دلنوشت

کامیون های جدید


خلاصه :

وضعیت عالی رانندگی شما غربیلک فرمان را می‌توان ۹۰ میلی‌متر جهت عمودی تنظیم کرد و همچنین آن را ۲۸ درجه به جلو خم نمود. 

وضعیت عالی رانندگی شما

غربیلک فرمان را می‌توان ۹۰ میلی‌متر جهت عمودی تنظیم کرد و همچنین آن را ۲۸ درجه به جلو خم نمود. غربیلک که با پدال پایی به‌راحتی قابل کنترل است، هنگام ورود به کابین یا خروج از آن به‌آسانی جمع می‌شود. طراحی ارگونومیک گزینه‌های مختلفی برای نحوه در دست گرفتن فرمان را عرضه می‌کند - به این شکل در تمام طول روز راحت خواهید بود. همچنین برای این که کمی بیشتر باشکوه به نظر برسید، می‌توانید از گزینه روکش‌های چرمی استفاده کنید.

آیا راحت نشسته‌اید؟

‏‫صندلی راننده پشتیبانی، محدوده و جای پای عالی برای راننده عرضه می‌کند. این صندلی را می‌توان ۲۰ سانتی‌متر به جلو و عقب، و ۱۰ سانتی‌متر به‌صورت عمودی تنظیم کرد. راحت‌تر از قبل روی صندلی خواهید نشست.

سیستم خدمات و INFOTAINMENT

ناوبری با استفاده آسان، Dynafleet، بهبود ارتباطات و کیفیت سرگرمی‌های صوتی. سیستم یکپارچه کامیون‌های Volvo برای خدمات و infotainment این ویژگی‌ها را در یک رابط، یعنی صفحه لمس هفت اینچی، کنار هم می‌آورد. این عملکردها را به‌صورت دستی، از طریق فرمان صوتی یا با دکمه‌های روی غربیلک فرمان به‌کار بگیرید.

درباره حسی که داخل کابین تجربه می‌کنید، دوباره فکر کنید.

استفاده آسان

کنترل سیستم خدمات و Infotainment خود را ساده کنید. و مزایای آن را ببینید: تجربه رانندگی بهتر و ایمن‌تر، ناوبری ساده‌تر و مدیریت ناوگان کارآمدتر.

این سامانه، سیستم صوتی و سرگرمی کابین را با Dynafleet و عملکردهای ناوبری ترکیب می‌کند.

ادغام خدمات و infotainment به این معناست که راحت‌تر می‌توان از آنها استفاده کرد. صفحه را لمس کنید، روی دکمه‌های روی غربیلک فرمان بزنید، یا از صدای خود استفاده کنید. هر کدام که برای شما مناسب‌تر هستند.

 

۳ سال پیش
جالبه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران