معرفی

بسم الله الرحمن الرحیم

نرم افزار های عکسبرداری از دکستاپ

رایانه


خلاصه :

رایانه....

من در این تحقیق می خواهم چند نرم افزار مشابه با  snagit به شما معرفی کنم:

۱_

WinSnap

 نرم افزار کوچک و مفیدی است که به شما این امکان را میدهد تا بسادگی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید و سپس این تصاویر را بنابر خواسته و نیاز خود ویرایش نمایید. نرم افزار WinSnap قابلیت های فراوانی دارد، قابلیتهای استاندارد این ابزار شامل امکان گرفتن آسان عکس از تصاویر غیر مستطیل شکل بهمراه پس زمینه های دلخواه و شفاف ، انتقال Canvas ساده و خودکار، فیلترهای رنگ گذاری، و امکان انداختن سایه های قطره ای چشم شکلاتی می باشند. نرم افزار WinSnap که از ساقت نود و هشت دانلود می کنید از فرمتهای مختلف تصویری پشتیبانی نموده و قابلیتهای ذخیره سازی خودکار پیشرفته ای نیز دارد. WinSnap می تواند بصورت خودکار تصویر گرفته شده را با استفاده از افکت ملایم انداختن سایه، افزودن واتر مارک، تغییر رنگ آمیزی و ذخیره دلخواه بصورت یک فایل جدید و یا کپی نمودن آن در کلیپ برد ارتقا و بهبود بخشد.

2-Ashampoo Snap نام یکی دیگر از نرم افزارهای کمپانی معروف و موفق Ashampoo میباشد که برای شما امکان عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش را فراهم میکند. این نرم افزار با دارا بودن فضای کاری گسترده و ابزارهای مختلف به راحتی می تواند به شما در ساخت فیلم های آموزشی کمک کند. به کمک این نرم افزار می توانید از پنجره های باز یا یک پنجره و محیط نرم افزاری خاص یا صفحات اینترنتی ، عکس و فیلم تهیه کنید. تنها با چند کلیک عکسبرداری از صفحه نمایش را آغاز کنید. در دسترس بودن همه ی ابزارهای ویرایشی برای اضافه کردن عکس,متن,یادداشت و… می تواند نیاز ویرایشی شما را برطرف کند. همچنین سایه دادن و افکت دادن به تصاویر از ویژگی های این نرم افزار است. ذخیره کردن تصاویر با بالاترین کیفیت دیگر ویژگی این نرم افزار است. همچنین می توانید فیلم های گرفته شده را در فیسبوک و یوتیوب اشتراک گذاری کنید.

3-FastStone Capture نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف به صورت حرفه ای می باشد.

در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران