دلنوشت

تجربه مکالمه با

هوش مصنوعی

Bing(chatgpt)


خلاصه :

تجربه کاربری من از گفتگو با یک هوش مصنوعی

سلام من امیرمهدی عرب هستم

امروز آمده ام تا درباره یک هوش مصنوعی که می تواند به سوال شما پاسخ دهد صحبت کنم.

 

ChatGPT یک نمونه اولیه از چت‌بات دیالوگ‌محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را متوجه شود و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان تولید کند. در‌حقیقت ChatGPT جدیدترین نسخه از GPT، خانواده‌ای از هوش مصنوعی با قابلیت تولید متن به‌حساب می‌آید.

ChatGPT چگونه کار می‌کند؟

این چت‌بات که با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی توسعه پیدا کرده است، از طریق یک رابط کاربری گفت‌وگو‌محور، به سؤالات پاسخ داده و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار از طریق یک نمونه عظیم از اطلاعات اینترنت آموزش داده شده است.

چت‌بات ChatGPT چگونه کار می‌کند؟

به گفته OpenAI، این ابزار با تمرکز روی سادگی در استفاده توسعه پیدا کرده است: «قالب گفت‌وگومحور این قابلیت را به ChatGPT داده تا بتواند به سؤالات بعدی کاربران هم جواب دهد، اشتباهات خود را بپذیرد و به چالش بکشد و همچنین درخواست‌های نامناسب را رد کند.»

 

چت‌بات جدید OpenAI چه کاربردهایی دارد؟

این چت‌بات را می‌توان به‌گونه‌ای جایگزین گوگل توصیف کرد؛ چرا که می‌تواند توضیحات ارائه کند، به سؤالات پیچیده پاسخ دهد و برای مواردی مانند نحوه نوشتن کد و حل مشکلات، راه‌حل ارائه کرده و همچنین پرسش‌ها را بهینه کند. همین موضوع باعث شده است تا گوگل احساس خطر کند و به‌دنبال رونمایی از رقیب آن باشد.

طبق برخی پیش‌بینی‌ها، چت جی پی تی می‌تواند پایان‌دهنده مشق و تکلیف در مدارس باشد و حتی کسب‌وکار گوگل را نابود کند. ChatGPT برای نوشتن مقالات علمی هم مورد استفاده قرار گرفته است که همین موضوع باعث شده تا مجلات علمی معتبر جهان استفاده از آن به‌عنوان نویسنده را ممنوع کنند.

در حالت کلی، کاربردهای هوش مصنوعی چت جی پی تی به‌صورت تئوری نامحدود است. شما می‌توانید سؤالات مختلف از آن بپرسید یا حتی از آن بخواهید که یک مقاله را برایتان خلاصه کند.

 

من ولادت حضرت ابوالفضل را به او تبریک گفتم و او پاسخ جالبی داد که تصویرش را گزاشته ام.

 

این بود تجربه من از گفت و گو با یک هوش مصنوعی

 

شما هم می توانید سوالات خود را در بخش نظرات بگویید تا من  بپرسم و جوابش را به شما بگویم. 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران