محتوای درسی

آنتی ویروس ها

کلاس رایانه


خلاصه :

کارایی آنتی ویروس و برنامه های مرتبط 

ویژگی های یک آنتی ویروس خوب

 

موتور جستجوی قوی و استفاده از موثرترین روش های تشخیصی

یکی از مهمترین نکات در قدرت یک آنتی ویروس و کارایی آن، موتور جستجوی آن می باشد. بنابراین یک آنتی ویروس خوب الزاما باید از یک موتور جستجوی قوی و همچنین ترکیبی از موثرترین روش های تشخیص بدافزارها استفاده نماید.

برخورداری از دیتابیس قوی و به روزرسانی های منظم

یک آنتی ویروس خوب، باید از بانک اطلاعاتی قوی برخوردار باشد و به طور منظم، دیتابیس خود را به روزرسانی نماید تا در برابر بدافزارهای جدید، موثر واقع شود. البته شما به عنوان کاربر، برای تامین امنیت خود موظف هستید، لایسنس قانونی این نرم افزارها را تهیه نمایید تا بتوانید به طور منظو آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید .آنتی ایکس باشد

یعنی اینکه با خرید یک آنتی ویروس ، شما یک آنتی اسپم ، آنتی ورم ، آنتی فیشینگ ، آنتی تروجان و یا حتی یک فایروال خوب داشته باشید. البته در حال حاضر اکثر کمپانی های تولید کننده آنتی ویروس تقریبا کلیه محصولاتشان را در قالب یک محصول آنتی ایکس ارائه می دهند.

سرعت اسکن مناسب و فشار کم بر روی سیستم

یک آنتی ویروس خوب می بایست سرعت مناسبی برای اسکن کردن سیستم داشته باشد. تصور کنید هر بار که قرار باشد سیستم شما اسکن شود ساعت ها طول بکشد، این مسئله طبیعی است که شما پس از چندین بار اسکن، از اسکن مجدد خسته شده و دیگر از اینکار استفاده نخواهید کرد. همچنین می بایست از آنتی ویروسی استفاده کنید که بار کاری پردازنده را تا حد معقولی استفاده کرده و آن را بی دلیل بالا نبرد.

توان بالا در پاکسازی بد افزارها

یکی از ویژگی های بسیار مهم در نرم افزارهای آنتـی ویروس، قدرت حذف ویروس و بدافزار هایی است که قبلا سیستم را آلوده کرده اند. بنابراین یک آنتی ویروس خوب علاوه بر تشخیص ویروس ها باید قادر به حذف و پاکسازی آن ها نیز باشد. یکی از نکات مهم در این باره، داشتن قابلیت اسکن سیستم در وضعیت بوت می باشد.

عدم نمایش هشدارهای غلط

نمایش هشدارهای غلط می تواند برای کاربران دردسر ایجاد کند و کاربران را به آنتی ویروس بی اعتماد سازد. بنابراین یک آنتـی ویروس خوب باید از نمایش پیغام ها و هشدارهای غلط به کاربران خودداری نماید.

برخورداری از امکان آپدیت بصورت  آفلاین

یک آنتی ویروس مناسب باید این امکان را برای کاربرانش فراهم کند که بتوانند فایل به روز رسانی پایگاه داده خود را بصورت آفلاین دانلود کنند و در هر جایی که آنتی ویروس نصب شده است و فارق از اینکه به اینترنت متصل هستند یا خیر به روز رسانی نمایند.

کسب درجه و امتیاز عالی در تست های به عمل آمده توسط مراکز معتبر

هرگز به تست ها و امتیازاتی که یک کمپانی معتقد است محصولش کسب کرده است، توجه نکنید. اگر می خواهید درک درستی از مقایسه محصولات آنتی ویروس داشته باشید حتما به رنکینگ های معتبر از جمله وب سایت AV-comparatives مراجعه کنید.

میلیونر باش نتایج مقایسه بین محبوب ترین آنتی ویروس های جهان در سال ۲۰۱۶ را که توسط سایت معتبر AV-comparatives منتشر شده است، برای راحتی کاربران گرامی ترجمه نموده است. در نتیجه می توانید نتایج تست های به عمل آمده و انتخاب برترین آنتی ویروس جهان در سال ۲۰۱۶ را در مقاله مقایسه بهترین آنتی ویروس‌های جهان مطالعه بفرمایید. 

ویروس چیست؟

ویروس نوعی بد افزار است که می تواند آثار مخربی مانند فرمت کردن و یا پاک کردن اطلاعات دیسک را به همراه داشته باشد.

نام «ویروس» بدلیل نوع عملکرد این بدافزار است.این بدافزار معمولا بدون اطلاع میزبان وارد می شود . کدهای مختلف را آلوده می کند.خود این کدها می توانند کدهای دیگر را آلوده کنند کد های جدید هم همین طور... و این ویروس مانند ویروس بیولوژیکی شیوع پیدا می کند.

اولین ویروس

فرد کوهن در نوامبر 1983 که در دوره کارشناسی بود، توانست در عرض 5دقیقه با نوشتن یک کد سیستم های امنیتی را دور زد.و بعد از 30 دقیقه توانست بر کل سیستم های دانشگاه تسلط پیدا کند.

انواع ویروس ها

ساکن رم (Memory Resident Virus)

همانطور که از اسمشان مشخص می باشد این ویروس ها بر روی رم می نشینند و درون رم به طور مرموزی مخفی می باشند و زندگی می کنند و طرز کار آن ها به این صورت است که با هر بار روشن شدن کامپیوتر کار خود را شروع کرده و سعی می کنند فایل ها را آلوده کنند بعضی از این ویروس ها CMJ , MEVE و … نام دارند.

ویروس های ماکرو (Macro Virus)

این نوع از ویروس ها دست می گذارند بر روی فایل های ورد و اکسل و … یعنی اصولا فایل هایی با پسوند XLS , PPS , DOC , MDB مورد حمله قرار می دهند ، پس مواظب اینگونه فایل های خود باشید زیرا این ویروس ها در آن ها مخفی می شوند و توسط ایمیل در شبکه های مجازی منتشر می شوند ، نام بعضی از این ویروس ها RELAX , A , BABLES و … می باشد.

ویروسهای بازنویسی (Overwrite Virus)

این ویروس ها بسیار مرموز و عجیب هستند و به گونه ای می باشند کاملا فایل شما را حذف و نابود می کند بدون اینکه حتی حجم آن تغییر کند ، این ویروس خیلی خطرناک می باشد و کلیه فایل های شما را ممکن است از بین ببرد. بعضی از این نوع ویروس ها REBOOT , WAY و … نام دارند.

ویروسهای عملکرد مستقیم (Direct Action Virus)

با اجرا شدن این ویروس ، ویروس خود را تکثیر می نماید و عمل مستقیمی را در شرایط مناسب انجام می دهد که باعث می شود سیستم شما آلوده شود ، این ویروس معمولا پوشه هایی را که در فایل Autoexec.bat نمایان باشند را ویروسی می کند ، این ویروس ها معمولا و در اکثر اوقات در ROOT Directory زندگی می کنند.

اسکریپت های ویروس وب (Web s‌c‌r‌i‌p‌ting Virus)

برخی از صفحات وب که اکثر اوقات ظاهرهای زیبا و دوست داشتنی نیز دارند دارای اسکریپت ها و کدهای پیچیده ای هستند که اینگونه ویروس ها در میان آن ها پنهان می شوند و با بک کلیک کافی است تا مرورگر و سیستم عامل شما آلوده شود پس مواظب خود در دنیای اینترنت باشید و به هر سایتی اعتماد نکنید

ویروس دایرکتوری (Directory Virus)

این ویروس که به Cluster نیز معروف می باشد ، دایرکتوری های کامپیوتر را آلوده میکند و همچنین مسیر را نیز تغییر می دهد . این ویروس در HARD زنندگی می کند و روی تمام دایرکتوری ها تاثیر می گزارد

ویروس چند جزئی (Multipartite Virus)

این ویروس ها که در رم (RAM) زندگی می کنند به حالت های مختلفی تکثیر می شوند و عملکردشان معمولا بستگی به سیستم عامل شما و فایل های نصب شده دارد

ویروسهای چند شکل (Polymorphic Virus)

ویروس های چند شکل نیز یکی از خطرناک ترین ویروس ها می باشند چرا که این ویروس ها با هربار آلوده کردن سیستم شما خودشان را به روش متفاوتی کد گذاری می کنند و هربار کد خود را تغییر می دهند این حرکت هوشمندانه باعث شده کار برای آنتی ویروس های مختلف سخت شود و شناسایی این ویروس ها بسیار برای آن ها مشکل شود.

ویروس FAT

این ویروس ها همانطور که از اسمشان پیداست به پارتیشن های FAT یا همان File Allocation Table و اینگونه پارتیشن ها را آلوده می کنند

کرم ها (Worm)

کرم ها دقیقا همانند ویروس ها می باشند ولی فرق آن ها در این است که برای زندگی و تکثیر به فایل های دیگر وابسته نیستند و کاملا مستقل عمل می کنند و اطلاعات شما را آلوده می کنند.

تروا یا تروجان (Trojan)

یکی از نام آشناترین انواع ویروس های کامپیوتری ویروس تروجان می باشد ، این ویروس که یک ویروس جاسوسی است یعنی به گونه ای وارد سیستم می شود که همهچی عالی به نظر می رسد درست همانند اسب تروا ولی در پشت برنامه ها ویروسی وارد سیستم شده است که مستقیما به اطلاعات مربوط به حساب های کاربری شما نفوذ می کند

دزد مرورگر (Browser Hijacker)

اینگونه از ویروس ها همانطور که از اسمشان پیداست مرورگر شما را می دزدند یعنی با آلوده کردن مرورگر شما به اطلاعات آن شامل دانلودها و … دست پیدا می کند و همچنین باعث می شود شما مداوم به صفحه های وب دیگری منتقل شوید.

ویروس ایمیل (Email Virus)

این ویروس هم بسیار خطرناک می باشد و طرز کار آن به این صورت می باشد که خود را پشت ایمیل قایم می کنند و وقتی کاربر آن ایمیل را باز می کند سیستم را آلوده می نماید

* بعضی از ویروس ها در قالب جملات محبت آمیز یا احساسی خواننده را کنجکاو می کنند تا نامه ای را باز کند و بستر نفوذ ویروس را آماده کند. *

نرمفزار های ویروس نویسی

پایتون

بدلیل کتابخانه ای که دارد می تواند به شما امکان نوشتن برنامه در هر قالب را بدهد.از لحاظ دیگر یادگیری اش آسان است و ویروس نویس می تواند خلاقیت هایش را روی آن پیاده کند.

SQL

می توان به پایگاه داده ها نفوذ کرد و رموز و اطلاعات زیادی را بدست آورد.

جاوا اسکریپت

به راحتی به سیستم نفوذ و حمله کرد.

جاوا

 هکر ها معمولا از این زبان برای مهندسی معکوس استفاده می کنند.

روبی

شبیه به پایتون ولی مبتنی بر وب است

زبان اسمبلی 

به راحتی فرایند ها را دستکاری کرد.

نحوه عملکرد آنتی ویروس ها

 

هسته مرکزی یک آنتی ویروس ، موتور جستجوی آن است. این موتور از الگوریتم‌های جستجو برای بررسی لایه‌های مختلف فایل‌ استفاده می کند.

موتور جستجو با الگوریتم مخصوص به خود میلیون‌ها فایل را در مدت زمان کوتاهی بررسی می کند و از شناسه‌ها برای ردیابی فایل‌های آلوده و مخرب استفاده می کند.

شناسه، بخشی از رشته لایه‌های مختلف فایل‌ها را در بر دارد و مانند اثر انگشت برای هر ویروس یکسا است.

یکی از مزیت‌های استفاده از آنتی ویروس‌های معتبر و خرید لایسنس قانونی آن‌ها، این است که شرکت سازنده خود را موظف می داند تا از طریق به روزرسانی بانک شناسه‌ها، شما را در مقابل جدیدترین ویروس‌ها محافظت نماید.

یکی دیگر از قابلیت هایی که بیشتر برنامه‌های آنتی ویروس در موتور جستجوی خود ایجاد می‌کنند، توانایی شناسایی رفتارهای مشکوک فایل‌ها و ایجاد سطوح دسترسی برای برنامه‌های مختلف است.

به این ترتیب حتی اگر شناسه ویروسی در بانک اطلاعاتی آنتی ویروس موجود نبود، موتور جستجو به طور خودکار رفتار فایل‌ها را زیر نظر می گیرد و اگر رفتار مشکوکی مشاهده کند به کاربر اخطار می‌دهد.

این روزها اکثریت شرکت‌های سازنده آنتی ویروس ، برای جامع‌تر ساختن راه حل‌های امنیتی، قابلیت‌های Firewall، آنتی اسپم و آنتی فیشینگ را نیز به نرم افزارهای خود اضافه می نمایند.

رفتار آنتی ویروس با ویروس معمولا توسط کاربر تعیین می‌شود. پیش فرض بیشتر آنتی‌ویروس‌ها خنثی سازی فایل آلوده با از بین بردن کد مخرب است. در حالتی که کد، قابل جداسازی نباشد آنتی ویروس آن را پاک و یا قرنطینه می کند.

تشخیص بر اساس شناسه یا امضای ویروس

اغلب برنامه‌های آنتی ویروس در حال حاضر از این تکنیک استفاده می‌کنند. در این شیوه، درایوهای حافظه و فایل ها، با هدف پیدا کردن الگویی که نشان دهنده یک بدافزار باشد، مورد جستجو قرار می‌گیرند.

این الگوها معمولا در فایل هایی به نام فایل های امضا ذخیره می‌شوند. فایل های مذکور توسط تولیدکنندگان نرم افزارهای آنتی ویروسطبق یک برنامه منظم به روز رسانی می‌شوند تا قادر باشند بیشترین تعداد ممکن حمله‌های بدافزاری را شناسایی کنند.

در این شیوه زمانی که نرم افزار آنتی ویروس یک فایل را مورد آزمایش قرار می‌دهد، به یک دیکشنری ویروس که حاوی امضای ویروس های شناخته شده است مراجعه می کند. در صورتی که هر تکه از کد فایل با یک ویروس شناخته شده مطابقت داشته باشد، فایل مذکور به عنوان یک فایل آلوده شناسایی شده و آنتی ویروس یا آن را پاک می کند و یا آن را قرنطینه می نماید تا برنامه‌های دیگر به آن دسترسی نداشته و همچنین از انتشار آن جلوگیری به عمل آید. در برخی موارد نیز امکان بازسازی فایل آلوده از طریق حذف ویروس از فایل اصلی وجود دارد که در صورت امکان آنتی ویروس این کار را انجام می دهد.

مشکل اصلی تکنیک بررسی شناسه این است، که آنتی ویروس نسبت به ویروس های جدید آسیب پذیری بسیار بالایی دارد و تقریبا خنثی عمل خواهد کرد. چون در این روش، بانک اطلاعاتی آنتی ویروس باید قبلا به روز رسانی شده باشد تا بتواند به مقابله و خنثی سازی بدافزارها بپردازد و لذا بدافزارهای جدیدی که هنوز شناسایی نشده و به فایل های امضا، اضافه نشده اند تشخیص داده نمی‌شوند.

مسئله دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که ویروس نویسان همواره تلاش می‌کنند تا یک قدم جلوتر از آنتی ویروس‌ها حرکت کنند و این کار را از طریق ایجاد ویروس های چندریختی انجام می‌دهند. ویروس های چندریختی در واقع دارای یک مکانیزم دفاعی رمزنگاری هستند.

روشهای متنوعی برای رمزنگاری و بسته بندی بدافزارها وجود دارد که تشخیص انواع شناخته شده بدافزارها را برای آنتی ویروس ها بسیار سخت می سازد. متاسفانه بسیاری از آنتی ویروس‌های معروف امروزی فاقد توانایی تشخیص ویروس‌های رمزنگاری شده هستند.

تشخیص بر اساس رفتار ویروس

در این روش بر خلاف روش پیشین، آنتی ویروس تنها در تلاش برای شناسایی ویروس های شناخته شده نیست بلکه رفتار همه برنامه‌ها را نظارت می کند. این تکنیک سعی در تشخیص انواع شناخته شده و همچنین انواع جدید بدافزار دارد و این کار را از طریق جستجوی ویژگی های عمومی و مشترک بدافزارها انجام می دهد.

به عنوان مثال اگر یک برنامه سعی در نوشتن داده بر روی یک برنامه اجرایی دیگر را داشته باشد، این رفتار به عنوان یک رفتار مشکوک شناسایی شده و به کاربر هشدار لازم داده می‌شود. سپس از او در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود سوال می‌شود.

به روش تشخیص بر اساس رفتار، جستجوی اکتشافی یا Heuristic نیز گفته می‌شود زیرا سعی در کشف رفتارهای مشکوک و شناسایی بدافزارها دارد. مهمترین فایده این روش تکیه نکردن آن بر فایل های امضا برای تشخیص و مقابله با بدافزار است.

البته این روش نیز با مشکلات خاصی روبرو است از جمله کندتر بودن این روش نسبت به روش تشخیص بر اساس امضا و تعداد زیاد تشخیص های مثبت اشتباه و هشدارهای بی مورد به کاربر، که موجب خستگی و سر رفتن حوصله کاربران می‌شود.

همچنین در این روش نیز در صورتی که یک حمله بدافزاری جدید، ویژگی هایی را از خود به نمایش بگذارد که پیش از این شناسایی نشده اند، جستجوی اکتشافی نیز آن را شناسایی نمی‌کند مگر اینکه به روز رسانی شده و ویژگی مذکور به حافظه آن اضافه شود.

استفاده از Sandbox

یکی دیگر از روش های تشخیص ویروس، استفاده از sandbox است. یک sandbox سیستم عامل را شبیه سازی کرده و فایل های اجرایی را در آن اجرا می‌کند. بعد از پایان اجرای برنامه‌ها، sandbox در مورد تغییراتی که ممکن است نشان دهنده ویروس باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به علت سرعت پایین این روش تشخیص، از آن فقط در صورت تقاضای کاربر استفاده می‌شود.

استفاده از فناوری ابری

در نرم افزارهای آنتی ویروس رایج و امروزی، یک فایل یا برنامه جدید، تنها توسط یک تشخیص دهنده ویروس در یک زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما آنتی ویروس ابری می‌تواند برنامه‌ها یا فایل ها را به یک شبکه ابری ارسال کند که در آن از چندین آنتی ویروس و چندین ابزار تشخیص بدافزار به صورت همزمان استفاده می شود.

آنتی ویروس ابری در واقع یک آنتی ویروس مبتنی بر محاسبات ابری است که توسط دانشمندان دانشگاه میشیگان تولید شده است. هر زمان که رایانه یک فایل یا برنامه جدید را دریافت یا نصب کند، یک نسخه از آن به صورت خودکار برای ابر آنتی ویروس ارسال می شود و در آنجا با استفاده از ۱۲ تشخیص دهنده متفاوت که با یکدیگر کار می کنند، مشخص می شود که آیا باز کردن فایل یا برنامه مذکور امن است یا خیر.

مکانیزم مورد استفاده آنتی ویروس های معتبر امروزی

همان طور که مشاهده کردید، هریک از روش های فوق دارای مزایا و معایبی می باشد و هیچ یک به تنهایی نمی تواند روشی کامل و ایمن به حساب آید. بنابراین اکثریت آنتی ویروس های معتبر، محبوب و قدرتمند سعی می کنند از مجموعه و ترکیبی از روش های فوق برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها و فایل های مخرب استفاده نمایند تا میزان موفقیت و اثرگذاری خود را افزایش دهند.

مقایسه آنتی ویروس ها

 

نتایج و فاکتورهای مورد سنجش دقیقا بر اساس مقاله ای است که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی AV-Comparatives که مرکزی مطمئن جهت رتبه دهی به برندهای مختلف آنتی ویروس می باشد، منتشر شده است.

در زیر جدولی را مشاهده می کنید که توسط AV-Comparatives  منتشر شده است. در این جدول، تست های به عمل آمده و نتایج آن برای تمامی آنتی ویروس های مطرح جهان قرار دارد.

مقایسه آنتی ویروس ها و نتایج تست در جهان واقعی  (real-world protection)

 ویروس های مطرح جهان قرار دارد.

 

Key: * = Standard , ** = Advanced , *** = +Advanced

نشان طلا: Bitdefender

نشان نقره: Avira , Kaspersky Lab

نشان برنز: ThreatTrack VIPRE , AVG

مقایسه آنتی ویروس ها در زمینه شناسایی ویروس ها (File Detection)

 

نشان طلا: Avira , Kaspersky Lab

نشان نقره: Bitdefender , BullGuard , Emsisoft , eScan , F-Secure , Quick Heal , Tencent

نشان برنز: Lavasoft

مقایسه آنتی ویروس ها در زمینه عدم نمایش هشدارهای غلط (False Positives)

 

نشان طلا: ESET , Trend Micro

نشان نقره: Bitdefender , BullGuard , eScan , Sophos

نشان برنز: Kaspersky Lab , Lavasoft , McAfee

و...

 

معرفی بهترین آنتی ویروس جهان توسط AV-Comparatives

 

با توجه به جدول و نشان های فوق، سه محصول Avira , Bitdefender و Kaspersky Lab موفق به اخذ بالاترین امتیاز و بهترین رتبه در بین تمام آنتی ویروس های معتبر جهان در سال ۲۰۱۷ – ۲۰۱۶ شدند و توانستند در تمامی تست ها بالاترین درجه یعنی +Advanced را کسب نمایند.

سایت AV-Comparatives نشان برترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۶ را به Avira و نشان محصول برجسته یا ممتاز امنیتی را به طور مشترک به Bitdefender و Kaspersky Lab اهدا نمود.

 

 

دانلود   Bitdefender

 نسخه 2020 ( نصب آنلاین) (رمز (soft98.ir

دانلود با حجم 11 مگابايت

 ( Trial Version ) نسخه 2020 ( نصب آفلاین) (رمز soft98.ir)

دانلود نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی

 

دانلود   Kaspersky Lab 

نسخه Windows 2020(رمز soft98.ir)

  دانلود نسخه انگلیسی( (E ورژن 20.0.14.1085 با حجم 2 مگابایت ( نصب آنلاین  )

 

دانلود   Avira

نسخه Windows 2019(رمز  www.yasdl.com)


                 دانلود Avira Free Antivirus Win

                 دانلود Avira Free Antivirus Mac

                 دانلود Avira Free Key

تیم پولسازان ایران زمین و سایت میلیونر باش ، برای رفاه و امنیت شما کاربران گرامی، اقدام به راه اندازی فروشگاه لایسنس بازار نموده است که می توانید با خیالی آسوده و به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، اقدام به خرید لایسنس قانونی برترین و معتبرترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای جهان نمایید.

 

 

محصولات فروشگاه لایسنس بازار

لایسنس محصولات امنیتی و آنتی ویروس

محصولات امنیتی Kaspersky

Kaspersky Total Security     Kaspersky Internet Security

  Kaspersky Antivirus       Kaspersky Internet Security for Android 

  Kaspersky Small Office Security

محصولات امنیتی Bitdefender

Bitdefender Total Security    Bitdefender Internet Security    

Bitdefender Antivirus Plus    Bitdefender Mobile Security

محصولات امنیتی ESET

ESET Internet Security RN     ESET NOD32 Antivirus RN     ESET Cyber Security

محصولات امنیتی AVG

AVG Internet Unlimited

محصولات امنیتی Avira

Avira Internet Security Suite

محصولات امنیتی Avast

Avast Internet security

محصولات امنیتی TotalSecurity

Total Security Premium     Total Security for Business

محصولات امنیتی Bullguard

BullGuard Internet Security

محصولات امنیتی Trust Port

TrustPort Internet Security   TrustPort Antivirus    TrustPort Total Security

محصولات امنیتی Panda

Panda Internet Security     Panda Antivirus Pro

محصولات امنیتی F-Secure

F-Secure Internet Security     F-Secure Mobile Security

محصولات امنیتی G-DATA

G DATA Internet Security

محصولات امنیتی Dr.Web

Dr.Web Security Space     Dr.Web anti-virus for Linux

محصولات امنیتی Persian Guard

Perisan USB Guard

لایسنس سیستم عامل

سیستم عامل Microsoft

WINDOWS 10 EDUCATION   WINDOWS 10 ENTERPRISE

WINDOWS 10 Pro    WINDOWS 8.1 PRO

لایسنس نرم افزار

Internet Download Manager     WinRAR

Persian Download Manager

 

 

 

مطالب دانش آموزان

 

۴ سال پیش
خوبه اما توضیت زیاد است کم به درد خور
من چند نگاه جزی به آن انداختم ولی شما درباره ی بازی هایی که انتی ویروس انهارا ویروس شناسایی می کند و تا زمانی که انتی ویروس ما روشن است آن بازی ها نصب نمی گردد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
شما در باره ی تاثیر فیلتر شکن ها روی انتی ویروس یا بر عکس حرفی نزده اید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
بله ممنون
چون انتی ویروس ها کرک بازی ها یا بعضی فایل های نرم فزار را به عنوان ویروس شناسایی میکنند و قبل از استخراج از حالت فشرده باید انتی ویروس را غیرفعال کنیم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
ممنون واقعا خیلی خوب بود مخصوصا اونجا که نرم افزار های ویروس نویسی را معرفی کردی من که واقعا نمی دونستم با جاوا میشه ویروس نوشت و اینکه لینک دانلود چند انتی ویروس برتر گذاشتی هم خب چیز جدیدی بود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

