معرفی

بازی های مخفی گوگل


خلاصه :

.

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

Chrome, Android, and Google’s Best Hidden Games

استفاده از این بازی ها در هر شرایط می تواند سرگرم کننده باشد؛ مثلا در کروم و زمانی که اینترنت شما به دلایلی قطع شده باشد؛ یا هنگام دانلود فایلی حجیم و زمانبر که شما در انتظار تکمیل فرآیند دانلود هستید و می توانید در گوگل این بازی را انجام دهید.

بازی T-Rex در کروم

در کنار مشکلات آزار دهنده کروم، این مرورگر امکانات زیادی نیز برای کاربران و مخصوصا زمانی که اتصال اینترنت قطع شده باشد و کاربر با صفحه ای حاوی پیغام no network connectivity  رو به رو شود در بردارد. برای شروع این بازی در این مواقع تنها کافی است که دکمه space را از کیبورد خود فشار دهید تا بازی شروع شود. برای ادامه این بازی spacebar را برای پریدن این دایناسور کوچک فشار دهید.

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

بازی آتاری در گوگل

بازی آتاری نمونه ای از سرگرمی های قدیمی است که امروزه سرویس های کاربردی گوگل هر کاربر بدون تجهیزات خاصی به سادگی در دسترس است. تنها کافی است در باکس جست وجو عکس گوگل عبارت Atari breakout را تایپ کنید تا بازی با بلوک ها و توپ شروع شود.

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

بازی Pac-Man گوگل

گوگل اخیرا یک لوگو تعاملی را با بازی Pac-Man ایجاد کرد.این بازی قطعا برای بسیاری از کاربران خاطره انگیز خواهد بود و برای دسترسی به آن تنها کافی است عبارت google pacman را در گوگل تایپ کنید و روی اولین نتیجه جست وجو کلیک کنید تا بازی شروع شود.

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

مشاهده آیکن ورژن اندروید دستگاه شما

هر نسخه از اندروید که اخیرا منتشر شده است، آیکن های مخصوص به خود را داشته است و به واسطه این آیکن ها شناسایی میشود.در واقع دیدن این آیکن ها و شناسایی آن ها تاثیری روی دستگاه شما ندارد و قابلیت خاصی نیز در اندروید محسوب نمیشود؛ اما حداقل می توانید ورژن فعلی اندروید خود را شناسایی کنید و در صورتی که اندروید شما به روزرسانی شده باشد ، باخیر شوید.

جهت مشاهده این آیکن ها ابتدا وارد Settings شوید و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا About phone را ببینید.از همین قسمت می توانید ورژن دستگاه خود را مشاهده کنید و چندین بار روی آن ضربه بزنید تا آیکن اندروید فعلی شما نمایش داده شود.

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندرویدمعرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندرویدمعرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

بازی Flappy Droid اندروید

ابتدا که این بازی عرضه شد با استقبال بسیار کاربران مواجه شد. این بازی در عین سادگی چالش برانگیز بود و پیچیدگی خاصی داشت. پس از مدتی تیم اندروید تصمیم گرفت این بازی را در دل سیستم عامل بگنجاند و به این ترتیب هر کاربر بتواند از آن استفاده کند. این بازی برای اندروید مارشمالو یا آب نبات در دسترس است و جهت بپیدا کردن آن از روش بالا استفاده کنید. به این شکل که از قسمت تنظیمات صفحه را به پایین اسکرول کنید تا About phone  را پیدا کنید. روی این قسمت چند بار ضربه بزنید و آن را نگه دارید. بعد از مدتی بازی شروع خواهد شد. لذت ببرید!

معرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندرویدمعرفی بازی های مخفی شده کروم، گوگل و اندروید

تخم مرغ های عید پاک گوگل

تخم مرغ های عید گوگل (Easter Eggs) اصلاح خاصی برای برخی از کلمات جستجو است که وقتی آن ها را در گوگل سرچ می کنید، نتایج به شکل متفاوتی ظاهر میشوند؛ این شیوه های نمایش برای کابر سرگرم کننده و جذاب تر هستند. تنها کافی است این عبارات را در باکس جست وجو وارد کنید تا این نتایج شگفت انگیز را مشاهده کنید:

  • Do a barrel roll: نتایج در صفحه چرخش می کنند!
  • Zerg Rush: نتایج جست وجو را در هم میریزد!
  • Askew: صفحه نتایج کج میشود!
  • Flip a coin: برای شیر یا خط انداختن دیگر نیازی به سکه ندارید؛ این کار را به گوگل بسپارید!
  • Roll a die: برای بازی های خود از تاس گوگل استفاده و شانس خود را امتحان کنید.
  • Google Gravity: تمام عناصر صفحه در حالت بی وزنی و با جاذبه گوگل معلق میشوند!
  • Google in 1998: شیوه نمایش نتایج گوگل را در سال ۱۹۹۸ را مشاهده کنید!
  • Anagram: آناگرام ابزاری برای پیدا کردن معماهای جداول برای افرادی است که به حل کردن جدول علاقمند هستند. با جست وجو این عبارت در گوگل بر خلاف تصور با لغت دیگری رو به رو میشوید که گوگل به شوخی به کاربران پیشنهاد می دهد و آن ها را متعجب می کند!
  • Bacon Number :این عبارت را در گوگل جست وجو کنید تا بازی و تاریخچه  Six Degrees of Kevin Bacon را مشاهده کنید.

در پایان میتوانید لیست کامل جستجو های جالب گوگل را در پست ۱۴ جستجو که در گوگل نتایج جالب و کاربردی را نمایش میدهند انزل وب مشاهده کنید.

9Chrome-Android-and-Google-Best-Hidden-Games

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران