مقالات
این کار ها باعث امنیت و انجام هر چه بهتر ه کار می شود
در شبکه های اجتماعی چه "باید ها" و "نبایدهایی"باید رعایت شود؟
پس بخوانید.
خلاصه :
در این صفحه در باره ی بعضی از باسید ها و نباید ها توضیح می دهیم. در باره کار هایی که فرد در سایت نباید انجام دهد. در آخر یک انمیشن هم وجود دارد که میتوانید مشاهده کنید.بعضی کار ها هستند که نباید در سایت ها و شبکه های اجتماعی انجام شود و حتی برخی جا ها موجب دزدی یااین ها میشوند. من برخی از آن ها را برای شما شرح می دهم.
نداشتن استراتژی رسانههای اجتماعی
منظور راه و روشی است که در آن سایت طی می کنیم .
مثلا ،استراتژی که رسانه های خارجی برای منحرف کردن افکار ما دارند ،البته این نمونه ای از استراتژی بد بود و نمونه های بهتری هم داریم.
نداشتن این طرز فکر باعث به هم ریختگی و ... می شود.
ایجاد حساب کاربری در بسیاری از رسانههای اجتماعی
این اشتباه بیشتر کاربر هاست و نکته امنیتی به حساب می آید.
پاین کار باعث امنیت اطلاعات و دارایی های شما می شود.
پرداخت برای افزایش تعداد فالوورها
کمیت بر کیفیت برتری ندارد.
کسب هزاران فالوور و تائید اجتماعی آنها، زمان و تلاش زیادی میخواهد.
این کار بی هوده ای است و بر صداقت شما اثر منفی می گذارد.
صحبت کردن زیاد در مورد برند خودتان و نه هیچ چیز دیگر
ای کار باعث از بین رفتن تصویر ذهنی مردم نسبت به شما می شود.شما باید برای جلب مکردن کاربر های خود روش ها دیگری انجام بدهید.
بنابراین اگر شما 10 محتوا در هفته در رسانههای اجتماعی منتشر میکنید، پنج محتوا باید محتوای مرتبط نوشته شده توسط دیگران باشد؛ سه محتوا باید توسط شما تولید شده باشد که مربوط به مخاطبان شماست نه فروش-محصولات یا خدماتتان.
در نهایت هم دو محتوا باید شامل سرگرمی و محتوای شخصی باشد که به برند شما هویت انسانی میبخشد.
#به درستی از هشتگها استفاده کنید#
این کار نتیجه نامطلوبی دارد.
استفاده بیش از حد از هشتگ ها و استفاده از هشتگ های غیرمرتبط وجهه و نتایج جالبی برای شما به دنبال ندارد. حتی اگر فالوورهای جدیدی به دست آورید، اغلب آنها یا ربات هستند و یا افرادی هستند که می خواهند شما نیز آنها را فالو کنید.
در رسانههای اجتماعی «اجتماعی» نباشید
افرادی که از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند انتظار دارند شرکتها هم در این رسانهها پیگیر و تعاملی عمل کنند. آنها همچنین میخواهند احساس کنند بهجای تعامل با یک ربات دارای شخصیت حقوقی با یک انسان روبرو هستند.
پاسخ به نظرات، بین شما و مشتریانتان اعتماد و صمیمیت ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این استفاده از بیان جالب و شوخ در تعامل با مخاطبانتان هم میتواند مؤثر باشد.
.فراموش نشه