خوب بود اما زیاد بود اگر دلتان میخواهد میتوانید این چند جمله رو هم در ادامه بخوانید
به نظر من تقریبا اکثر نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده ما در حال نقل مکان از هارددیسک مان به سمت سرورهای قدرتمند شرکت های بزرگ هستند. البته بحث ما در مورد آفیس آنلاین و یا سایر برنامه های مشابه نیست. بحث ما در مورد آنتی ویروس های مبتنی بر پردازش ابری یا همان Cloud Computing می باشد. می خواهیم با هم نگاهی به مزایا و معایب اینگونه آنتی ویروس ها داشته باشیم .

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
ممنون
اما این فایل هایی که تو گذاشتی همه کرک هستند . کرک بودن باعث می شود بعضی مواقع آنتی ویروس فقط در بخش ویروس یابی آنلاین و اینترنت کمی دچار مشکل شود .
این کار هم درست نیست که ما برای نرم افزار ها پول نمی دهم و آنها را دانلود می کنیم فکر شما چیزی ساخته و برای آن هزینه کرده ومردم بدون هزینه از‌ آن استفاده کنند . البته این کمپانی ها فقط از فروش داخل کشور خودشان درآمد زیادی کسب می کنند

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

سلام،دوست عزیز با تشکر از مطالبی که گذاستید من به شخصه مطالبه شما رو تایید میکنم ولی می تونستید بیشتر در باره ی شرکت های تولید کننده انتی ویروس و ویژگی های انها(بصرفه بودن،اصل بودن،کدام در چه زمانی به کار می آیندو...)توضیح دهید.
ولی در کل بهترین انتی ویروس های (اصل) برای ویندوز عبارت است از:
1-Kaspersky
2-ESET
3-Avast
4-SOPHOS
5-INTRUSTA
البته دوست عزیز باز هم تاکید میکنیم تمام انتی ویروس هایی که من سطح بندی کردم در صورت اصل بودن بهترین کارایی را نسبت به بقیه انتی ویروس های اصل را دارند.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
سلام دوست عزیز با تشکر از مطلب خوبتون که سطح علمی ام را نسبت به قبل بالاتر برد اما اگر می توانستید کمتر از کلمات دشوار و انگلیسی به کار ببرید شاید برای من قابل درک تر بود ( مطالب مفید و کاربردی را به کار ببرید ). انشاالله بتوانید مطلب بعد را خلاصه تر و کامل تر بنویسید با تشکر
نکته : می توانستید در مورد آنتی ویروس هایی که به صورت رایگان از طرف شرکت مایکروسافت بر روی ویندوز 10 قرار گرفته است توضیح دهید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
سلام دوست عزیز
مرسی از مطلبی که گذاشتی خیلی خوب بود و اگر در باره ضرر ها ی ان میزاشتی که چه بلایی سر دانلود ما میاورد و بعضی از انتی ویروس ها مثل eset که چقدر کند است می گفتی ولی در اخر مرسی از مطلبت مرسی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
خیلی زیادی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

متین غلامی دقیقا
خیلی خوب بود ولی ای کاش به مطالب زیر توجه داشتی
هسته مرکزی یک آنتی ویروس ، موتور جستجوی آن است. این موتور از الگوریتم‌های جستجو برای بررسی لایه‌های مختلف فایل‌ استفاده می کند.
موتور جستجو با الگوریتم مخصوص به خود میلیون‌ها فایل را در مدت زمان کوتاهی بررسی می کند و از شناسه‌ها برای ردیابی فایل‌های آلوده و مخرب استفاده می کند. شناسه، بخشی از رشته لایه‌های مختلف فایل‌ها را در بر دارد و مانند اثر انگشت برای هر ویروس یکتا است.
یکی از مزیت‌های استفاده از آنتی ویروس‌های معتبر و خرید لایسنس قانونی آن‌ها، این است که شرکت سازنده خود را موظف می داند تا از طریق به روزرسانی بانک شناسه‌ها، شما را در مقابل جدیدترین ویروس‌ها محافظت نماید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر...

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران