معرفی

شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ایفون بدون پورت تولید می کند!


خلاصه :

.

 اپل در سال ۲۰۲۱ آیفون بدون پورت عرضه می‌کند

 

آیفون

تحلیلگر مشهور محصولات اپل، «مینگ چی کو»، در جدیدترین گزارش خود پیش‌بینی‌های تازه‌ای را در مورد عملکرد اپل در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مطرح کرده است. این شرکت از سال ۲۰۱۷ در هر سال سه آیفون جدید را معرفی کرده است و در ابتدا گفته می‌شد در سال آینده هم این رویکرد تکرار می‌شود. با این حال، از مدتی قبل گزارش‌های زیادی در مورد عرضه آیفون SE2 منتشر شده و به تازگی به احتمال عرضه مدل پنجم آیفون هم اشاره شده است. به غیر از پیش‌بینی مربوط به عرضه آیفون بدون پورت در سال ۲۰۲۱، طبق گزارش جدید «مینگ چی کو» برای آیفون‌های سال ۲۰۲۰ می‌توانیم چنین انتظاراتی را داشته باشیم:

  • آیفون SE2: این گوشی به‌نوعی جانشین آیفون SE است ولی در حقیقت طراحی آن مبتنی بر آیفون ۸ خواهد بود. از بین مشخصات احتمالی آن می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD و یک دوربین اصلی و تراشه مشابه آیفون‌ ۱۱ اشاره کنیم. در مورد قیمت آیفون SE 2 هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم ولی با توجه به ماهیت آن، باید ارزان‌ترین قیمت را بین آیفون‌های تازه‌نفس داشته باشد.
  • آیفون ۱۲ پرو: همانطور که از نام این گوشی پیداست، این آیفون جایگزین آیفون ۱۱ پرو می‌شود. «مینگ چی کو» باور دارد این گوشی در کنار دوربین سه‌گانه از سنسور مدت‌پرواز (ToF) هم بهره می‌برد و مجهز به نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی است.
  • آیفون ۱۲ پرو مکس: این مدل هم از مشخصات مشابه آیفون‌ ۱۲ پرو بهره خواهد برد و از تفاوت‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۷ اینچی اشاره کنیم. باید خاطرنشان کنیم آیفون ۱۱ پرو مکس مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی است.
  • آیفون ۱۲ پلاس/ مکس: در رابطه با نام این گوشی هنوز با قاطعیت زیادی نمی‌توانیم صحبت کنیم اما در هر صورت قرار است به‌عنوان جایگزین آیفون‌ ۱۱ روانه‌ی بازار شود. «کو» اعتقاد دارد این گوشی همچنان از دوربین دوگانه بهره می‌برد و از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید آن می‌توانیم به تعبیه نمایشگر اولد و پشتیبانی از فناوری ۵G اشاره کنیم.
  • آیفون ۱۲: اپل برای اینکه بتواند توجه کاربران علاقمند به گوشی‌های جمع‌وجور ولی همچنان قدرتمند را جلب کند، ظاهرا یک آیفون‌ ۵.۴ اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری مشابه آیفون ۱۲ پلاس خواهد بود.

این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که طراحی بدنه سری آیفون‌ ۱۲ تا حدی مشابه آیفون‌ ۴ خواهد بود و برای پشتیبانی از فناوری ۵G از مودم X55 ساخت کوالکام بهره می‌برند.

عرضه آیفون بدون پورت در سال ۲۰۲۱

آیفون بدون پورت

برای سال ۲۰۲۱ هم به نظر می‌رسد استراتژی اپل برای عرضه ۵ آیفون‌ ادامه پیدا می‌کند. «مینگ چی کو» باور دارد در اوایل ۲۰۲۱ جانشین آیفون‌ SE2 معرفی می‌شود که مبتنی بر طراحی کم‌حاشیه و فاقد دکمه هوم خواهد بود. طبق پیش‌بینی این تحلیلگر، این گوشی از نمایشگر ۵.۵ اینچی یا ۶.۱ اینچی بهره خواهد برد. نکته قابل توجه در مورد این گوشی این است که بر اساس گزارش منتشر شده، ظاهرا فاقد سیستم تشخیص چهره است و در عوض حسگر اثر انگشت در دکمه پاور در کنار بدنه تعبیه می‌شود.

در این میان، در سال ۲۰۲۱ باید انتظار عرضه آیفون‌ بدون پورت را هم داشته باشیم که می‌تواند تجربه کاربری کاملا بی‌سیم را برای کاربران به ارمغان بیاورد. آقای «کو» در گزارش خود خاطرنشان کرده که اپل در ابتدا می‌خواهد برای گران‌ترین مدل آیفون، پورت لایتنینگ را حذف کند.

در نهایت باید بگوییم که گزارش‌های «مینگ چی کو» معمولا تا حد زیادی به حقیقت بدل می‌شوند و به همین خاطر منابع خبری مختلف همواره پیش‌بینی‌های این تحلیلگر مشهور را جدی می‌گیرند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران