معرفی

۷۳۰li

BMW


خلاصه :

۷۳۰liیکی از بهترین ماشین های bmw

ب ام و سری7 (730li) فول سایز ترین و مجلل ترین سدان خودروساز باواریایی (BMW) محسوب می شود که به جهت داشتن موتور 4 سیلندر در لیست پیشرانه های موجود برای سفارش، بعد از قانون منع ورود خودروهای بالای 2500 سی سی توانست پای خود را به بازار کشور باز کند و در شرایطی که رقبا امکان حضور را نداشتند به خوبی در بازه ی قیمتی خودرو های لوکس یکه تازی کند. البته پس از وضع قانون جدید منع ورود خودرو های بالای 40 هزار دلار درب های گمرک بر روی BMW 730li نیز بسته شد.

دو کد اتاق مختلف G11 و G12 برای سری 7 ب ام و وجود دارد و همانطور که انتظار می رود یک کد فاصله محوری طویل تری دارد (G12) و همین مدل نیز در ایران عرضه شده است. 730 علیرغم موتور کم حجم (2لیتری) بسیار فراتر از انتظار عمل میکند و با انتقال حدود 250 اسب بخار توسط جعبه دنده 8 سرعته به چرخ های عقب، به راحتی انتظارات راننده را برای شتابگیری برآورده می کند؛ هرچند باز هم نمی توان انتظار یک خودروی 8 سیلندر را از آن داشت.

بی ام و فول سایز سری 7، بزرگترین و لوکس ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام وقرار گرفته‌است. در این سری تعداد متنوعی از موتور های توربو شارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت های بنزین، دیزلی و هیبرید پر پایه چرخ های متحرک تولید می‌شود. در حالی که نسل قبلی سری7آغازگر دوران جنجالی و پرتنش در طراحی بود، آخرین مدل سری 7یک رویکرد بسیار محافطه کارانه تر و مسلماً زیباتر را ارائه می‌دهد. در این سری خودرو از پویایی بهتری برای رانندگی برخوردار شده‌است و با نسخه به روز شده سیستم سرگرمی iDrive به تمام نیازهای اساسی رانندگان را برآورده می‌سازد.

۳ سال پیش
كي ميخري؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران