما فرزندان این سرزمین چگونه می توانیم مثل شما شجاع و بی باک و دور اندیش باشیم که آیندگان با شنیدن ناممان سر بلند کنند. خوشا به حالت که سبک بال رفتی و دینی به گردن نداری جانا معلم خوبی بودی و هستی…

من وقتی خبر شهادت مدافعان حرم خصوصا شما را شنیدم بسیار ناراحت شدم اما وقتی شنیدم که به خانواده های شما تبریک می گفتند فهمیدم که به مقام والایی رسیده اید، فهمیدم که زنده اید و ما را میبینید، فهمیدم که شهادت مخصوص یک دوره و زمان نیست بلکه ازازل تا ابد خون شهید می جوشد. و در رگ های آیندگان جریان می یابد. اکنون آسوده بخواب که به مراد دلت رسیدی و به رفقای شهید خود پیوستی.

شهادت قسمت شما بود شما از طرف خدا انتخاب شدید و خوشا به حالتان که به خدا نزدیک شدید و سبک بال به سوی عرش پرواز کردید به همانجا که تعلق داشتید، زمین برای شما تنگ بود. شما را به خدا برای ما هم دعا کنید شاید که با دعای خیر شما ما هم مورد لطف و بخشش خداوند قرار بگیریم.

راهت ادامه دارد شهید…

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران