مقالات

معرفی

نرم افزار کاربردی

Sticky Notes


خلاصه :

نرم افزار بسیار خوب و ساده ی Sticky Note

بسم الله الرحمن الرحیم

خیلیوقتا برای ما پیش اومده که کار هایی که داریم رو فراموش میکنیم مخصوصا وقتی که زیاد پای کامپیوتر مینشینیم و با آن کاری را انجام می دهیم یا بازی میکنیم.

 Sticky note به معنای کاغذ یادداشت است و محیط این نرم افزار هم بسیار شبیه به دفترچه ی یادداشت. نکته جالب اینکه نرم افزار  اگر بسته شود استیکی نوت شما سیو میماند و فقط کافیست که دوباره آن را باز کنید!

قابلیت های بسیار خوب دیگری هم دارد مثلا اینکه رنگ دلخواهتان را بین رنگ های خود نرم افزار انتخاب کنید مثلا رنگ پس زیمنه ی کاغذ یادداشت خود را آبی یا بنفش یا سبز یا زرد کنید. رنگ های مورد استفاده در این نرم افزار شبیه به رنگ های واقعی کاغذ یادداشت ها میباشد به علاوه رنگ ها را طوری انتخاب کرده اند که به علاوه ی اینکه توی چشم نزند، بسیار هم دلنواز و زیباست. نکته جالبتر ایینکه حتی اگه کامپیوتر را  اسلیپ،خاموش یا حتی ریست کنید نرم افزار همچنان باز است! 

تنها نکته ی منفی این نرم افزار، اشغال بخشی از دسکتاپ است که البته میتوانید اندازه ی آن را کوچک تر کنید و خب اگر دسکتاپ شلوغی دارید همان اندازه ی کوچک هم شما را اذیت خواهد کرد.

چیزی که این نرم افزار را از بقیه ی نرم افزار هایی که برای یادداشت استفاده میشوند جدا میکند، نصب شدن آن همراه ویندوز های کامل است! یعنی نیاز نیست که آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران