رویدادهای مدرسه

پنجمین مطلب بعد از تابستان

هفته نامه الکترونیک

برای افراد پیشرفته یا افرادی که الفبای الکترونیک را بلدند


خلاصه :

به رنج اندر آری تنت را رواست     که خود رنج بردن به دانش سزاست

سلام به تمام افرادی که الفبای الکترونیک را بلدند.به ادامه مبحث تفاوت قیمت دو میکروفون هم نوع می پردازیم.

دلیل دوم:بیشتر این میکروفون های آمریکایی میکروفون های قابل تعویض ای هستند برای مثال در میکروفون های ذغالی که گفتیم در بعضی از نمونه‌های میکروفون می‌توان توپی ذغالی داخلی را عوض کرد دقیقاً مثل بیشتر میکروفون های ذغالی آمریکایی است ولی در بعضی از نمونه ها در هنگام خراب شدن باید آن را دور انداخت مانند بیشتر میکروفون های چینی ذغالی.

دلیل سوم: خوش دستی و زیبایی. زیبایی در بین تمام مردم جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم بیشتر به زیبایی علاقه دارند تا کیفیت. در بیشتر مجالس می بینید که میکروفون های زیبایی با اندازه های مختلفی وجود دارد.

 اگر شما بدانید که میکروفون زیبا اگر در حالت مشکی و بدون هیچ‌گونه زیبایی عرضه می شد قیمت آن 2 سوم میکروفون زیبا و شیک می‌شد ، شاید علاقه‌ای به خرید میکروفون های زیبا نداشته باشید.

 خوش دست بودن میکروفون یک نوع دیگر آن است که خواننده‌ها یا کسانی که می‌خواهند با میکروفون صحبتی را انجام بدهند برایشان مهم است که میکروفن را چگونه در دست بگیرد بعضی از میکروفون ها بسیار خوش دست هستند ولی بعضی از میکروفن ها خوش دست نیستند و از دست ، سر می خورند و این باعث می شود که قیمت آن بسیار پایین بیاید.

دلیل چهارم: نافذ بودن یا تیز بودن صدا. در میکروفون های آمریکایی و میکروفون های بسیار باکیفیت صدا بسیار تیز است.صدای تیز به این معنی است که صدای پاره شدن کاغذ را می‌تواند دریافت کند یا صدا های ریز مشابه. البته این بستگی به نوع میکروفون نیز دارد ، ولی قطعات خوب و باکیفیت ، است که صدای نافذی را می تواند ثبت و به کد تبدیل کند.معمولاً میکروفون های آمریکایی به دلیل اینکه گرانترین میکروفون و نافذ ترین میکروفون هستند ، افراد حرفه ای بیشتر از آنها استفاده می کند.معمولاً ایرانی‌ها یا بیشتر کشورها به این نوع دلیل اهمیت زیادی نمی دهند چون معمولاً زیبایی و خوش دستی و جذابیت میکروفون به خواننده یا به کسی که می‌خواهد با میکروفون کار کند شکل زیباتری می‌دهد.پس می بینید که مهمتربن علت مردم ، زیبایی و خوش دستی است نه کیفیت و نافذ بودن صدا. بیشتر مردم به 3 دلیل بالا اهمیت می‌دهند و به دلیلی که الان بیان کردیم اهنیت نمی دهند چون برایشان زیاد مهم نیست .

این 4 نوع از تفاوت قیمت میکروفون ها با هم است در مطلب بعدی درباره کشورهای سازنده و کیفیت و قیمت آن صحبت می کنیم

خسته نباشید و خدانگهدار

اگر انتقاد یا پیشنهاد سازنده و یا سوالی دارید یا اگر اطلاعات بیشتری در مبحث این مطلب دارید،در این قسمت بیان کنید.خوشحال می شویم.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران