دلنوشت

نصیحت های آدم های موفق درباره موفقیت!

چگونه موفق شویم؟!

خیلی ها به دنبال موفقیت هستند اما نمی دانند چگونه؟!


خلاصه :

خیلی از انسانها به دنبال این هستند که راهی برای موفقیت پیدا کنند اما نمی دانند چگونه! در این مطلب تعدادی از گفته های آدم های موفق را میبینیم!

۱- بزرگ فکر کنید

میکل‌آنژ بوناروتی (Michelangelo Buonarroti)، هنرمند بزرگ رنسانس می‌گوید: «بزرگ‌ترین خطری که ما را تهدید می‌کند بلندپروازی نیست، بلکه پایین بودن و در دسترس بودن اهدافمان است.»

۲- آنچه را دوست دارید بیابید و انجام دهید

اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، شخص بسیار بزرگ و بانفوذ رسانه می‌گوید:«وقتی می‌فهمی در مسیر موفقیت قرار داری که کاری را که دوست داری انجام دهی، حتی اگر دستمزدی بابت آن دریافت نکنی.»

۳- از شکست نترسید

هنری فورد(Henry Ford)، مؤسس شرکت خودروسازی فورد می‌گوید: «شکست به‌سادگی فرصتی برای شروع دوباره است تا این بار هوشمندانه‌تر عمل کنید.»

 

۴- ایجاد تعادل در زندگی را یاد بگیرید

فیل نایت (Phil Knight)، مدیرعامل شرکت نایک می‌گوید: «در زندگی شخصی و کاری همیشه جنگ میان آرامش و آشفتگی برقرار است که هیچ‌یک از آنها پیروز نمی‌شود؛ اما چگونگی مدیریت هردوی آنها، رمز موفقیت در زندگی است.»

 

۵- دست به عمل بزنید

لئوناردو داوینچی یکی از نوابغ رنسانس می‌گوید: «مدت‌هاست به این موضوع توجه می‌کنم که افراد موفق به‌ندرت عقب‌نشینی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند اتفاقات سد راهشان شوند، بلکه خودشان دست‌به‌کار می‌شوند و اتفاقات را رقم می‌زنند.»

 

۶- برای دنبال کردن آنچه می‌خواهید، به‌اندازه کافی شجاع باشید

استیونجابز(Steve Jobs)، بنیان‌گذار شرکت اپل می‌گوید: «برای دنبال کردن احساس و شهود خود شجاعت داشته باشید. آنها می‌دانند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. هر چیزی غیر از این در اولویت دوم است.»

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران